Senin için ceza çekmeye razıyım

45 31 1
                                    

Aradan birkaç gün geçmişti. Namjoon ve Seokjin artık yeryüzüne inmesi gerekiyordu.

Jungkook: Hyung?

Namjoon: Efendim  kook.

Jungkook: Cidden yeryüzüne inmeniz gerekiyor mu?

Namjoon: Evet emir böyle artık herşeyden sen sorumlusun bunu bilmen gerekiyor. Ayni şekilde Jimin de sorumlu buralar ile.

Jimin: Nasıl yani?

Seokjin: Biliyorsun ki konsey ile sorumlu kişiler ben ve Namjoon ama bizim yeryüzüne inmemiz emri geldi bu yüzden ikiniz sorumlu olacaksınız.

Jimin: Hyung ben ne anlarım konsey işinden hmm başka birini görevlendirsen olmaz mı?

Seokjin: Hayır benden sonraki üstün kişi sen olduğun için bu görev senin.

Namjoon: Aynen öyle Jungkook benden sonraki en üstün kişi de sen olduğun için görev senin  neyse şimdi Seokjin ve ben yeryüzüne ineceğiz umarım kosneyi iyi yönetirsiniz.

Jimin: İkimizin iyi yöneteceğine emin misiniz?

Seokjin: İkinize güvenmesek neden sizin yönetmenizi isteyelim?

Jungkook: O da doğru. 

Namjoon: Neyse biz size diyeceklerimizi dedik şimdi bizim gitme vaktimiz geldi.

Namjoon ve Seokjin ordan ayrılıp yeryüzüne giden kapı'nın oraya giderler ve kapıdan geçip yeryüzüne iniş yaparlar. O sırada jikook;

Jungkook: Şuan'dan itibaren daha çok görüşeceğiz jimin.

Jimin: Biliyorum ve bundan fazla rahatsız değilim ama sen öyleysen bilemiyorum artık 

Jungkook: Neyi bilemiyorsun?

Jimin: Benden rahatsız olup olmadığını bilemiyorum sonuçta

Jungkook: Sonuçta ne?

Jimin: Senin için ben bişey ifade etmiyorum sonuçta. O yüzden görüşmemiz sadece konsey  amaçlı olacak başka amaç için görüşmeceğiz.

Jungkook: Jimin o gün sana dediklerim için için özür dilerim.

Jimin: Özür mü? Ne için özür diliyorsun? Senin için bişey anlam ifade etmediğim için mi yoksa senin için gereksiz biri olduğum için mi?   

Jungkook: Sen benim için gereksiz değilsin Park Jimin.

Jimin: Ne değişti de senin için şimdi gereksiz değilim sadece bir meleğim ben senden hoşlanmam suç ise cezasını çekmeye razıyım ben ama sen bunu  anlamakta zorlanıyorsun veya anlamak istemiyorsun. 

Jungkook: Benim için ceza çekmeni istemiyorum Jimin.

Jimin: Sana soracak değilim cezayı çekip çekmeyeceğimi.

Jungkook: Elbette ki bana sormak zorundasın benim yüzümden ceza çekmeni istemiyorum.

Jimin: Seni sevmek suç ise razıyım ceza çekmeye ama cidden anlamıyorsun beni seni sevmek istiyorum senin beni sevmediğini bildiğim halde ama sen anlamıyorsun beni cidden niye anlamıyorsun  hatta anlamak istemiyorsun. 

Jungkook: Jimin uzatma cidden 

Jimin: Ben mi uzatıyorum neyi uzatıyorum sana sevgimi  dile getirirken mi uzatıyorum ne yapıyorum ben söyle anlayayım.   

Jungkook: Bilmiyorum . 

Jimin: Bilmiyorsun öyle mi seninle konuşmak hataydı.

Jungkook'un cevap vermesini beklemden ordan ayrılıp gider. 


~Lütfen oy vermeyi unutmayın~

~Fikirlerinizi yorumlarda belirtebilirsiniz sevinirim çünkü merak ediyorum~

L'ibrido Perfetto/ Texting JİKOOK Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin