Hij schrok toen hij me zag maar ja die weet alles wat er is gebeurd met mij de vorige maanden en toch is hij niet gekomen, inderdaad ik wijzde hem altijd af maar toen had ik hem echt nodig! Hij kwam naar me toe gelopen ik rook alcohol ik negeerde hem compleet! Die kwam op me aflopen en trok me van me arm! Ik: SUKKEL LAAT ME LOS JE DOET ME PIJN!! Mohamed: DIT IS NIKS INVERGELIJKEN MET DE PIJN DIE IK VOELDE DOOR JOU! Hij trok me naar zich toe en kusde me ik duwde hem van me af maar hij kwam weer op me af tot ik hem op de grond zie zakken.. En daar zag ik me vrienden Younes en achraf hem slaan ik besloot de bus te verlaten en al meteen! Met mijn vrienden stapten we af, ik huilde me dood. Wat is hij veranderd.. En dat allemaal voor mij omdat ik hem heb gelaten? Ik zei tegen me vrienden dat ik terug naar huis zal gaan, ze weigerden maar ik bleef zagen tot Achraf zei dat hij met mij wil komen zadat er niks gebeurd en ik accepteerde het. Achraf: Het spijt me voor de chaos in de bus maar die klappen had hij toch verdiend! Ik: Achraf dank u dat je me hielp maar ik wil daarover het niet hebben Mohamed heeft veel voor me gedaan en dat besef ik nu pas toen ik hem zo zag, ik voel me zo schuldig daarbij. Achraf: Jij wilde hem niet? Je moet jezelf ook niet dwingen om voor de andere het beter te maken? Ik: je hebt gelijk maar ik ga eerlijk zijn, ik hield ook van hem maar omdat hij drugs verkocht wou ik afstand nemen, ik wilde geen problemen en als Ahmed er achter komt? Dat is zijn vijand gewoon! Hij had mijn broer op het slechte pad gezet maar gelukkig is hij ervan af. Wollah ik vergeef Mohamed da nooit! Achraf: awel dat is dan goed wat je doet? Je neemt afstand van die Mohamed, u broer gaat voor. Je hebt het goed gedaan geloof me! Ik: nee nu ik hem zo zag, echt niet... Achraf: pfff Dina die wou al altijd u kappot zien omdat je hem niet wilde, die wil u gwn breken! Ik was bevriend met hem 3jaar lang ik ken zijn spelletjes al. Dina beloof me dat je NOOIT terug gaat naar hem? Ik: ik heb medelijden ja maar niet dat ik terug ga met hem??? Achraf: beloof me? Ik: beloofd
Thuis aangekomen zag ik Rania bij ons thuis. Ik: Hallo schatjes! Ik gaf Rania 4gebruikelijke kusjes en zag dat Yasmine struikelde met eten maken en dat Rania haar hielp meskeena ik: hahahaha Yasminaaa kan je nog steeds niks maken zonder hulp? Yasmina: nee? Verwacht niet veel van mij? Dat zei ik u al eerder schat! Ik: hahaha dommerik, waar is Ahmed? Rania: ohh Dina die weet niet dat ik hier ben! Ik: serieus hahah?? Yasmina: ja ik had hulp nodig en dacht laat ik mijn schoonzus bellen haha. Ik: gekkkk hahaha maar goed dat je gekomen bent Rania, zo kunnen we elkaar beter leren kennen. Rania: ja wilde ik ook al lang maar Ahmed wou het verrassing houden voor jullie. Ik: die sukkel haha typisch hem, maar wil je iets drinken schat? Rania: nee dank je, maar kom laten we Yasmina helpen. Yasmina: eindelijk iemand die het beseft pff. Ik: hou je bek leer alleen koken jij. Yasmina: jaja kom helpen. De deurbel ging opeens en ik ging openen. Ik zag dat het Ahmed was met... DE BROER VAN RANIA. Ik: uhh ja hallo kom maar binnen. Ahmed: hey schat ik: uhh ja Ahmed er is hier iemand. Ahmed: hoezo? Wie? Ik fluisterde zacht Rania. Ahmed: ECHT? Ik: hahaha ja zied loop naar binnen. Ik gaf de broer van Rania die ik nog steeds zijn naam niet wist een hand. Ik: kom maar binnen. Ahmed: Rania? Wat doe je hier haha? Rania: Yasmina belde me of ik kon helpen met koken en zo elkaar beter leren kennen haha ahmed: dat loopt goe zie ik tussen de schoonzusjes. Ik: tuurlijk haha. Ahmed: ging jij niet naar stad? Ik: uhh ja maar had geen zin en nu Rania hier is ga ik gewoon blijven. Ahmed: oke is goed en ohja dat is Yassine broer van Rania die we vorige keer ook hadden gezien. Yasmina: hoi ik ben Yasmina! Yassine: hallo ik: hey en ik ben Dina. Yassine: hey, mooie naam trouwens. Ik: dank u. Ik ging naar de woonkamer de tafel klaarmaken. Eenmaal gedaan ging ik naar boven maar Yassine vroeg waar de toilet was nu ik toch boven ging nam ik hem mee naar de badkamer. Ik: hier. Yassine: nee wacht! En die trok mijn arm. Ik keek hem raar aan. Die liet me arm los. Yassine: ik wil weten wat u dwars zit, ik zag het al van de eerste dag en zie het steeds.. Ik: gaat u dat iets aan wat me dwars zit? En trouwens er is niks. Ik wilde me omdraaien maar die hield me weer vast. Yassine: nee, je liegt! Ik zie het in u ogen, je kan me vertrouwen echt! Ik: waarom ga je gewoon niet u ding doen? Bemoei je niet met mijn leven! Yassine: ik ga eerlijk zijn. Ik: hoe bedoel je? Yassine: jou leven? Ik wil het ons leven van maken! Alleen als jij dat wil, als je het niet wil het spijt me dan. Ik: ik ken u niet eens? Yassine: daarom juist ik wil u leren kennen, ik wil weten wat je voelt. Ik wil u echt helpen. Ik wist niks te zeggen ik bleef hem aankijken... Ik trok zachtjes mijn hand weg en liep naar mijn slaapkamer en ging huilen. Waarom weet ik zelf ook niet alles moest eruit, al die pijn alles gewoon. Opeens hoorde ik net alsof de deur van mijn kamer open ging, ik hief mijn gezicht en zag Yassine voor me geknield staan. Die kwam bij mij zitten op de grond. Yassine: vertel het maar... Ik: nee Yassine: yallah ik wacht. Lucht u hart.. ik: nee ( diep van binnen wou ik alles eruit gooien) Yassine: Je kan het niet inhouden, ik weet het.. Ik: HOE WEET JE DAT? Yassine: ik wacht. Ik keek hem aan en wist niks te zeggen. Ik stond op en nam een boek uit mijn klerenkast en gooide het naar hem toe. Yassine: wat is dit? Ik: alles wat je wil weten, niemand wist dat ik een dagboek heb en wat er instaat. Yassine: en die geef je aan mij, ik zal die zeker lezen! Ik: ga uit mijn kamer nu, en ik wil die boek zo snel mogelijk terug! En oh als iemand iets erachter komt! Yassine: wollah ik ga niks zeggen. Ik: het is u aangeraden ook. Yassine: bedankt. Ik: voor? Yassine: je vertrouwt me. Ik: oke ga nu maar uit mijn kamer. Yassine: oke. Hij stond op en stond bij mij, nu pas besefte ik dat hij kappot mooie ogen heeft. Hij ging door. Snel sloot ik mijn deur, wist niet eens waarom? Ik zag me gezicht mijn mascara uitgelopen pfff ik maak me weer op. Rania: Dinaaaa kom je nog?? Ik: jaaa wacht! Ik ging naar beneden en zag iedereen naar me kijken. Ik:Sorry mijn vriendin belde me op. Ahmed: wie? Ik: hoezo wil je dat weten? Ahmed: zeg me gewoon wie?!? Ik: gaat u niet aan? Ahmed trok me van mijn arm recht en nam me mee naar de keuken derest kwam erbij Ahmed: kunnen jullie ons alleen laten aub!