Aramızda Bir Çekim Var

28 25 8
                                    

Seokjin ve Namjoon hala dünya'da vakit geçiriyorlardı. Seokjin ise burdan gitmek istiyordu burası onun evi değildi 18 yaşında annesi onu babasına verdikten sonra burası artık onun evi olmamıştı son kez annesi ile konuşmak isteyip burdan gitmek istiyordu ama bir yani da konuşmak istemiyordu. Namjoon onu zar zor ikna edip annesi ile konuşmasını sağladı ondan sonra dünya'dan ayrıldılar.

Seokjin: Ben babamla konuşmaya gidiyorum.

Namjoon: Sonra konuşursun bebeğim önce biz bir konuşalım olur mu?


Seokjin: Bebegim ben senin nerden bebegin oluyorum? Asıl soru şu olacaktı kim oluyorsun da senin bebeğin oluyorum?

Namjoon: Sevdiğin kişi oluyorum ben Seok-ae.


Seokjin: Ah sevdiğim kişisin öyle mi nerden uyduruyorsun bunu? Götünden mi?

Namjoon: Yoo götümden değil gözümden uyduruyom aslında uydurmuyorum.

Seokjin: Gayette uyduruyorsun Kim Namjoon.

Namjoon: Hayir uyduruyorum 2 ay içinde farkına vardım ben.

Seokjin: Neyin farkına vardın acaba söyler misin bana?

Namjoon: Gözleri'nin bana aşık aşık baktığının farkına vardım.

Seokjin: O gözlerin yanılıyordur o zaman.

Namjoon: Benim gözlerim hiç yanılmaz seok-ae.

Seokjin: Hı hı kesin yanılmaz.

Namjoon: Evet bebeğim bu gözler hiç yanılmaz dogru neyse onu görür eder.

Seokjin: Aynen öyledir babamla is Birliği yapan şahıs.

Namjoon: Yine mi aynı şeyler seok-ae?

Seokjin: Evet ayni şeyler joon-ah.

Namjoon: Seokjin aramızda bir çekim var bunun farkındasın değil mi ve sen bişey olmadığını düşünüyorsun dediğim gibi gözler yalan söylemez bir melek ve şeytan birlikte olabilir. Jungkook düşün mesela bir melez bir babası şeytan bir babası melek.

Seokjin: Yani?

Namjoon: Yani yasak diye sevgili olmayacağız diye bir kural yok değil mi? İkimiz de birbirimiz için yaratılmışız ve birlikte olmamızda sakınca görmüyorum ben.


Seokjin: Cidden bir sakınca görmüyor musun?

Namjoon: Elbette ki görmüyorum hem yasaklar çiğnenmek için var.


Seokjin: Senin için yasaklar çiğnenmek için var olabilir ama benim için yasaklar çiğnenmek için değil yasak şeyleri yapanları cezalandırmak için var.

Namjoon: Seokjin cezalandır veya cezalandırma ama şunu bil sen değil kalbin seveceğin kişiyi seçer.

Seokjin: Kalbim mi seçer güldürme beni joon-ah.


Namjoon Seokjin'in yanağına elini koyar. Diger eli ile'de Seokjin'in kalbine koyar.

Seokjin: Ne yapıyorsun elini hem yanağımdan hem de kalbimin üstünden çek hemen.

Namjoon: Seok-ae Seok-ae canım birtanecik sevgilim.


Seokjin: Ben senin sevgilin değilim joon.

Namjoon: Bu kalbin benim için hızlı atıyorsa benim sevgilim demeksindir.


Seokjin: Ancak rüyanda sevgilin olurum ben.

Namjoon: Belki rüyamda daha fazlası oluyordur Seokjin.

Seokjin: Burdan çakarım sana eksiğini de fazlasını görürsün sen şimdi o ellerini çek çabuk.

Namjoon Seokjin'in hem yanağından hem kalbinin üstünden çeker.

Namjoon: Çektim ama unutma aramızda bir çekim var sen anlamak istemiyorsun lütfen anla biz birbirimiz için yaratılmışız.

Namjoon Seokjin'in bişey demesini beklemeden ordan ayrılıp gider.

Namjoon Seokjin'in bişey demesini beklemeden ordan ayrılıp gider

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Namjin

L'ibrido Perfetto/ Texting JİKOOK Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin