Aradan epey zaman geçmişti. Jungkook ve Jimin'in çocukları büyümüştü. Yoon-tae genç bir melez olmuştu. Diğer üyelerinde çocukları büyümüştü. Jung-hae Hoseok ve Yugyeom çocuklarına ilgi duyuyordu aynı şekilde Namjin çiftinin çocuğuna ilgi duyan'da taegi çiftinin çocukları ilgi duyuyordu. Şuan ise hepsi yeryüzüne inmişti artık konsey ile çocukları ilgileniyordu.
Jungkook: Uzun zaman sonra yeryüzüne indik.Jimin: Aynen yani uzun zamandır vakit geçirmiyorduk sizlerle.
Hoseok: Çocuklar konsey ile filan ilgilenince bize vakit bol oldu yapacak işlerimiz yok.
Yugyeom: Benim işim sensin sevgilim illa iş olmasi gerekmiyor sen olduktan sonra benim hep işim olur.
Hoseok: Bu bir iltifat miydi bakalım güzel sevgilim.Yugyeom: Buna iltifat demek olmaz Hoseok bundan daha iyi iltifatlara layıksın sen.
Jungkook: Iyy
Jimin: Iyy mi? Jungkook sende bana iltifat et bakayim.
Jungkook: Aşkım iltifat et mi yani yeniyor mu da edeyim ben.
Hoseok: Senin bu sevgilin odun cidden nasıl bir melez olduğu ortada yoon-tae'de melez sizin çocuklarınız niye hep melezler ile birlikte oluyor tanrı aşkına ilk Jimin bir melez ile oldu min-sua'da bir meleze gönlünü kaptırdı. Namjin çiftinin çocuğu melez ve melez olarak birlikteler.
Jungkook: Hyung deme zaten sinirim tepeme çıkıyor çocuğa bak ne etti kızımı kendine aşık etti.Jimin: Bende ne yaptım ettim seni kendime aşık ettim.
Jungkook: İyi ki kendine aşık ettin sevgilim.Jimin: Ettim vallahi diğer şeytan ve melekler çatlar.
Hoseok: Çatlarlarmiş hem melekler hemde şeytanlar korkuyla bakiyor sence onu seven biri var mıydı?
Jimin: Olmasın zaten ben yeterim sevgilime.
Jungkook: Aynen sen yetersin bana.
Namjoon: Deselerdi Jungkook tüm tabularını yıkıp biri ile daha doğrusu Jimin gibi biri ile olacak güler geçerdim ama şuan karşımda ikisinin birlikte olduğunu görüyorum şuan mutluyuz mutlu olmaya da devam edeceğiz.
Seokjin: Aynen öyle sevgilim.Yazardan;
Bir insan daha doğrusu melek kusurlari ile mi yoksa kusurlari olmadan mi birini sever? Jimin Jungkook'u kusurlarına rağmen onu kusursuz bir melez kabul etti ve öyle sevdi ve bu sevgi ikisini birbirine bağlayan şeyler oldu. Jungkook ilk zamanlar bu durumdan nefret etsede zamanla Jimin'in sevdiği anlamıştı şuan ise sevdiği melek ile çok mutluydu ve bu mutlulukları hiçbir zaman bozulmayacakti.
~Lütfen oy vermeyi unutmayın~
~Fikirlerinizi yorumlarda belirtebilirsiniz sevinirim çünkü merak ediyorum~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
L'ibrido Perfetto/ Texting JİKOOK
FanficJimin melek'ti hatta bütün melekler ona hayrandı o pürüzsüz bir güzelliğe sahiptı. Jungkook ise yarı melek yarı şeytan'dı herkes ondan hem korkar hem tiksinirdı çünkü o melekten çok şeytan'ın özelliklerine sahipti. Jungkook ve Jimin birgün melek ve...