Namjoon Sana Şans Veriyorum

22 22 0
                                    

Seokjin hiçbir zaman melekler ve şeytanlar'ın birlikte olacağına inanmıyordu. Jungkook'un ailesi istisnaydi çünkü melek babasi ona doğum yaptıktan  sonra şeytan olan babası ile yeryüzüne inmişlerdi ve Jungkook'u Namjoon'un babasına emanet etmişlerdi bilmiyorlardı ki Jungkook'un acı çekeceğini eger bilselerdi onu burda bırakırlar mıydı? Şuan ise Seokjin ana bahçedeydi burda hem meleker hem şeytanlar olurdu.


Namjoon: Seok-ae?

Seokjin:...

Namjoon: Seokjin sana sesleniyorum duyuyor musun beni?

Seokjin: Ha evet duyuyorum seni.

Namjoon: Emin misin beni duyduğuna?

Seokjin: Hı hı eminim.

Namjoon: Bence emin değilsin ne oluyor Seokjin eger benim yüzümden iyi degilsen .

Seokjin: Senin yüzünden neden iyi olmayayım şeytan joon?

Namjoon: Sana seni sevdiğimi söylediğim için aklın karışmış olmalı bu yüzden .

Seokjin: Anladım şeytan joon.


Namjoon: Şeytan joon mu? Bana ne zamandan beri böyle hitap ediyorsun?

Seokjin: Şuandan itibaren sana şeytan joon diye hitap ediyorum.

Namjoon: Peki neden öyle hitap ediyorsun?

Seokjin: Keyfim öyle istiyor da ondan herneyse şeytan joon seninle bişey konuşmam lazım.

Namjoon: Ne konuşacaksın benimle?

Seokjin: Bay Kim sana şans versem ne yapardın?

Namjoon: Şans mi? Ne konuda bana şans vermek istiyorsun ki de ne yapacağımı soruyorsun?

Seokjin: Benden hoşlandığını söyledin değil mi?

Namjoon: Hoşlanma değil aşık oldum sana.

Seokjin: Aynen sonuçta Hoşlanma ve Ask farklı kavramlar.

Namjoon: Aynen de tam olarak ne konuda şans vermek istiyordun bana ( 148 Iq olmana rağmen anlamaman beni şaşırtıyor joon)

Seokjin: Şeytanların bu kadar aptal olduğunu bilmiyordum.

Namjoon: Seokjin ne demek istiyorsun açıkça söylesene?

Seokjin: Peki peki beni seviyorsan Namjoon sana şans vereceğim umarım şansını kaybetmezsin anladın mı?

Namjoon: Dur 1 dakika bana şans mi veriyorsun sen şimdi?

Seokjin: Evet joon sana şans veriyorum ve dediğim gibi şansımı boşa çıkarma yoksa 2. Şansı vermem.

Namjoon: Ciddisin değil mi?

Seokjin: Şaka yapar gibi halim mi var?

Namjoon: I-ı  yok galiba

Seokjin: Aynen yok şeytan joon yani sana şans veriyorum eger o şansımı  kötüye kullanırsan olacaklardan ben sorumlu olmam haberin olsun.


Namjoon: Biliyorum Seokjin haşin bir meleksin biliyor musun?

Seokjin: Haşin mi ne alaka?


Namjoon: Baksana eger şansımı kötüye kullanırsan olacaklardan sorumlu değilim diyorsun

Seokjin: Burdan mı çıkardın haşin olacağımı?

Namjoon: Evet herneyse şimdi bana şans verdiğini söylüyorsun değil mi?

Seokjin: Evet  sana şans veriyorum  Şeytan Kim Namjoon

Namjoon Seokjin'e sarılır.

~Lütfen oy vermeyi unutmayın~

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

~Lütfen oy vermeyi unutmayın~

~Fikirlerinizi yorumlarda belirtebilirsiniz sevinirim çünkü merak ediyorum~

L'ibrido Perfetto/ Texting JİKOOK Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin