Onun burada ne isi var?

36 29 2
                                    

Namjoon ve Seokjin'in yeryüzüne inmesinden bu yana baya zaman geçmişti. Seokjin Namjoon'un hareketlerinden şüphe ediyordu çünkü Namjoon'a ne sorsa onu geçiştirip duruyordu. Şuan ise bir cafe'ye gelmişlerdi.

Seokjin: Namjoon?

Namjoon: Efendim seok-ae?

Seokjin: Benden bişey mi saklıyorsun sen?

Namjoon: Nerden çıkardın bunu?

Seokjin: Yeryüzüne geldiğimizden beri çok tuhaf davranıyorsun farkında mısın bunun sana sorular soruyorum cevap vermiyorsun bile eger benden çok kötü bişey saklıyorsan

Namjoon sözünü keser.

Namjoon: Saklıyorsam ne olur seok-ae?

Seokjin: Bişey olacağı yok ama benden bişey saklanmasindan nefret ederim bunu iyi bilmen gerekiyor joon.

Namjoon: Biliyorum güzelim.

Seokjin: G-guzelim mi? Aish joon ayarlarımla oynama benim ne saklıyorsun benden söyle çabuk.


Namjoon: Tamam sakin ol seok-ae söyleceğim ama sakin olman gerek anladın mı beni?

Seokjin: Joon söyle artık sabrımı sinama bir meleğim ama benim de sabrım var biliyorsun değil mi?

Namjoon: Biliyorum neyse anlatmayacağım sana ama


Seokjin: Ama ne?


Namjoon: O gelince sana anlatacaktır.

Seokjin tam cevap verecekken cafe'ye bir kadın girer. Seokjin o kadını gördüğü an yüzü bembeyaz olur.

Seokjin: Onun burda ne işi var joon?

Namjoon: Onun buraya gelmesini ben istedim seok-ae.

Seokjin: Onu neden buraya çağırdın söylesene bana? O kadın ile konuşmak istemiyorum ben.

O sırada kadın yanlarına gelmişti.

Mia: Oglum seni çok özledim.

Seokjin: İlk diyeceğin şey seni özledim mi onca zamandan sonra annecim.

Mia: Oğlum böyle yapma lütfen.

Seokjin: Ben bişey yapmıyorum anne.

Namjoon: Seok-ae sakin ol bu arada hanımefendi adınız Mia'ydı değil mi?

Mia: Evet Meliha Mia Üstündağ adım.


Namjoon: Memnun oldum hanımefendi bende Kim Namjoon sizin oğlunuz ile konuşacaklarınız vardır ben sizi yanlız bırakayım.

Seokjin: Joon bir yere gitmeyeceksin otur oturduğun yerde ve bu kadın ne anlatacaksa dinle bakalım ne saçmalayacak bize.


Mia: Saçmalamak mı anlatacağım şeyleri saçmalık olarak mi bulacaksın oğlum?

Namjoon: O annen seok-ae neden saçmalayacağıni düşünüyorsun?

Seokjin: Beni babama verip daha sonra benimle konuşmak istemeyen bir anne ile neden konuşma gereği duyayım söyler misin?

Mia: Seokjin bak dinle beni ben seni babana vermek ister miydim sanıyorsun ama doğru olan buydu.


Seokjin: Dogru olan buymuş ah bana doğru deme senin için doğru olan oğlunu babasına bırakıp gitmekti değil mi? Babam bir melek olmasaydı verir miydin ona?

Mia: Ben seni babana hiçbir zaman vermek istemedim ama doğru olan o gelmişti o zaman sonuçta baban bur melek ve onun yerine geçecek biri geçmesi gerekiyordu.


Seokjin: MELİHA MİA ÜSTÜNDAĞ BABAMİN YERİNE GEÇMESİ IÇIN BENİ KULLANDIN SEN DAHA ÇOCUKTUM BEN VE SEN BENİ O ADAMA VERİP GITTİN KEŞKE BİR MELEK İLE OLACAĞINA İNSAN İLE OLSAYDIN O ZAMAN SENİ GÖRME ŞANSIM OLURDU AMA NE YAZIK Kİ BİR MELEK İLE OLDUN.

Namjoon: Sakin ol seok-ae.

Mia: Aynen sakin ol sana herşeyi anlatacağım oğlum.

Seokjin: Dinlemek istemiyorum seni.


Mia: Dinlemek istediğini söylüyorsun ama içten içe dinlemek istiyorsun bunu iyi biliyorum oğlum o yüzden baştan anlatacağım. Babanla tanıştığımda çok gençtim ben onunla nasıl bir ilişkimiz vardı hiçbir zaman çözememistım. Aradan baya zaman geçti ilişkimiz farklı bir boyut aldı ondan sonra sen oldun ama sen olduğun vakit baban burdan gitmişti neden gitmişti niye gitmişti hiç bilmiyordum.

Seokjin: Ne yani babamın melek olduğunu filan bilmiyor muydun?

Mia: Hayır bilmiyordum sen 8-10 yaşındaydın birdenbire baban ortaya çıkıp geldi ve seni benden almak istedi ben izin vermedim onunla büyük bir tartışma içerisine girdim neden beni terk ettiğini neden sana hamile iken birden çekip gittiğini filan sordum bana herşeyi anlattı melek olduğunu senin de bir Nephilim olduğunu söyledi ilk inanmadım ama çocukken hep tuhaf davrandığın için inanmaya başladım neyse daha sonra baban ile gittin

Biraz daha konuştuktan sonra annesi ordan ayrılıp gider. Seokjin ve Namjoon ise bu konu hakkında bir süre tartışırlar.

  Meliha Mia Üstündağ Seokjin annesi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

  Meliha Mia Üstündağ Seokjin annesi


~Lütfen oy vermeyi unutmayın~

~Fikirlerinizi yorumlarda belirtebilirsiniz sevinirim çünkü merak ediyorum~

L'ibrido Perfetto/ Texting JİKOOK Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin