Aradan birkaç gün geçmişti Konsey bir karar almış ve balo düzenleyeceklerdi ama tam olarak kimseye söylememişlerdi. Ama hoseok'un abisi Konsey başkanı olduğu için haberi olmuştu bu yüzden Yoongi ve Jimin'in yanına haber vermeye gelir.
Hoseok: Duydunuz mu?
Yoongi: Neyi duyduk mu Hoseok?
Jimin: Aynen neyi duyduk mu?
Hoseok: Konsey'in balo düzenlediğini tabiki de.
Yoongi: Konsey balo mu düzenliyormuş? Senin nasıl haberin oldu bundan?
Jimin: Abisi Konsey başkanı olduğu için olabilir mi Yoongi?
Yoongi: Olabilir Jimin-ah neyse ee ne zaman peki bu balo?
Hoseok: 2 gün sonra ayrıca şeytanlar'da olacak balo'da.
Jimin: Cidden mi?
Hoseok: Evet bu sefer hem şeytanlar hem melekler beraber balo'da olacaklarmış.
Jimin: Çok güzel bişey bu .
Hoseok: Güzel mi? Neyi güzel Jimin şeytanlar ile aynı yerde balo yapacağız çok saçma değil mi?
Jimin: Neyi saçma olsun ki Hoseok senin bu şeytanlar ile alıp veremediğin ne anlamıyorum sana ne yapmış olabilirler söyler misin bana?
Hoseok: Hiçbir şey yapmadılar herneyse söyleyin bakalım balo'ya kimle geleceksiniz?
Yoongi: Benim aklımda kimse yok şuanlık.
Hoseok: Şuanlık dediğine göre yinede aklında biri var değil mi?
Yoongi: Belkide vardır neyse Jimin asıl sen kiminle geleceksin baloya?
Jimin: Jungkook'la geleceğim balo'ya.
Hoseok: Jungkook ile mi balo'ya geleceksin?
Jimin: Evet onu balo'ya davet edeceğim benimle gelmesini isteyeceğim.
Hoseok: Ne dediğinin farkında mısın sen? Melez ile birlikte balo'ya gideceğini söylüyorsun?
Jimin: Evet öyle diyorum sizinle uğraşmayacağım ben yoksa büyük bir kavga edecek gibi hissediyorum.
Hoseok: Neden kavga edelim ki?
Jimin: Neden mi? Hoseok ne zaman Jungkook'un konusu açılsa kavga ediyoruz ona melez muamelesi yaptığınız için bir şekilde kavga edip duruyoruz simdi bana melez demeyin zaten melez olduğunu bende biliyorum.
Hoseok: Sorun ne o zaman?
Jimin: Sorun ne mi? Bide bunu soruyor musun Hoseok size önceden de dedim o da bizim gibi ama siz ona canavar gibi davranıyorsunuz sanki bizden değil de başka bir yaratık gibi görünmesini sağlıyorsunuz ama unutmayın o da bizim gibi melek yarı seytan olduğu kadar ama siz onun melek olduğunu unutup sadece şeytan tarfina bakıyorsunuz
Jimin ikisinin cevap vermesini beklemeden ordan ayrılıp gider.
Hoseok: Bu Jimin neden böyle yapıyor?
Yoongi: Sence Hoseok neden Jimin böyle davranıyor olabilir neyse bende gidiyorum.
Hoseok: Gitmeden sana bir teklifte bulunmak istiyorum.
Yoongi: Ne teklifinde bulunmak istiyorsun?
Hoseok: Benimle balo'ya gelir misin?
Yoongi: Ha?
Hoseok: Diyorum ki benimle balo'ya gelir misin?
Yoongi: Hayır gelemem Hoseok.
Hoseok: Neden gelemezsin?
Yoongi: İstemiyorum da ondan gelemem Hoseok.
Hoseok: Neden istemiyorsun?
Yoongi: Çok soru soruyorsun Hoseok.
Hoseok: Ben mi çok soru soruyorum?
Yoongi: Evet sen çok soru soruyorsun.
Hoseok: Olabilir neyse benimle balo'ya gelir misin zaten biri ile gitmeyeceksin bari benimle gel.
Yoongi kabul etmek istemez ama en sonunda kabul eder.
~Lütfen oy vermeyi unutmayın~
~Fikirlerinizi yorumlarda belirtebilirsiniz sevinirim çünkü merak ediyorum~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
L'ibrido Perfetto/ Texting JİKOOK
Fiksi PenggemarJimin melek'ti hatta bütün melekler ona hayrandı o pürüzsüz bir güzelliğe sahiptı. Jungkook ise yarı melek yarı şeytan'dı herkes ondan hem korkar hem tiksinirdı çünkü o melekten çok şeytan'ın özelliklerine sahipti. Jungkook ve Jimin birgün melek ve...