Deel24

2.7K 132 4
                                    

Ik zag Ahmed aankomen met een jongen waarschijnlijk Rayan, hij stapte af en ik zag hoe prachtig hij was. Hij heeft licht bruine ogen en bruin haar en heeft baardje. Hij is lang en goed gespierd ik zie door aijn t-shirt zijn spieren. Ik begroet ahmed met een kus en Rayan met een hand en hij zette me koffer in de auto. Ik ging naar Yassine en knuffelde hem dood, die zie ik dus een paar daagjes niet. Ik ging in de auto zitten en we vertrokken ik zag dat we al een uur aan het rijden waren. We waren in Antwerpen. Ik: gaan we in antewerpen blijven? Rayan: jaa? Ik: hoezo? Rayan: Nederland is gevaarlijk, hier is het veiliger. Ik knikte en keek uit het raam. Rayan: je hoeft je niet te schamen fso van mij, ik ben gek dus ik haat stiltes. Hmm ik mag die jongen wel dacht ik. Ik: ja ik haat ook stiltes, vertel eens over u zelf? Rayan: okeee, ik ben dus Rayan, 24jaar oud, ik werk bij mijn vader in een supermarkt in Brussel en ik ben bezig met jou en je man te helpen" lachte hij. Ik: soo nice. Rayan: en jij? Vertel? Ik: ik ben 20jaar en werk niet ik studeer nog maar ik ga stoppen en zal werk zoeken nu ik getrouwd ben en Yassine en hij die probleem heeft kan ik toch niet naar school. Rayan: werken? Jij bent gek! Als ze jou vinden ben je eraan ja, jij weet niet wat het is maar aub besef dat het wel erg is. Ik: hoezo? Ik ben in Anvers dus? Praat normaal en maak me niet bang! Rayan: u bang maken? Wollah als je wist wat ze allemaal in staat zijn zou je hier niet eens zo kalm zitten. Ze zitten overal! En vinden je ook overa. Ik keek hem geschrokken aan. Rayan: sorry ik wou je niet bang maken maar.... Ik: Hou je bek! Zwijg ik hoef niks meer te weten!!" Riep ik boos. Rayan: ewa dan niet eh! Wauw leuk begin, die wilt me bang maken of wat? Als ik had geweten wat me allemaal stond zou ik dit nooit gezegt hebben. De moeilijke periode is er nog niet, het is niet zo ver meer.. En mijn hele wereld ga instorten! Alles ga ik verliezen, niks zal overblijven buiten kleine, mooie herinneringen die mijn leven zullen verwoesten want mijn leven zal als geen andere lijken. Maar de vraag is... Zal ik dit leven aankunnen? Allah swt beproeft degene van wie hij houdt maar wanneer zal de mooie tijd aankomen? Zal ik er wel zijn?

------------------------------
Dit is een kort deel sorryyyyyy maar geef toe? Wel een goeie eah? Haha laat een comment achter wat je ervan vindt! En ik zie dat er weinig mensen dit verhaal beginnen te lezen het was altijd ongeveer 200bekeken maar bij de laatste paar delen is het maar 100-120 :( als je vindt dat dit verhaal saai wordt ofso laat me ook weten& geef insperatie hoe het verder moet gaan!😘 (volgende deel had ik helemaal geschreven en alles is weg😭 het zal misschien 2dagen duren voor er een nieuw deel komt, sorry) 

Dina & YassineWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu