Rayan kwam om 4uur weer aan in het hotel. Ik had niks gegeten en zei dat ik wat ga halen maar hij weigerde dus kwam ik boos. Ik: HOEZO NEE? IK ZIT HIER NET VAST HALLOOO LAAT ME MET RUST. Hij trok me arm en gooide me op het bed. Rayan: HEEL DE TIJD BEN IK RUSTIG MET JOU!! MAAR JE MOET LUISTEREN NAAR MIJ IK DOE HET VOOR JOU LEVEN TE BESCHERMEN WEES ME MAAR DANKBAAR INPLAATS VAN ZITTEN TE SCHREEUWEN NAAR MIJ. Hij deed de deur met een klap dicht. Hij heeft gelijk.. Hij wilt me maar beschermen, maar ik vind het niet leuk.
Ik bleef paar uurtjes in me kamer opeens werd er op mijn deur geklopt jah het kan niet anders dan Rayan zijn ik deed alsof ik sliep. Ik hoorde de deur open gaan en dan zette hij de deken goed over mij en ging weer weg. Ik draaide me om en zag dat hij eten heeft gehaald. Pff ik voel me nu wel schuldig. Ik stond na een kwartier denken op om mijn excuses aan te bieden. Ik: uhmm Rayan? Rayan: ja? Ik: uhh sorry van daarnet, je hebt gelijk ik ga vanaf nu naar jou luisteren. Rayan: hoeft niet, Yassine komt vandaag toch slapen, ik ga naar mijn ouders toe hij stond op en ging weg. Ewa dan niet eh!
Ik at me eten op en hoorde hard gebonk op de deur. Yarabi laat het Rayan of Yassine zijn. Ik kon de deur niet openen ik bleef zitten en kon niet meer bewegen. Er werd hard op de deur geklopt omg ze willen naar binnen! Ik probeerde me te verstopten onder mijn bed maar te laat ze hadden mij al gezien. Een brede man trok me van me haren naar buiten. Jongen: Als je doet wat we zeggen ga je er goed uitkomen zo niet ga ik het anders aanpakken en je weet vast wel hoe. Ik was gewoon te bang en ik knikte. Ya Allah sta me bij! Ik wil yasinne!!! Toen we naar buiten gingen hadden die alleen mijn handen vast. Ik zag in de verte Yassine en Rayan. Voor ik in de auto ging stappen riep ik snel: YASSINE HELP ME!!!!! Hij keek me kant op en ik hoorde een knal en alles werd zwart want ik kreeg een harde stomp op mijn hoofd.
2maanden later..
Ik zit hier nog steeds vast, vandaag gaan ze me doden als Yassine het geld niet inlevert. Ik ben zo bang. Ik heb de laatste tijd niks anders gedaan dan gehuild, het is verschrikkelijk hier. Welke dag zijn we vandaag? Hoelaat? Niks weet ik.. Zelfs ben ik hier wel 2maanden of meer? Ik ben streepjes gaan zetten met krijt op de grond elke dag een streepje. De hele muur voor de bed is vol met tekeningen en nummers en letters en dua's ik heb toch niks te doen ik heb volledig soera Al fatiha geschreven en lees die elke keer opnieuw. Ik kijg voedsel maar ik at niks op tot ik eens flauwviel en nu gedwongen ben om te eten. Er kwam weer eens een man van de deur. Jongen:Zozo laatste paar uurtjes in je leven eah" zei hij lachend. Ik spugde op zijn gezicht waarna ik direct een harde klap kreeg in me gezicht en mijn hoofd botste tegen de muur ik schreeuwde het uit van de pijn en alles werd weer zwart. Wat de laatste tijd heel vaak gebeurt. Fuck Yassine, fuck hun, fuck alles. Ik ben alles beu.
---------------
Een meid vroeg me om alinea's te zetten, is het goed zo? Laat me weten!