Jungkook ve Jimin bugün baş başa vakit geçirmeye karar vermişlerdi. Daha doğrusu Jungkook böyle bir karara varmıştı. Bebekler doğduğundan beri ikisi bir türlü vakit geçiremiyordu neyse ki min-sua ve Jung-hae biraz büyümüşlerdi şuan ise ikisi yoon-tae'nin yanındaydı.
Jimin: JungkookJungkook: Hmm
Jimin: Cevap olarak sadece hmm mi?
Jungkook: Yani ne dememi bekliyordun ki?
Jimin: Efendim güzelim, Efendim bitanem filan demeni bekliyorum sadece hmm kelimesini demeni beklemiyordum herneyse çocuklar nerde bakalım?
Jungkook: Yoon-tae ile birlikter.
Jimin: Yoon-tae ile birlikteler öyle mi?
Jungkook: Evet sevgilim.
Jimin: Sen yoon-tae ile çocuklari nasıl yalnız başına bıraktın acaba?
Jungkook: Yalnız değiller neyse sevgilim çocukları boşverelim.
Jimin: Boşverelim mi?Jungkook: Evet bebeğim bebeklerimiz doğduktan beri doğru dürüst vakit geçirmedik biliyorsun değil mi şuan min-sua ve Jung-hae biraz büyüdüler o yüzden başbaşa vakit geçirelim dedim iyi etmiş miyim?
Jimin: Evet iyi etmişsin sevgilim.Jungkook: Sevgilim diyen ağzını yerim ben senin.
Jimin: Gelip yesene.
Jungkook: Bak gelir yerim ha Jimin-ah.
Jimin: Bende gel ye diyorum sana kook-ah.Jungkook: Aish
Jimin: Aish demek yerine başbasa olmamızın tadını çıkarabilirsin değil mi sevgilim.Jungkook: Bencede çocuklar yokken güzel vakit geçirelim zaten aklımda güzel fikirler var.
Jimin: Neymiş o güzel fikirler bakalımJungkook: Sen gel göstereceğim o güzel fikirleri.
O sırada yoon-tae ve diğerleri.
Min-sua: Kanatlarim nasılsın yoon-tae.
Yoon-tae: Çok güzel sua meleker kadar güzel.
Jung-hae: Zaten sua melek yoon-tae.
Yoon-tae: Biliyorum hae ama yinede çok güzel değil mi?
Jung-hae: Kook babamın dediği gibi sua seviyorsun ve kook babam seni ondan uzak tutmak istiyordu.
Yoon-tae: Evet ama şuan sua ile beraberim ve kendisi izin verdi.
Jung-hae: Evet acaba neden izin verdi merak ediyorum.Yoon-tae: Babaları'nın işleri var o yüzden sizi bana emanet etti.
Min-sua: Ne işleri var yoon yoon
Yoon-tae: Yalnız başına vakit geçireceklermiş onların ne yapacağını boşverinde eğlenmeye bakın siz.
Jung-hae: Eğlenmesine eğlenelim nasıl bir eğlence yapalım.Yoon-tae: Ben bulurum sadece eğlence'nin tadını çıkarın bakalım.
Min-sua: Tamam yoon yoon.Min-sua
~Lütfen oy vermeyi unutmayın cankuşlarım~
~Fikirlerinizi yorumlarda belirtebilirsiniz sevinirim çünkü merak ediyorum~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
L'ibrido Perfetto/ Texting JİKOOK
FanficJimin melek'ti hatta bütün melekler ona hayrandı o pürüzsüz bir güzelliğe sahiptı. Jungkook ise yarı melek yarı şeytan'dı herkes ondan hem korkar hem tiksinirdı çünkü o melekten çok şeytan'ın özelliklerine sahipti. Jungkook ve Jimin birgün melek ve...