Taehyung ve Yoongi'nin çocuğu doğmasından bu yana 2-3 gün geçmişti. Çocukları çok tatlıydı. Jungkook'tan sonra ikinci melezdi. Jungkook ve Jimin saklı bahçeye gelmişlerdi burası sakli bahçe olmasının birçok sebebi vardı ama ne Jungkook ne de Jimin'in umrundaydi.
Jimin: Jungkook?
Jungkook: Efendim güzelim?
Jimin: Cok yakışıklısın biliyorsun değil mi?
Jungkook: Biliyorum bebeğim.
Jimin: Ego'da tavan senin he.Jungkook: Ne alaka Jimin-ah? Sen diyorsun yakışıklısın bende kabul ediyorum.
Jimin: Bir kere de kabul etmesen ne olur seni kıskanıyorum zaten.
Jungkook: Beni niye kıskanıyorsun güzelim?
Jimin: Çünkü çok yakışıklısın hem şeytanlar sana aşık oluyor hem melekler oluyor sana yiyecek gibi bakıyorlar.Jungkook: Bana yiyecek gibi bakıyorlar öyle mi? Ona bakılsa bazi melekler'de sana bakıyor.
Jimin: Sadece meleker mi bakıyor bana yiyecek gibi?Jungkook: Şeytanlar da bakıyor ve bu beni deli ediyor niye meleklere daş çıkaracak kadar güzelsin?
Jimin: Melek olduğum için olabilir mi sevgim?Jungkook: Olabilir ama yinede çok güzel olma sonra kıskanıyorum seni.
Jimin: Kook ne değişti de beni kıskanacak hale geldin sen?
Jungkook: Çok şey değişti Jimin sen bana ne yaptın büyü filan mi? Ben hiçbir zaman bir meleğe aşık olmam dedim sonuçta melek tarafimdan çok şeytan tarafım baskın bu yüzden melek ile olmak yerine şeytan ile olmayı tercih ediyordum ama şimdi bak seninle birlikteyim sen benim herşeyim oldun Park Jimin.
Jimin: Herşeyin mi oldum?Jungkook: Hı hı Herşeyim oldun Park jimin kalbimin güzel atmasına sebep olduğun için teşekkür ederim.
Jimin: Bende teşekkür ederim beni sevdiğin için.
Jungkook: Asıl ben teşekkür ederim benim gibi birini sevdiğin için.Jimin: Senin gibi biri derken? Sen çok güzelsin kusursuz'sun herkes senin kusurunu ararken ben hiç aramadım bana göre bir kusurun yoktu.
Jungkook: Jimin herkesin bir kusuru vardır benimde melez olmam gibi benim kusurum da bu.
Jimin: Bu kusur değil Jungkook bu seni özel kılıyor sanki özel bir parça gibi düşün kanatlarını bende senin gibi özel olmak isterdim iki renkli kanadımın olmasini isterdim.Jungkook: Kim böyle bişey ister ki? Melez olmayı.
Jimin: Ben isterdim baksana yoon-tae de melez olacak senin gibi ilk melez sensin ikinci de yoon-tae ama bizim çocuğumuz olsa ya melek ya şeytan olacak.
Jungkook: Bizim çocuğumuz mu?
Jimin: Evet bizim çocuğumuz yoon-tae gibi bir çocuğumuz olsun istemez misin?Jungkook: Bilmiyorum Jimin hem benim gibi birinin çocuğu olmak ister mi?
Jimin: Neden istemesin senden güzel baba olur benden de
Jungkook: Senden de güzel baba olur hatta benden daha iyi baba olursun.
Jimin: Senden iyi olup olmayacağım tartışılır neyse burdan gidelim bizimkiler merak eder.
Jungkook: Tamam gidelim.
Saklı bahçeden ayrılıp diğerleri'nin yanına gelirler.
~Lütfen oy vermeyi unutmayın~~Fikirlerinizi yorumlarda belirtebilirsiniz sevinirim çünkü merak ediyorum~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
L'ibrido Perfetto/ Texting JİKOOK
FanfictionJimin melek'ti hatta bütün melekler ona hayrandı o pürüzsüz bir güzelliğe sahiptı. Jungkook ise yarı melek yarı şeytan'dı herkes ondan hem korkar hem tiksinirdı çünkü o melekten çok şeytan'ın özelliklerine sahipti. Jungkook ve Jimin birgün melek ve...