Deel 7

4.4K 164 8
                                    

Ik liep naar die man. Ik: papa? Die man: excuses moi? Ik: sorry.. Ik voelde dat Yassine me vast had genomen en me terug naar de tafel leidde ahmed: wat is er? Ik: ik dacht dat hij papa was. Ahmed liet zijn eten en keek weg. Ik: sorry hoor die blijft ons vader? Ahmed: vader? Nee die zou ons nie zo laten moest hij echt een vader zijn. Ik: ik heb geen zin in ruzie, ik ga naar de auto beetje rusten. Yassine: moet ik mee? Ik: nee hoeft niet. Ik ging naar de auto en begon te huilen ik bad tot Allah ik bedankte hem voor alles, mijn ouders kwijt maar dat is Allah's wil. Na 5min huilen voelde ik deur open gaan ik zag Yassine komen. Ik deed mijn benen naar beneden en die kwam naast me zitten en omhelsde mij. Yassine: ik versta u, ik begrijp u... Ik begon harder te snikken. Ik: danku... Voor alles.. Yassine liet me los en deed een plukje haar naar achteren. Yassine: ik wil je niet zien huilen, ik wil je blij zien! Ik glimlachte. Ik: niet alles gebeurt hoe we willen.. Mijn moeder is weg.. Ze was alles voor mij en ze is weg. Yassine: ik sta bij jou en zal voor altijd bij jou staan. Ik ga je niet laten voor niks. Ik voelde dat hij het met liefde zei. Zou hij op mij zijn? Ik: danku.. Ik huilde alles uit op zijn borstkas en dacht efkes ohnee straks komen ze ik veegde snel alles af, ik zag dat de witte hemd van Yassine een mascara vlek had. Ik: ohh sorry, je hebt een vlekje door mijn mascara. Ik stapte uit en nam mijn vochtige doekjes en veegde die weg ik voelde zijn ogen prikken maar negeerde die, ik smeet de doekjes weg en zag ze aankomen. Gelukkig net op tijd dacht ik, ik ging zitten en Yasmina zat aan de andere kant dus Yassine zat in het midden. We maakten heel de tijd grapjes en lachten ons dood. Na 2uurtjes kwamen we aan in Parijs!! We verbleven in een hotel waar je de eifel toren zag, ik zei dat ik met Yasmina in een kamer wil.Ahmed wilde met Rania maar ik fluisterde hem dat het niet gaat, heshma haar broer is er bij. Dus Ahmed dacht gewoon een grotere kamer nemen en wij 3en in 1 en Yassine sliep bij zijn zus. We kleden ons om inmiddels was het al 8u 's avonds en besloten we om uit te gaan. Ik liep met Yasmine en Yassine en Ahmed liep met Rania. Het was echt gezellig, na een paar uurtjes besloten we om terug te gaan maar ik wilde blijven en Yassine zei dat hij ook wilde blijven dus gingen wij samen alleen ergens zitten en praten erna gingen we stappen onder de Eifel toren opeens staat hij stil en houdt mijn gezicht vast, yassine: Dina ik hou van u. Al van de eerste dag, ik wil je... Ik wist niet wat ik moest zeggen. Ik: uhh. Yassine: je hoeft niks te zeggen, denk erover na, ik wil je voor altijd. Ik: zal ik doen... Ik voelde me blozen, Yassine is een bloedmooie jongen, hij is 23jaar en werkt in een bedrijf van zijn vader (zelfde bedrijf waar Ahmed werkt) woont opzich zelf, mooie kledingstijl, mooie lichte bruine ogen, fijn baardje gewoon een droomjongen! Maar ik had nooit verwacht dat hij het zo snel ging handelen haha maar goed ons terugweg waren we beiden stil. We kwamen aan het hotel en ik nam afscheid en zei hem goede nacht en ging naar mijn kamer. Ahmed was er niet alleen Yasmina die was aan het slapen. Ik kleede me om, gezicht wassen en tanden poetsen en ging ook slapen. De volgende dag was Yasmina aan het douchen want ik hoorde de kraan en Ahmed lag te slapen ik checkte mijn gsm en toen Yasmina klaar was ging ik gaan douchen ik nam een rode rok tot de knie en een witte korte hemdje en een zwarte blazer ik douchte en kleede me om en ging dan mijn haar doen toen ik klaar was met mijn haar maakte ik Ahmed wakker en stuurde Yassine of die al wakker was. Die antwoorde me meteen dat hij al wakker was. Ik zei dat hij met Rania binnen een half uur moesten komen naar onze kamer zodat we samen ontbijten en die stuurde dat het goed was. Ik deed mijn make up en droeg gwn ballerina's Ahmed was ook al klaar en Yasmina moest nog haar schoenen aan doen en intussen waren Yassine en Rania gekomen en samen gingen we naar beneden ik zag Yassine zijn ogen niet afhouden van mij maar ja niet voor niks al die werk :') we gingen allemaal samen zitten en zaten over allerlei dingen te praten, ik zag jongens naar me kijken en Yassine keek ze vies aan. Hahaha grappig als iemand jaloers word voor jou. We aten allemaal door en toen we klaar waren gingen we uit. Yassine liep naast mij. De rest was een beetje vooruit. Yassine: je ziet er mooi uit. Ik: oh danku Yassine: maar iedereen kijkt naar u lichaam, ik zou niet zoiets dragen moest ik u zijn. Ik: sorry? Yassine: laat maar. Ik keek nog raar naar hem, we hebben nog niets en hij zit al te praten over wat ik aan moet trekken en wat niet. Yassine: heb je erover nagedacht? Ik: ja Yassine: en? Ik: ik wil niks achter mijn broers rug doen. Yassine: dus? Ik: praat met hem? Als hij het goed vindt is het goed. Yassine: dus je houdt niet van mij maar als u broer het zegt dan doe je het? Ik: nee? Ik hou ... Yassine: zeg maar verder., hij begon te glimlachen. Ik: ik hou ook van jou, maar ik wil jou niet in problemen steken. Beter nemen we afstand.. Yassine: hu? Hoezo?? Ik: Mohamed... Als hij het weet zal die u vast slaan, die doet alles hij is gek. Yassine: dat boeit me niet! Zolang ik jou heb is voor mij alles goed. Ik: Zal je het zeggen tegen Ahmed? Yassine: wat moet ik zeggn? Ik: pfff Yassine doe niet dom haha ik wil niks achter hem doen hij moet weten dat ik dan met jou ben. Yassine: ik kan het niet geloven. Ik: wat? Haha Yassine: je bent van mij? Wauw gisteren nacht droomde ik om jou te krijgen en dat je van mij word, en nu... Wauw gewoon. Ik: ik hou van u. Yassine: zeg het nog een keer! Ik: hahha wat is er met jou? Yassine: ik geloof het niet. Ik: jawel geloof het maar! Ik hou van jou! Yassine: ik ook van jou schat. En hij gaf me een kusje op mijn voorhoofd. Ik zag dat Yasmina dit had gezien. Ik: shit Yasmina zag dit, ik moet haar vertellen voor ze iets zegt! Ik riep haar. Yassine: haha doe! Ik: Yasmina schatje! Yasmina: slijmbal het is omdat ik het zag dat je lief doet toch? Ik: nee maar ik wil je iets vertellen. Maar beloof me dat je aan niemand iets zegt. Yasmina: jaja ik beloof het. Ik: Yassine en ik zijn samen. Yasmina: WAT SERIEUS?!? Ik wist het! Ik: hahah ssssshhh Ahmed en Rania weten niks! Yassine: uhh Rania weet alles.. Ik: hoezo?? Yassine: ik heb haar verteld wat er gisteren is gebeurd, maar geloof me ze zal niks tegen Ahmed zeggen. Yasmina: vraagje! Sinds wanneer zijn julie samen? Ik: sinds net haha. Yasmina: hahaha leukkk, maar nu jij hebt Yassine en Ahmed heeft Rania en dan heb je mij.. Haha ik: heeft niks schatje Yassine fixt jou wel iemand. Yasmina: nee nee laat maar haha hoef niks! Ik: goodgirl zo zie ik het graag! Yasmina: ja ja ga nu maar ergens samen en ik zal het fixen voor jullie. Ik gaf Yasmina een kus en ging met Yassine weg. We bleven samen tot 6u in de avond en toen besloten we om naar Rania& Ahmed en Yasmina te gaan. We kochten ijsjes en gingen op ze wachten bij een parkje. Yassine: ik ga het nu zeggen. Ik: nee als we terug zijn. Yassine: waarom? Ik: ik weet niet maar ik denk dat het beter is dan. Yassine: is goed. We zagen elkaar en samen gingen we terug ons kleren inpakken en vertrekken want Yassine had een belangerijke vergadering in zijn vaders bedrijf dus keerden we terug. Ik sliep op de arm van Yassine en na een tijdje werd ik wakker en zag dat Yassine nu ging rijden en Ahmed ging vooraan zitten dus kwam Rania bij ons. Het was rustig in de avond en Rania en Yassine gingen bij ons blijven slapen. Ik maakte een bedje klaar voor yassine in Ahmeds kamer en rania ging gewoon bij mij op bed slapen. De volgende dag ging iedereen zijn ding doen ik had stage en Yasmina school derest ging naar zijn werk.
(yassine's perspectief) ik ging naar de kantoor van Ahmed, ik moest nog met hem praten ik besloot dit gewoon nu te zeggen, ik heb Dina en Rania gebeld en die zullen zo komen. Ik: ahmed a sahbe alles goed? Ahmed: jaa goed hmdl Yas met jou? Ik: gaat goed, maar ik wou u spreken. Ahmed: ja over die contract? Die is al af hoor je kan die nemen als je wilt. Yassine: nee het gaat niet daarover. Ahmed: yo wat is er dan?? Ik

Dina & YassineWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu