Deel 6

3.9K 164 5
                                    

NA 1MAAND LATER
ik zei steeds geen 1woord tegen Ahmed en Yasmina was boos op ons beide maar ja het kan me niet schelen. Ahmed: Dina& Yasmina kom es, ik moet jullie wat vertellen. Pff wat wilt die dacht ik in mezelf ik ging op de bank zitten en Yasmina zat naast mij. Ahmed: ik vind het niet meer kunnen! We moeten weer normaal doen tegen elkaar, ik wil niet dat als we naar Rania's ouders gaan zo! Yasmina: ik ben het ook beu! Ik zei niks en keek ze gewoon aan. Ahmed: sorry Dina het spijt me van alles. Ik: nu kom je eh? Eindelijk dat je het eens beseft. Ahmed: inderdaad ik besef het en misschien wel laat, vergeef het me. Ik: het is je al vergeven. Ahmed: oke goed dan ga jullie omkleden! Yasmina: waarom? Ahmed: verrassing haha! Ik: ik ga niet mee ga alleen. Ahmed: Jawel dina je zal het leuk vinden! En ik heb al alles besteld. Ik: pff oke Ahmed: ehh dames doe ook kleren mee voor 2dagen we gaan ergens anders verblijven. Yasmina: Serieus? Ahmed: jaa yallah zied! Ik ging naar mijn kamer en nam mijn kleren ik trok ze aan deed make up op en nam wat kleren mee en pyjama snel nog mijn toilettas en make up meenemen en ik ging naar beneden deed alles in de koffer en Ahmed hielp me. Ik ging vooraan zitten en zag dat we bij Rania's huis aangekomen waren. Ik zag Rania& Yassine komen ik ging achteraan zitten en Yassine kwam naast mij zitten en Rania ging van voor bij Ahmed. Ik voelde me niet op mijn gemak maar deed gewoon mijn oortjes in. Na een tijdje voelde ik een oortje vallen dat dacht ik maar Yassine had ze eruit gehaald Yassine: mag ik mee luisteren? Ik knikte en samen luisterden we naar muziek na een tijdje viel ik in slaap ik voelde dat ik op iemand sliep maar ik was gewoon te moe. Opeens word ik wakker geschud door yasmina dat we in een pompstation zitten. Ik zag dat ik op Yassine sliep en hij sliep ook. Ik voelde iets raars opkomen. Zou ik hem leuk vinden? Ik besloot om hem te laten slapen ik ging eerst naar toilet en maakte me een beetje op en ging dan terug naar de auto ik maakte Yassine wakker en samen gingen we de rest zoeken, die zaten te eten. We gingen erbij gaan en Ahmed had al broodjes besteld. En samen begonnen we te eten. Ik: waar zitten we? Ahmed: frankrijk. Ik: oh okee! Opeens voelde ik me slecht ik zag een man, mijn vader???

Dina & YassineWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu