Jimin ve Jungkook'un konuşmasından bu yana birkaç gün geçmişti. Jungkook Jimin'in kalbini kırdığının farkındaydı. Ama bir türlü yanına gidip konuşmuyordu. Taehyung Jungkook'un bu halinin farkına varır ve yanına gelir.
Taehyung: Jungkook?
Jungkook:...
Taehyung: Hey Jungkook susmayıp cevap versene bana.
Jungkook: Taehyung
Taehyung: Efendim kook sen niye kaç gündür dalgınsın? Neler oluyor anlat bakalım?
Jungkook: Konu Jimin tata
Taehyung: Jimin mi? Ne olmuş ona?
Jungkook: Galiba onun kalbini kırdım ben üzdüm onu
Taehyung: Üzdün mü? Kalbini mi kurdın? Baştan anlat şunu kafam almıyor.
Jungkook: Zaten anlatmıştım sana ama Seokjin ve Namjoon yeryüzüne ineceği vakit bizimle konuştular daha sonra yanımızdan ayrıldar.
Taehyung: Eee ne oldu ondan sonra?
Jungkook: Eee 'si şu canım kardeşim Jimin benden nefret ediyor ve onun gönlünü almam lazım.
Taehyung: Sen Jimin'in gönlünü almak istiyorsun anlamış mıyım?
Jungkook: Doğru mu anlamışsın off off
Taehyung: Oflama ne dedin de üzdün meleğimizi?
Jungkook: Ne diyebilirim ki?
Taehyung: Ben nerden bilebilirim ki ne dediğini sen anlatmazsan.
Jungkook: Beni sevdiğini söyledi tamam mı? Daha sonra benim için ceza çekmeye razı olduğunu söyledi bende benim için ceza çekmene gerek yok filan dedim ve bazı şeyler daha dedim.
Taehyung: Ne olum salak mısın sen? ( Bu da soru be tata hakiki mal bu)
Jungkook: Yok değilim salak filan
Taehyung: Ya hakiki salaksın ya da aşık
Jungkook: Aşık mı ben mi güldürme beni
Taehyung: Güldürmek için demedim bunu doğruyu söyledim direk. Jungkook ona aşıksın sende biliyorsun bunu ama karşı çıkacakları için sen bunu yüze vuramıyorsun ama Jimin öyle mi değil tabikide ya da bana ve Yoongi'ye bak birbimizi seviyoruz ve birlikteyiz.
Jungkook: Birliktesiniz ama hala sizin sevgili olduğunuzu kimse bilmiyor .
Taehyung: Yani sen ve Jimin biliyor ama konu ben ve Yoongi değil sen ve Jimin konumuz.
Jungkook: Biliyorum.
Taehyung: Biliyorsan neden böyle davranıyorsun bak Jimin çok hassas bir melek güçlü gibi göründüğüne bakma sen ama ona değer verdiğini de biliyorum ben ama böyle olmaz seninde bilmen lazım.
Jungkook: Biliyorum ne yapmam lazım benim?
Taehyung: Onunla konuş hallet onu seviyorsun o da seni seviyor birbirinize böyle davranacağınıza konuşup halledin herşeyi tamam mı?
Jungkook: Tamam teşekkürler Taehyung .
Taehyung: Ben bişey yapmadım hadi sen Jimin ile konuş sorunlarınızı halledin.Jungkook: Tamam
Jungkook taehyung'un yanından ayrılıp gider.
Jungkook
Taehyung
~Lütfen oy vermeyi unutmayın~~Fikirlerinizi yorumlarda belirtebilirsiniz sevinirim çünkü merak ediyorum~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
L'ibrido Perfetto/ Texting JİKOOK
FanfictionJimin melek'ti hatta bütün melekler ona hayrandı o pürüzsüz bir güzelliğe sahiptı. Jungkook ise yarı melek yarı şeytan'dı herkes ondan hem korkar hem tiksinirdı çünkü o melekten çok şeytan'ın özelliklerine sahipti. Jungkook ve Jimin birgün melek ve...