Jimin Yoongi'nin hamile olmasını öğrendiğinden bu yana 2-3 gün geçmişti. Jungkook ise Jimin'e kendini affettirme'nin yolunu arayıp duruyordu. Kendisi bir melaz olduğu için bir melek ile olmayı uygun görmüyordu. Ama bir yani Jimin'i hep yanında istiyordu.
Jungkook: Jimin konuşabilir miyiz?
Jimin: Ne ile alakalı konuşacağız? Eger konsey ile akali bir sorun varsa konuşabiliriz eğer ondan başka bişey konuşacaksan seninle konuşmak istemiyorum.
Jungkook: Jimin böyle yapma bak
Jimin: Neye bakayım Jungkook söylesene bana sen demedin mi uzak dur benden sen benim için bir ifade etmiyorsun diye.
Jungkook: Evet dedim ama niye dedim bir düşünsene.Jimin: Kaç defa düşündüm ben bunu ama cevap bulamadım sen söylesene neden sevmediğin halde şimdi benimle konuşmak istiyorsun?
Jungkook: Biliyorum Jimin ama sende beni anla seninle ben olamayız bunu sende biliyorsun değil mi?
Jimin: Bilmiyorum Jungkook çünkü ben senin için ceza çekmeye bile razıyım dedim ama sen benim için ceza çekmene bile gerek yok dedin hatırlarsan.
Jungkook: Gayet iyi hatırlıyorum sana dediklerimi ama pişmanım.Jimin: Pişmansın öyle mi?
Jungkook: Evet pişmanım Jimin ne olursa olsun sana onları dememem gerekiyordu.
Jimin: Aynen dememen gerekiyordu ama sen ne yaptın dedin. Ben herşeye hazırlıklıydım ne olursa olsun ne ceza çekeceksem çekeyim dedim ama yeter ki sen yanımda ol dedim ama ne oldu sen bana nefretini kustun.Jungkook: Sana nefretimi kusmadim ben.
Jimin: Kusmadıysan ne yaptın o zaman? Söylesene bana ben senin için gerçekte ne anlam ifade ediyorum onu söyle bana.
Jungkook: Benim için sen çok şey anlam ifade ediyorsun. Kötü olduğum zamanlar senin yanında olmak istiyorum sen bana destek veriyorsun her anlamda ama ben senin bişey yapamıyorum Jimin.
Jimin: Benim için bişey yapmana gerek yok sadece sevgimi kabullen yeter benim için. Biliyorum senin için zor bişey sonuçta melez'sin ve iyi karşılamazlar diye düşünüyor olabilirsin ama onların ne dediğini ne hissettiğini boşver önüne bak birbimizi seviyorsak onların dediğini boşvereceksin.
Jungkook: Haklısın ama
Jimin: Aması filan yok benden özür dilemek yerine beni sevmeyi deneyecektin hatta melek ve şeytanlar'ın ne dediğini boşvereceksin anladın mı beni?
Jungkook: Anladım ee şimdi ne olacak?Jimin: Nasıl ne olacak bundan sonra beraber olacağız eğer saklamak istersen de bir süre saklarız birlikte olduğumuzu.
Jungkook: Peki şuan'dan itibaren beraberiz değil mi?Jimin: Evet Jungkook-ah şuan'dan itibaren beraberiz.
Jungkook: Beraberiz öyle mi?Jimin: Evet beraberiz neyse benim birkaç işim var sonra görüşürüz güzelim.
Jungkook'un cevap vermesini beklemeden yanından ayrılıp gider.
~Lütfen oy vermeyi unutmayın~~Fikirlerinizi yorumlarda belirtebilirsiniz sevinirim çünkü merak ediyorum~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
L'ibrido Perfetto/ Texting JİKOOK
Fiksi PenggemarJimin melek'ti hatta bütün melekler ona hayrandı o pürüzsüz bir güzelliğe sahiptı. Jungkook ise yarı melek yarı şeytan'dı herkes ondan hem korkar hem tiksinirdı çünkü o melekten çok şeytan'ın özelliklerine sahipti. Jungkook ve Jimin birgün melek ve...