XL DEEL💯
Hij stapte uit en trok me van de auto. En knuffelde me, ik miste hem zohard en knuffelde hem ook. Hij was alles voor me. We zaten eventjes bij te kletsen en te huilen. En dan zijn we naar zijn ouders huis gegaan want wij hebben inmiddels geen huis meer. Alles is weg. Ik stapte af en me schoonmoeder knuffelde mij dood. Sm: Het spijt me aub vergeef me ik heb elke dag om vergevenis gevraagt aub Dina vergeef me!! Ik: ik vergeef het je Ghalti, alles is goed met me.. Ik kuste mijn schoonvader en daarna ging ik douchen. Eindelijk na 2maanden! Ze smeten wel heel vaak ijs koud water wat ik zowat kletsnat was maar ik heb altijd de zelfde kleren aangehad. Ze brachten me niks buiten eten. Ik smeet direct al mijn kleren in de vuilbak. Die ben ik dus zat. Ik nam een douche en ging eindelijk slapen met een vertrouwd gevoel. Ik keek naar de plafond en bedankte God omdat ik hier ben. Alhamdulilah. Ik draaide me om en de deur ging open, het was Yassine hij kwam naast me liggen en zo vielen we in slaap. Ik werd wakker door Yassine. Yassine: wakker worden schat, Ahmed en Rania en Yasmina en je vader komen zo. Ik: hoe laat is het? Yassine: 7uur avond, ga u maar opfrissen ze komen binnen een half uur. Ik: maar eh Yassine waar zijn me kleren? Yassine: uhh hier, ik heb wel wat moeten verkopen ervan maar de meeste zijn er nog. Ik ging naar de kast en haalde iets uit, boeide me niet wat en trok het aan. Ik stylde me haar en bedenkte mijn wallen door conceler. En ik was klaar. Ik spoot wat parfum en hoorde de bel gaan. Ik rende naar beneden en het eerste wie ik zag was Ahmed. Ik besprong hem letterlijk. Ik huilde maar door daarna kwam me vader aan de beurt en dan Yasmina en als laatste Rania wie ik doodknuffelde. Wat miste ik ze allemaal. Ik heb ze alles verteld wat er gebeurde en me vader wou Yassine apart spreken. Ik snap niet dat me vader me nog bij yassine houdt terwijl hij me zoveel heeft aangedaan maar goed. Me vader riep mij en ik ging naar de tuin en zat naast Yassine. Hij was aan het huilen. Ik keek ze raar aan en vroeg me vader wat er is. Papa: Dina je weet dat alles door Yassine komt toch? Ik: ja.. Papa: ik wil alleen het beste voor jou maar jij gaat nu kiezen. Wil je scheiden of niet? Zei me vader verdrietig. Ik schrok! Ik: wat? Scheiden? Papa: jaa.. Wat je hebt meegemaakt is veel te veel, wil je hem vergeven of niet. Ik keek Yassine aan die gewoon daar geshokeerd zat en bang was. Ik: papa ik wil een tijdje alleen weg en dan beslis ik.. Yassine keek me kant op. Ik wist me geen houding te geven dus keek ik naar me schoenen. Yassine: nee! Aub dina laat mij niet alleen! Wollah ik wilde dit niet! Ik: maar luister na.. Yassine: nee! Niks! Je blijft bij me! Ik laat jou niet gaan voor niks of niemand! Ik: ik bepaal nog wel of ik wel ga of niet? Yassine keek me aan en zei met een brok in zijn keek: doe wat jou het beste lijkt.. En ging weg. Ik huilde bij me vader. Papa: luister jullie houden te veel van elkaar, blijf bij je man! Ik: pff inshAllah. Papa: yallah ga naar hem toe! Ik gaf me vader een kus en ging naar onze slaapkamer. Ik zag Yassine met zijn rug tegen de bed zitten en hij zat te huilen. Ik heb hem nog nooit zo kappot gezien. Ik ging naar hem toe en hij merkte me op en schrok. Hij wil altijd groter lijken. Ik ging naast hem gaan zitten en knuffelde hem. Hij begon heviger te huilen. Yassine: laat me niet.. Ik: ik zal jou nooit laten! Ik blijf bij je.. Voor altijd" zei ik ook huilend nu.. We knuffelden elkaar en ik kuste hem. Yassine: dank je dina.. Je maakt me echt blij. We gingen samen naar beneden. En we genoten van een leuke avond met familie. Ik zal morgen weer werk zoeken zodat Yassine van zijn schulden ook af is en hij gaat nogsteeds werken van 6u tot 1u in de avond. En zo zijn we een tijdje verder gegaan. Maar daarna is Yassine gestopt met dit werk en is hij in een bedrijf gaan werken van zijn vader. En indd als je je afvraagt waarom zijn vader hem niet al het geld gaf is omdat Hij is coma lag na het weten van de gebeurtenissen van zijn zoon. En Yassine had al heel veel geld geleend van hem. Maar gelukkig alles is nu beter met hem. En hij is terug aan het werken.