Daar zat ik dan huilend mijn moeder die overleed ze is weg! Ik begon te schreeuwen en mezelf slaan waarom zij? Zij is echt me alles! Mijn tante kwam stormend me kamer binnen en trok me recht en omhelzde me dit had ik nodig... Ze zei: jij en je broer en zusje komen bij mij intrekken.. Ik: waarom? Ik denk dat ik wel voor hun kan zorgen en met me vader erbij. Tante: jou vader... Die is weg. Ik: naar waar? Tante: Ik weet het niet benti maar hij verliet het ziekenhuis en volgens je nicht ging hij naar Schiphol voor ticket waar naartoe weet niemand. Ik huilde nog harder dat hij ons zo in de steek laat, wat is dit voor een vader dan? wij hebben het allemaal moeilijk! Me tante suste me een beetje en ik sloot voor eventjes me ogen en bleef haar omhelzen en lag op haar borstkas ze gaf me een kusje op me hoofd en voor even had ik rust en viel in slaap. Met mijn lieve moeder nog steeds in me hoofd... Ik werd wakker en keek hoelaat het was, 9u avond ik hoorde nog vrouwen stemmen beneden dus ging ik maar naar beneden. Ik: Salaam... De vrouwen: salaam benti mijn tante keek me aan en wees een plekje naast haar en ik ging toen naast haar zitten en zei: het spijt me allemaal en ik liep naar de keuken, deed de afwas en zag dat ze al gegeten hadden dus deed ik alles maar in de koelkast voor me broer en zusje mijn tante kwam binnen en zei: ga maar u klaarmaken, ik zal verder wel de afwas doen. Ik: wij gaan niet weg.. Tante: dina ga nu! Ik kan jullie niet alleen laten! Ik: waarom?? Mijn broer is 24 en ik ben 19 wij zijn oud genoeg om voor Yasmine te zorgen en trouwens ze is ook 16 dus ook oud genoeg voor haar zelf te zorgen! Wij kunnen het alleen.. Tante: je maakt jezelf het moeilijk Dina, je vader is er niet! Ik: als hij ons alleen laat... Pff luister tante het is echt zo lief van je maar ik wil niet dat we iemand onder druk zetten. We kunnen het echt geloof me alsje wil kom ik je elke dag bezoeken maar alstublieft ons huis dit kan ik niet verlaten. Net op dit moment kwam me broer. Ahmed: hey Dina.. Alles goed en ik zag zijn ogen vochtig worden. Ik ging naar hem toe en knuffelde hem ahhh mama wat liet je allemaal achter... Later die dag kwam Ahmed naar me toe en zei wat we moesten doen. Hij had vast contract en ging in een eigen huisje wonen maar dit gaat nu niet want hij kan ons niet alleen laten. 2jonge vrouwen alleen in huis dit is niet goed. Hij zal dus hier bij ons blijven en hij zal ook 1 van ons appartementen verhuren die in Marokko, nu weten we zeker dat me vader daar niet is want we hebben de buren gebeld en hij is daar niet, maar ja pech hij moet zijn kinderen niet zo laten.. Ik had gelukkig in me spaargeld 3000 euro die zullen ons vast helpen zo raken we zeker geen geld te kort. Ik: Ahmed het spijt me dat je bij ons moet blijven maar als je ooit denkt van trouwen of iets je weet dan kan je altijd in een eigen huis intrekken... Ahmed: wat zeg je a Dina? Ik verlaat jullie nooit! Zelfs als ik trouw dan blijf ik bij jullie. En als jij weggaat blijft Yasmina bij mij tot ze ook trouwt! Jullie blijven bij me en dat vind ik super! Dina weet jij misschien waar papa is? Ik: nee, die heeft ons verlaten. Yasmina kwam binnen ze had grote wallen onder haar ogen net als ons we zaten 2dagen lang in het ziekenhuis zonder te slapen en nu is ze weg... Ahmed: kijk dames ik heb al een islametische begraafplaats gevonden, heb ze vannemorgen gecontacteert met me oom is alles geregeld morgen wordt mama begraven. Ik en Yasmina begonnen te huilen.. Ahmed kwam op ons af en knuffelde ons. Ik: ahh Ahmed wollah kzou niet weten wat ik moest doen zonder jou.. Ahmed: shhh stil maar zusjes. Volgende dag was de begravenis van me moeder, ik huilde me dood met Yasmina en Ahmed probeerde zich sterk te houden maar er liepen toch tranen op zijn wangen, hij hield mij vast en me tante had Yasmina vast. Ons moeder is helemaal onder de grond nu, weg is ze...