Deel27

2.4K 129 9
                                    

Ik huilde en huilde maar door, Yarabi waarom gebeurt dit bij mij, help me aub! Ik smeek het! Ik deed wat smeekgebeden en ging dan weer slapen want ik had zware hoofdpijn. Ik droomde dat Yassine naar me kwam en me redde moest dit maar waar zijn. Ik schrok opeens wakker door ijskoud water dat ze op me gegooid hebben. Jongen: binnen een uur ben je dood of terug bij je man hahahahaah" zei hij alsof het een grap was. Ik las paar dua's en ze trokken me dan mee, voor het eerst na zoveel dagen zie ik weer zonlicht. Maar misschien is het de laatste keer ook. Ik zat in de auto bij hun ze haden me vastgebonden sukkels ik kan toch nergens gaan als we in auto zitten maar het maakt niet uit ben dit al gewoon.

We kwamen in een bos aan en ik zag dat er niemand was. Ya Allah laat yassine komen aub! Ik zei nog een paar keer Al Shahada en nu was het tijd het was om 3uur. Ik keek om me heen, niks, niemand is er.. Ik draaide me om en zag Yassine aankomen. OMG! Ik begon te huilen hij is me niet vergeten! Hij keek me aan en stapte af. Yassine: geef me vrouw en jullie krijgen geld. Jongen: eerst geld! Yassine ging naar de achterbak en haalde een tas uit waarschijnlijk vol met geld. Yassine: geef haar! De jongen keek me aan en gooide me naar voor ik viel op mijn buik. Ik schreeuwde het uit van de pijn! Yassine kwam naar me toe en zette me recht en zei dat ik naar de auto moest gaan ik deed wat hij zei en Yassine gaf ze het geld. Ze telden het allemaal op en Yassine mocht niet weggaan hij draaide zich om en keek me alleen maar aan. Wat hou ik van hem maar ik haat hem ook door hem heb ik 2maanden vast gezeten en door hem heb ik zoveel gehuild, alles is door hem! Hij mocht weggaan en ging de auto starten en reed zo snel mogelijk weg. Ik keek hem met haat aan, ik kan hem dit niet vergeven. Zoveel pijn, zoveel keren gehuild mijn wereld storte in! Yassine: wat hebben ze jou aangedaan? Ik keek hem aan en zei niks. Yassine keek me aan en zei niks meer. Het is niet het moment dat weet hij ook wel. Yassine: we gaan naar mijn ouders toe, douch en slaap en in de avond gaan je ouders komen. Ik: nee ik wil me ouders eerst zien. Yassine: ze komen in de avond Dina. Ik keek de andere kant om. Hij hield opeens me hand vast en stopte met rijden. Yassine: Dina het spijt me zo erg! Wollah ik kon er niks aandoen. Ik heb die vorige 2maanden elke dag gaan werken om aan geld te raken, ik heb van zoveel mensen geld geleend pas net kon ik aan zoveel geld raken, het spijt me wollah ik heb elke dag aan jou gedacht geen 1dag ben ik jou vergeten wees niet boos op me, ik heb het ook moeilijk gehad om zolang jou niet te zien. Ik heb gehuild om jou en elke dag zitten bidden voor jou. Zodat ze jou niks aandoen en zodat je zo snel mogelijk terug bent. Ik ben elke dag gaan werken of het weekend is of niet van 6uur tot 1uur in de avond. Allemaal voor jou." Hij draaide zich om en veegde een traan weg. Ik: MAAR WEET JIJ HOE IK HET HAD? HET WAS HEL IK WERD GESLAGEN EN VERNEDERD ZE HEBBEN MIJ ZOVEEL PIJN GEDAAN ALLEMAAL DOOR JOU! IK HEB NOG NOOIT IN ME LEVEN ZO GELEEFD IK HEB DE ECHTE HEL GEZIEN ELKE DAG KOMT ER IEMAND MIJ ZEGGEN HOELANG IK NOG HEB OM DOOD TE GAAN IK STAK NIKS IN ME MOND EN VIEL PAAR KEER FLAUW ZE DWONGEN ME OM TE ETEN ALLEEMAAL UIT VERDRIET! Yassine je had eerder moeten komen, ik kan jou niet meer zien! De pijn die ik gevoeld heb toen... Dit wens ik niemand toe want dit was de hel wat ik zag! Hij keek me geschrokken aan en knuffelde me dan, ik liet me hand nog steeds op me schoot. Ik kan het niet meer aan.... Het was te pijnlijk om alles te vergeten.. Te pijnlijk om het te vergeven..

Dina & YassineWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu