Taehyung baba Jungkook oppa bana kizdi

28 20 5
                                    

Yoon-tae  Jimin ve Jungkook'un yanından ayrıldıktan sonra babaları'nın yanına gelir.


Taehyung: Oo hoşgeldiniz beyfendi

Yoon-tae:...

Taehyung: Beyfendi bize de cevap vermiyor pişt Yoon-tae ne oldu bize cevap vermiyorsun bakalım?

Yoon-tae: Off baba yaa.

Taehyung: Off mu? Neye ofluyorsun bakalım sen?

Yoon-tae: Kendime ofluyorum kime oflayacagım başka .

Taehyung: Kendine niye ofluyorsun şeytan oğlum ben.

Yoon-tae: Babacım ben melezim farkında mısın acaba?

Taehyung: Farkındayım herneyse benim biricik melez çocuğumun canini sıkan neymiş bakalım?

Yoon-tae: Ne olacak kook oppa canımı sıktı bana kızdı birde.

Taehyung: Sana mı kızdı? Ne hakla sana kızdı?

Yoon-tae: Min-sua ile evlenip çocuk yapacağımi söyledim o da bana kızdı.

Taehyung  gülmeye başlar

Yoon-tae: Baba ne gülüyorsun yaa gülünecek ne var?

Taehyung: Çocuğum niye mi gülüyorum Min-sua ile evlenip çocuk yapmak mi nereden çıkardın bunu hmm söyler misin miniğim.


Yoon-tae: Şimdi şöyle jimin ve Jungkook oppa'nın çocukları var bende senin ve Yoongi babamın çocuğuyum kendi kendime dedim ki acaba bende mi cocuk yapsam.

Taehyung: Çocuk yapmak için daha küçüksün sen.

Yoon-tae: Evet ama yakında kocaman çocuk olacağım  ve min-sua büyüyecek sonra da çocuk yapacağım onunla

O sırada  Yoongi gelir.

Yoongi: Ne tartışıyorsunuz bakalım?

Taehyung: Ne tartışacağız yoon-tae çocuk yapmak istiyormuş onu tartışıyoruz.


Yoongi: NE ÇOCUK MU YAPMAK İSTİYORMUS.

Yoon-tae: Baba ne bağırıyorsun?

Yoongi: Çocuk yapmak ne yasın kac basin kac senin.

Yoon-tae: Baba melek ve şeytanlar'ın yaşları olmaz unuttun mu?

Yoongi: Yoon-tae güzel çocuğum benim lafin gelişi diyorum ben bunu şimdi bu çocuk yapmak işi nerden çıktı hmm söyler misin bana? Hem çocuk yapmak için daha küçüksün biliyorsun değil?

Yoon-tae: Biliyorum ama az kaldı büyümeme büyükten sonra yapacağım çocuk hem Min-seo da benden çocuk ister.

Yoongi: Ya sabır ya selamet Taehyung şu çocukla konuş aklımı yitirecegım ben.

Taehyung: Bebeğim yitirmene gerek alışsak iyi ederiz.

Y

oongi: Alışmak mı neye alışmak Taehyung Yoon-tae dediğini duymuyor musun he çocuk yapmaktan bahsediyor.

Taehyung: Bebeğim sakin mi olsa hmm? Yoon-tae hadi sende odana gec babanla konuşacaklarım var.

Yoon-tae: Ne konuşacaksın babamla?

Taehyung: Özel oğlum o yüzden bizi yalnız bırak.


Yoon-tae: He anladım ben.

Taehyung: Neyi anladın acaba?

Yoon-tae: Hiç ben sizi yalnız bırakayım en iyisi.

Yoon-tae yanlarından ayrılıp gider.


~Lütfen oy vermeyi unutmayın cankuşlarım~

~Fikirlerinizi yorumlarda belirtebilirsiniz sevinirim çünkü merak ediyorum~

L'ibrido Perfetto/ Texting JİKOOK Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin