Yassine: pfff beloof me als eerst dat je me niet laat! Ik keek hem geschrokken aan, wth heeft hij gedaan dat hij twijfelt dat ik nog bij hem blijf?? Ik: het is te zien, vertel. Yassine: laat me volledig uitpraten en zeg dan wa je wilt erna, safe? Ik: saaf Yassine: 2jaar geleden is er iemand bij me werk gekomen ik had goed band met hem en ging ook vaak uit met hem maar hij droeg alleen merk kleren en had Porsh ik verbaasde mij van waar hij die geld haalt terwijl hij alleen een moeder heeft en die niet eens werkt? Paar maanden geleden vertelde hij mij of ik niet 3000euro wil voor iets van 5minuten werk. Natuurlijk dacht ik wat een kinderspel dus deed ik mee ik moest een doos leveren en op dezelfde moment kreeg ik ook al het geld. Ik moet 2maanden elk dag werken om aan 3000euro te komen terwijl ik gewoon een doos bracht en dat kreeg dus wou ik het meerdere keren doen tot ik wist wat er in die doos zat.. Het was drugs Dina, ik deelde drugs. (Hij pikte een traan weg). Ik wou gelijk ermee stoppen maar dat gaat niet zomaar. Ik moet al het geld terug geven maar ik bewaarde dit voor jou, voor ons trouwfeest.. Die geld heb ik kunnen teruggeven maar ik heb nog veel geld die ik moet geven. Ik weet niet waar ik dit vandaan kan halen. Als ik het niet doe en niet werk gaan ze jou nemen. Weet je nu waarom ik niet wou trouwen nu? Ik heb niks. Ik wil alles geven wat ik kan maar ik kan jou niks aandoen ik kan jou moeilijk niks kopen, verhongeren, geen kleren.. Niks! Dat kan ik jou niet aandoen aub Dina verlaat mij niet! Ik smeek u! Help mij. (Snik) ik heb veel verloren maar jou wil ik niet kwijt, nu niet, nooit!" Ik was sprakeloos.. Wat kon ik zeggen? Ik wist niks te zeggen.. Waarom zei hij niks opvoorhand?? Ik stond op recht voor hem en gaf hem een klets. Yassine: DOE RUSTIG?! Ik: WAAROM ZEI JE NIKS EERDER? Yassine hoe kan ik jou nog vertrouwen?? Ik liep de kamer uit en hij kwam me achterna. Yassine: aub Dina help mij, aub laat me niet alleen ik heb niemand meer.. Snikte hij. Ik: pak maar een deken en kussen en slaap beneden ik wil u eventjes niet zien... Hij nam niks mee en ging naar beneden. De hele nacht heb ik zitten huilen. Rond 4u kreeg ik dorst en besloot om water te halen en voor Yassine een deken te zetten. Ik ging naar beneden en zag hem recht zitten op de bank zitten. Ik zag duidelijk dat hij grote wallen had, ik weet zeker ik ga hem help! Maar eerst moeilijk doen zodat hij weet dat ik het niet normaal vind dat hij zoiets niet tegen me zegt! Ik nam de deken en deed het rond hem en ging dan water halen toen ik me omdraaide schrok ik me dood en liet perongeluk mijn glas vallen en zag Yassine aan de deur. Ik keek hem diep aan en zag dat zijn ogen weer glinsterden, hij krijgt weer tranen.. Ik keek hem zeker 3min lang aan en gaf hem dan een knuffel. Yassine: het spijt me Dina, vergeef me aub! Ik liet hem los en keek hem dan aan, ik ging naar boven. Hij kwam me niet achterna. Wat een dag! een meisje moet op haar trouwdag de gelukkigste vrouw op de wereld te zijn en kijk me nu.. Kappot aan het gaan van verdriet... Ik ging slapen, eindelijk rust. De volgende dag ging ik naar beneden en zag Yas een uitgebreid ontbijt op tafel gezet te hebben en zat daar gewoon aan tafel, hij had nog niks gegeten. Ik ging naast hem zitten en ging in de zelfde positie als hem zitten. Hij keek me aan en keek terug. Ik keek dan weg en begon te eten het bleef een hele tijdje stil. Ik: ik ga naar me ouders vandaag. Yassine: moet ik meegaan? Ik: doe wat je wilt.. Ik ging naar boven me omkleden. Hij kwam naar boven. Yas: alstublieft Dina vergeef het me.. Ik: ik wil u efkes niet spreken Yassine. Yassine: is goed.. Maar moet ik niet mee? Ik: jawel kom. Yassine: is goed.