Deel22

2.5K 112 2
                                    

We gingen naar me ouders en deden heel normaal en daarna naar zijn ouders het verliep goed. Maar ik was moe en wou naar huis gaan de hele rit was ik stil. Toen we aankwamen thuis ging ik douchen en daarna wou ik gaan slapen, Yassine lag al in bed ik zuchte. Ik: Heb je nogsteeds geld nodig? Yassine keek me aan en knikte zachtjes. Ik ging naar me nachtkastje en haalde daar een doosje uit. Ik: hier, verkoop dit misschien ben je daarmee wat. Yassine: wat is dit? Ik: mijn.. Moeder haar sieraden.. Yassine: ben je gek? Ik kan dit niet aannemen! Doe normaal. Ik: mijn moeder zei me altijd wanneer ik iets nodig heb dat ik dit kan verkopen ze kocht dit puur om wanneer ik iets nodig zou hebben om het te verkopen en jij bent mijn man nu. Yassine: Nee Dina, sorry ik kan dit niet aannemen. Ik: pff is goed dan ga ik wel die morgen verkopen. Yassine: waarom doe je dit? Ik: omdat ik van je hou! Ik wil geen problemen meer. Yassine draaide zich om en ging slapen. Ik nam het doosje en bekeek de sieraden. Ik zag een armband, hij was zo mooi en erstond Abdullah(vader)&Samia(moeder)& Ahmed&Dina&Yasmina❤️ Ik wilde dit niet weg doen! Hij was te mooi. Ik nam een gouden armband die ik ooit heb gekocht en stak die in de doos en nam die armband in de plaats. Deze doe ik nooit meer af! Ik ging slapen. Volgende dag gingen we ontbijten hmdl dit was de eerste 'normale' dag hier in dit huis. Ik ging naar een juwelier en Yassine ging gaan werken. Ik verkocht alles en ik krijg 8500 euro, inshAllah is dit genoeg. Ik reed naar me schoonmoeder omdat ze me opbelde. Ik: salaam ghalti. Sm(SchoonMoeder): salaam benti, kom maar binnen. Ik ging naar binnen en zag dat er niemand was. Sm: wil je wat drinken? Ik: Nee shokran, maar je wou me over iets spreken? Sm: Jaa mijn dochter, over Yassine.. Ik:zeg maar ghalti? Sm: Hij is niet goed beaig, hij is kappot aan het gaan voor me ogen help hem aub je bent de enige die hem kan helpen... Snikte ze. Ik: hoe moet ik hem helpen? Sm: ga met hem en praat erover, jij moet de waarheid weten! Ik: ik weet de waarheid al, waarom heb je me dit niet eerder gezegt? Je wist ervan he? Sm: ik wou me zoon niet meer kappot zien, je zou vast met hem dan niet trouwen en ik wil me zoon niet dood zien gaan om jou, hij is me enige zoon en ik hou zielsveel van hem en doe alles voor hem al ga ik door het vuur om hem blij te maken Ik: ohw ik ging sws met hem trouwen maar jij wou me gewoon opschepen of ik wou of niet je had me verplicht, waarom doe je zo schijnheilig? Mijn schoonmoeder schrok. Sm: wat zeg je nou? Je praat hier wel met u schoonmoeder he ben jou vriendin niet! Ik: zelfs een vriendin van me zou zoiets niet verbergen maar goed, ik zal hem helpen met alles! En jij als moeder blijf maar rustig kijken hoe kappot wij gaan, eerste huwelijksdag en ik had ruzie met hem maar nee ik ga vechten voor hem en je zal zien! Ik ga allesinds meer doen dan wat jij voor je zoon deed! Sm: hoezo??? Respect er te zoeken bij jou? Ik: je zegt dat je alles voor hem doet maar je hebt zelf een stuk grond die je kan verkopen maar nee zie maar u zoon die moeite doet om aan geld te raken! Sm: oh als jij zo goed meisje bent waarom help jij hem niet? Hij is toch jou man of niet? Ik: ik heb de dierbaarste ding in me leven verkocht voor hem... Meer dan dit kan ik niet geven... Sm: hoezo?? Ga je nu opeens rustig praten, zeg wat heb je verkocht? Ik: mijn moeders sieraden.. Mijn sm deed haar hand voor haar mond en keek me geschrokken aan. Sm: dit meen je niet? Ik: jawel, beslama. Sm: nee wacht!! Te laat, ik liep door naar me auto. Ik reed weg naar mijn huis. Ik zag Yassine zijn auto er niet, die is vast aan het werken. Ik ging naar binnen en omg de deur stond open... Ik deed de woonkamer deur open en zag....

Dina & YassineWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu