Maanden streken voorbij en wij weten nog steeds niks over me vader, die is gewoon verdwenen van de aardbol, we hebben hem gebeld maar niks.. Tja hij zorgde toch nooit zo voor ons als mama, wij waren voor haar haar alles. Papa was altijd in werk of bij vrienden maar nu hij is nergens. Ahmed: Dinaaa? Hebje gekookt?? Ik: nee ik ga nu beginnen, half uurtje en alles is klaar. Ahmed: ah gelukkig je bent niet begonnen, ga u omkleden we gaan vandaag ergens buiten gaan eten. Ik: waarom?? Ahmed: gewoon? En ik heb al Yasmina gezegt dus kleed u maar snel om. Ik: okee. Ik kleede me om in een zwarte jeansbroek met een witte hemd en nam me beige Mk handtas stopte alles erin deed snel wat mascara en foundation en een lichte lipgloss en ging naar beneden en zag dat Yasmina al klaar was en zat te lachen met Ahmed. Ik: ik ben klaar. Ahmed: oke yallah kom. We gingen naar de auto ik zat vooraan en zag Ahmed heel de tijd lachen. De die is van plan met iets.. Toen we aankwamen in een chic restaurant stapten we af. Ahmed ging naar een tafel bij het venster en zat heel tijd naar zijn gsm te kijken. Ik:wella sukkel wat ben je van plan?? Zei ik lachend Ahmed: haha kom je straks wel te weten. Ik: hmm ben benieuwd. We keken wat we gingen eten tot er een hele bloedmooie meisje kwam en had rode wangetjes, de deze is beschaamd dacht ik haha. Ahmed ging naar haar toe en gaf der een kusje op haar voorhoofd ondertussen fluisterde ik met Yasmina, awellie wat doet hij? Zeiden we lachend. Ik: yasmina ik durf te wedden hem is iets van plan hahah. Yasmina: wollah jaa die gezicht van hem maar shh hij komt er al aan. Haha lachte ik stilletjes. Ahmed: Rania dit is Yasmina me kleinste zusje en dit is Dina, zusjes dit is Rania... Me vriendin zei hij schamend.. Ik: hallo Rania en ik stond op en gaf haar 4 kusjes, Yasmina deed het zelfde ondertussen keek ik Ahmed boos aan en zei zachtjes 'dit moest ik eerder weten!' Hij begon te lachen en Rania nam plaats naast hem we bestelden ons eten en zaten de hele tijd te kletsen tot dat Ahmed zei: uhmm Dina, Yasmina ik heb Rania vandaag gebracht zodat ze kennis met jullie zou maken omdat ik... Hij knielde voor Rania en zei: wilje bij ons komen wonen? Wil je met me trouwen? Snel nam ik me gsm en filmde alles. Rania was sprakeloos en huilde meskeena. Ik: komop Rania ik wil je als me schoonzus!! Rania: haha tuurlijk wil ik met je trouwen Ahmed en Dina als schoonzus te hebben met Yasmina haha. Ik begon te joelen en zo ging de ring om de vinger van Rania uit het niets kwamen er een hele hoop mensen. Blijkbaar haar ouders? yasmina en ik begroeten ze allemaal en er zat een bloedmooie jongen er tussen, haar broer lijkt zo erg op haar wow. Hij glimlachte liefjes en allemaal gingen we aan een grotere tafel zitten. Iedereen bestelde eten en zo zaten we te lachen. Ik miste zo erg me ouders. Zij moeten op zo'n dag bij ons zijn... Snel pikte ik me traan weg en zag dat die jongen naar me keek, oops hij zag het. Ik probeerde gewoon te glimlachen zodat het niet opviel we bleven tot 8u samen en gingen daarna gingen we weg die jongen gaf me een hand en zei: er zit iets dwars in je maar er komen nog veel dagen aan inshAllah en dan zal je het me wel vertellen. Ik schrok van zijn woorden! Is het dan zo duidelijk? Maar ik negeerde hem en ging bij yasmina staan Ahmed kwam ook en we gingen weg. Onderweg waren Yasmina en Ahmed heel de tijd aan het lachen maar mijn hoofd was niet bij me dus negeerde ik ze. Ahmed: is er iets met jou? Je doet zo raar? Ik: nee Ahmed wollah ik ben zo blij voor jou, maar ik ben ook boos! What the hell vertel je niks aan u zusje?? Ik probeerde van onderwerp te veranderen. Ahmed: hahahah het spijt me schat ik wou het verassing houden, ben je boos? Ik: zeg dat ik de beste ben hahaha Ahmed: Nee? rania is de beste. Ik: SORRY?!?! Ahmed: uhhh foutje ik bedoelde Dina! Ik: het is maar te hopen voor jou haha. Na 5min arriveerden we thuis. Ik: ik ga slapen, slaapwel schatjes! Ahmed& Yasmina: slaapwel! Ik kleede me om, make up eraf gehaald en dan lekker in me bedje duiken opeens dacht ik aan wat de broer van Rania zei.. Hmm ik zal me best doen dat hij niks meer zal merken, moet wel! DE VOLGENDE DAG ik nam me gerief en ging douchen en ontbijt klaarzetten, het was zondag en ik wou ergens uitgaan met me vriendinen dus belde ze ik op en we sproken af om 2u bij de bushalte het was om 11u dus ik had nog tijd genoeg ik keek me serie met Ahmed en na dat het aflevering gedaan was ging ik naar me kamer en kleede me om in een donker blauw jeansbroek en me witte trui, ik ging geen jas aandoen, het is toch niet zo koud buiten! Ik maakte me op, haar, make-up en vervolgens deed ik alles in me tas en ging naar beneden. Ik: Yasimina!!! Ik ga naar stad kook jij iets voor jou& Ahmed! Yasmina: da meen je nu niet?!? Ik: jawel schat beslama! Deed me schoenen aan en ging uit huis, daar gearriveerd zag ik ze allemaal staan, we namen de bus en ik toonde me pass& ging door naar achteren en daar zag ik hem! Mohamed! Mijn liefde van mijn leven die ik dacht!