Balo'dan bu yana 2 gün geçmişti. Jungkook'un kafası çok karışıktı sonuçta balo günü çok şey olmuştu ve Jimin onu cehennem merdivenlerine götürüp onun alnından öptüğü vakit sanki kalbi yerinden çıkacak gibi olmuştu bir şeytan'ın kalbi bir melek için atabilir miydi ki? Ama Jungkook'un atmıştı. Şuan ise Taehyung ve Yoongi gizli bahçeye gelmişlerdi.
Gizli Bahçe
Yoongi: Sevgilim neden 2-3 gündür bana soğuk davranıyorsun? Jungkook yüzünden mi? Eğer öyleyse bundan sonra onunla uğraşmayacağım melek sözü.Taehyung: Söz versen ne olur Yoongi söylesene bana?
Yoongi: Ne mi olur?Taehyung: Evet ne olur o benim kardeşim ve sende benim sevgilimsin eğer aranızda seçim yapsam kardeşimi seçerim ben.
Yoongi: Yani aramızda kalsan kardeşini seçerdin öyle mi?
Taehyung: Evet seni mi seçmemi isterdin? Neyse bunu tartışmak istemiyorum seninle Yoongi. Asıl konumuz başka.
Yoongi: Asıl bir konumuz mu vardı?
Taehyung: Evet var Yoongi onunla neden bu kadar yakınsın?
Yoongi: Kime? Jimin'e mi?Taehyung: Hayır Hoseok denen melek ile neden bu kadar yakınsıniz?
Yoongi: Kendisi arkadaşım olduğu için hem sana neden hesap vermek zorundayım ben?
Taehyung: Sevgilin olduğum için olabilir mi?
Yoongi: Sevgilinim ama kardeşin ve benim aramda seçim yapamayacağını söylüyorsun?Taehyung: Evet söylüyorum Yoongi bak o bizden farklı ne kadar güçlü görünse de değil farkındayım bunun biz ikimiz birlikteyiz eğer bizim de çocuğumuz olursa ne olacak hiç düşündün mü? Geçen de sormuştum hatırlıyorsan.
Yoongi: Evet hatırlıyorum ama ciddi olduğunu düşünmemiştim.Taehyung: Ama ciddiyim lütfen akıllıca düşün eğer benimle olmak istiyorsan kardeşime iyi davran ayrıca o melek bozuntusundan uzak dur.
Yoongi: Durmazsam ne olur? Ayrılır mısın benden?Taehyung: Sevgilim bak ben o melek bozuntusuna güvenmiyorum anladın mı?
Yoongi: Anlamıyorum seni o benim arkadaşım kardeşim neyine güvenmiyorsun acaba? O sana ne yapti söyler misin bana?
Taehyung cevap vermez.
Yoongi: Cevap vermediğine göre sana bişey yapmadı değil mi? Dediğim gibi o benim arkadaşım kardeşim sen ona güvenmiyor olabilirsin ama ben güveniyorum ona.Taehyung: Ona güvenin senin gözlerini kör etmiş balo'da sana nasil baktığını görmedim mi sanıyorsun?
Yoongi: Nasıl bakıyormuş bana söylesene?Taehyung: Gözlerini senin üstünden alamıyordu sanki sana aşık gibi bakıyordu onu orda dövmemek için kendimi zar zor tuttum.
Yoongi: Aşık Aşık bakıyordu öyle mi bana?Taehyung: Evet
Yoongi: Sana kaç defa demem lazım o benim arkadaşım kardeşim tamam mı? Bana aşık ise bile onunla konuşurum ben.Taehyung: Konuşursun öyle ne diyeceksin çok merak ediyorum benim bir sevgilim var mı diyeceksin? Ha bunu da diyemezsin sen sonuçta ilişkimizi saklamak isteyen kimdi acaba?
Yoongi: Ha senin böyle davranmanın sebebi anlaşıldı.Taehyung: Neymiş sebebim söyle de bileyim ben.
Yoongi: İlişkimizi açıklamak istemediğim için değil mi böyle davranıyorsun bana ama zamani gelince herkese açıklayacağım ve Jimin biliyor İlişkimizi yakında da hem bizimkilere hem sizinkilere söyleriz artık nasil karşılayacaksaYoongi Taehyung'un cevap vermesini beklemeden gizli bahçeden ayrılıp gider.
~Lütfen oy vermeyi unutmayın~~Fikirlerinizi yorumlarda belirtebilirsiniz sevinirim çünkü merak ediyorum~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
L'ibrido Perfetto/ Texting JİKOOK
FanficJimin melek'ti hatta bütün melekler ona hayrandı o pürüzsüz bir güzelliğe sahiptı. Jungkook ise yarı melek yarı şeytan'dı herkes ondan hem korkar hem tiksinirdı çünkü o melekten çok şeytan'ın özelliklerine sahipti. Jungkook ve Jimin birgün melek ve...