Aradan birkaç gün geçmişti Jungkook Jimin'in dediklerini düşünmeye başlamıştı. Çocukları Jungkook'u sevecek miydi? Ondan nefret etmeyecek miydi? Aklında bir sürü soru vardı. Eger çocukları olursa onu yargılayacak mıydı? Aklını karıştıran bir sürü soru vardı. Jungkook bunları düşünürken yanına Jimin gelmişti.
Jimin: Kook-ah?Jungkook:...
Jimin: Jungkook sana sesleniyorum hey duyuyor musun beni?
Jimin birkaç defa seslendikten sonra ancak seslenir.
Jungkook: Ha? Ne oldu sevgilim?Jimin: Ne mi oldu? Güzelim sen neye daldın böyle de cevap vermiyorsun bana?
Jungkook: Özür dilerim chimmy dalmışım.
Jimin: Seni bu kadar dalgin yapan şey ney güzelim anlat da bilelim?
Jungkook: Jimin anlattıklarını düşündüm ve bir karar verdim.Jimin: Ben çok şey anlatıyorum hangi anlattığımı diyorsun?
Jungkook: Çocuk meselesini diyorum.Jimin: Çocuk meselesi mi? Ne oldu ki? Yoksa fikrin mi değişti?
Jungkook: Evet fikrim değişti.
Jimin: Cidden fikrin mi değişti?
Jungkook: Evet cidden fikrim değişti.Jimin: Fikrini değiştiren şey ne oldu peki?
Jungkook: Bilmiyorum galiba yoon-tae fikrimi değiştirdi.
Jimin: Yoon-tae mi? Yoon-tae ne alaka?
Jungkook: Onunla biraz ilgilendim çok tatlı bir çocuk biliyorsun bebek olarak doğmamiza rağmen çabuk büyüyoruz.
Jimin: Evet bitanem de ben anlamadım tam olarak yoon-tae fikrini ne değiştirdi.
Jungkook: Sadece yoon-tae değil senin dediklerini de fikrimi değiştirdi. Yoon-tae ise aracı oldu diyelim.Jimin: Aracı oldu derken?
Jungkook: Araci maracı işte chimmy çocuk yapalım artık korkmuyorum ben eminim bebeğimiz beni bizi yargilamayacak.Jimin: Kook yeni mi aklın başına geldi elbette ki yargılamayacak sonuçta o bizim çocuğumuz eger yargılarsa seni beni kanatlarını koparırım onun.
Jungkook: Abartma Jimin olmayan çocuğumuzun kanatlarını mi koparacaksin?Jimin: Evet hem olmayan değil olacak eger çocuğumuz olmasını istiyorsan çocuk yapmaya şimdiden baslamak gerek diye düşünüyorum.
Jungkook: Hem şimdiden òyle mi?
Jimin: Evet şimdiden başlarsak yakında bir çocuğumuz olabilir diye düşünüyorum.
Jungkook: Çok iyi düşünmüşsün o zaman.Jungkook Jimin'in dudağıni öpmeye başlar sevgilisi de ona karşılık verir bir süre öpüştükten sonra ayrılırlar. Jungkook Jimin'i yatağa uzanmasını sağlayıp kulak memesini ısırır. Jimin'den bir inilti çıkar.
Jungkook: Bebeğim sadece kualk memeni ısırdım bu ısırlma ile inlersen devamında nasıl inlersin çok merak ettim.
Jimin: Merak ediyorsan devam et derim sevgilim.
Jungkook: Devam edeceğim güzelim.
Jungkook Jimin'in boynuna öpücükler kondurur hatta kendinden izler bırakır. Jimin kendinden geçmişti en sonunda içine girip gelgitler yapmaya başlar en sonunda içine boşalır.
~Lütfen oy vermeyi unutmayın~
~Fikirlerinizi yorumlarda belirtebilirsiniz sevinirim çünkü merak ediyorum~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
L'ibrido Perfetto/ Texting JİKOOK
FanficJimin melek'ti hatta bütün melekler ona hayrandı o pürüzsüz bir güzelliğe sahiptı. Jungkook ise yarı melek yarı şeytan'dı herkes ondan hem korkar hem tiksinirdı çünkü o melekten çok şeytan'ın özelliklerine sahipti. Jungkook ve Jimin birgün melek ve...