Namjin birlikte olur

27 21 6
                                    

Aradan birkaç ay geçmişti. Yugyeom ve Hoseok'un ilişkisi çok güzel ilerliyordu. Jungkook ve Jimin cocuk sahibi olmaya çalışıyorlardı zaten hem melek hem şeytanlar çabuk hamile kalabiliyorlardi. Ama şeytan ve bir meleğin birlikte olması çocuk olmasını da zorlaştırıyordu. Yoon-tae  ise baya büyümüştü. Şuan ise Seokjin ve Namjoon baş başa vakit geçirmeye karar veririrler.


Namjoon: Sonunda baş başa kaldik bitanem.

Seokjin: Aynen sürekli konsey yok bilmem ne kendimize vakit ayıramıyorduk.

Namjoon: Aynen ama şuan beraberiz kimse yok  bas başa çok güzel vakit geçireceğiz.

Seokjin: Hmm öyle mi dersin? Bir aksilik çikmaz değil mi?

Namjoon: Ne gibi aksilik çıkacak bitanem?

Seokjin: Bilemeyeceğim artık.

Namjoon: Hmm bilemiyorsun öyle mi?

Seokjin: Evet bilemiyorum her an her şey olabilir diye düşünüyorum ben.


Namjoon: Düşünme güzelim hiçbir şey olmayacak  merak etme bugün sadece bize ait tamam mı?

Seokjin: Tamam joon.

Namjoon  Seokjin'in arkasından sarılıp boynuna öpücük kondurur.

Seokjin: Ne yapıyorsun yaa?

Namjoon: Sevdiğim adamın boynuna öpücük konduyorum.

Seokjin: Ama huylanıyorum ben öpme.

Namjoon: Böyle dedik sira daha çok öpesim geliyor hatta daha ileri gidesim geliyor.

Seokjin: İleri gidesim geliyor derken?

Namjoon: Anladın bence meleğim benim.

Seokjin: Belkide de anlamışımdir.

Namjoon  cevap vermek yerine tekrardan Seokjin boynunu öper daha sonra kendine çekip dudağını öpmeye  başlar Seokjin'de karşılık verir bir süre öpüştükten sonra ayrılırlar.


Namjoon: Dudağı'nın tadi çok güzel sevgilim.

Seokjin: Hmm öyle mi? Belki başka yerlerimin tadi da güzeldir bakmak ister misin?

Namjoon: Benim melek sevgilim neden bu kadar arsız oldu bakalım?

Seokjin: Bilmem acaba neden bu kadar  arsız oldum sevgilim.

Namjoon cevap vermek yerine sevgilisi'nin yere uzanmasını sağlar ve kendi üstünü çıkartiktan sonra sevgilisinin ustune çıkıp öpmeye başlar o da karşılık verir bir süre öpüştükten sonra ayrılırlar. Namjoon yavaşça sevgilisinin üstünü çıkarır ikisi de çıplak biçimde kalır.

Namjoon: Sevgilim penisimi agzina almani istiyorum?

Seokjin: Emredersiniz efendim.

Seokjin sevgilisinin penisini ilk dili ile yalar daha sonra ağzına alıp emmeye başlar bir süre erdikten sonra ağzından çıkarır . Namjoon tekrar sevgilisinin uzanmasını sağlayıp üstüne  çıkar ilk dudağını öper daha sonra kulak memesini öpüp ısırır. Sevgilisi'nin tüm vücuduna kendinden izler bıraktıktan sonra onu hazırlayıp içine girip gelgitler yapmaya başlar bir süre sonra içine boşalır ve sarılıp uyurlar.


~Lütfen oy vermeyi unutmayın~

~Fikirlerinizi yorumlarda belirtebilirsiniz sevinirim çünkü merak ediyorum~

L'ibrido Perfetto/ Texting JİKOOK Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin