Deel25

2.5K 128 2
                                    

Ik zat samen met Rayan. Ik: waar zijn we? Rayan: in Antwerpen? Ik: Antwerpen?!? Hoezo?? Rayan: Nederland is gevaarlijk, hier is stukje beter. Ik: mag ik eens weten hoeveel mannen het wel zijn? Jullie doen alsof ze met shie 100zijn fso? Ik nam een paar sloken van mijn drank. Rayan: hahaha grappig dit, waren ze maar met 100 zou je nie uit nederland zijn slimbo ze zijn over heel Europa te vinden je kan wel zeggen zo'n paar duizend man." Ik spugde heel mijn drank op mijn schoot. Ik: omg! Sorry! Sorry! Sorry! Shit wat heb ik nu gedaan! Rayan: haha geeft niks neem hier zakdoekje. Ik blee maar voor me uitstaren. Heel Europa? Paar duizend man? Wat bezielde Yassine? Rayan: HALLOOOOO??? Ik: oh sorry! Ik nam de zakdoekjes aan en kuisde mijn broek en de ruit die ook vol met drank was. Ik: ojaa ik heb vochtige doekjes! Ik haalde die uit en kuisde alles nog een keer. Rayan: hmm je lijkt me wel een goeie huisvrouw, heb je nog wel een zusje? Lachte hij. Ik: hahah ja je mag best met Yasmina trouwen maar ik denk dat ze beetje te jong voor jou is. Rayan: haha hoe oud is ze? Ik: 16jaar volgende week 17. Rayan: is ze kinderachtig of volwassen? Ik: haha nee helemaal niet ze is volwassener dan mij zelfs. Toen ik 16was had ik elke minuut spel met Ahmed en soms sloeg ik die omdat ik uit wilde gaan ens maar zij als Ahmed nee zegt houdt ze ermee op. Rayan: dan is zij niet volwassen maar was jij gewoon kinderachtig? Ik: hahahahaha eh hou je bek over mij ja? Ik zal wel yasmina voor jou fixen? Rayan: hahaha nee, ik wil me vrouw zelf uitkiezen.

We bleven door kletsen en ik mocht hem echt! Toen we aankwamen zag ik dat er maar 1slaapkamer is. Ik: jij slaap op de bank! Ik liep snel naar die kamer en zette de deur opslot ik hoorde hem luidruchtig zuchten. Ewa ja boeit me niet echt veel, de bank is ook groot. Ik nam een douche en ging slapen maar deed de deur weer open. Voor het geval dat er iets gebeurt. Ik zat wel ik een topje en shortje maar boeiend. Ik verstuurde een paar appjes naar Yassine en ging daarna slapen.

Ik werd opeens wakker door hard gebonk op de deur. Ik liep snel naar Rayan. Ik: wat is er??? Fluisterde ik. Hij bleef naar me lichaam staren en ik gaf hem een zachte klap hij schrok meteen wakker. Rayan: So..rr...y  het was ni.. Ik: shhhh zwijg! Ga je open doen?? Rayan: ja, ga maar onder bed liggen en snel!! Ik hoorde een bekende stem.. YASSINE?? Ik gubg uit van onder de bed en luisterde nog eens voor het geval het hem niet is en het was toch Yassine. Ik maakte de deur open en besprong hem letterlijk. Yassine: ik heb jou gemist schatje. Ik: ik jou ook, aub blijf hier!" Smeekte ik hem. Yassine: alleen vandaag, voor jou.. Kom eens mee. We gingen naar 'mijn kamer'. Yassine: wat is dit? Je bent niet meer thuis dus draag wat deftigs aan. Heeft Rayan jou zo gezien? Ik twijfelde of ik het hem zou zeggen of niet. Ik: ja net met jou toch? Yassine: vanaf nu draag je alleen lange dingen, ik ben de enige die jou lichaam mag zien, begrepen?" Ik: okeee, kom hier ik heb jou gemist. We bleven de rest van de nacht samen en vielen dan in slaap.

Ik werd wakker door Yassine die aan het omkleden was en perongeluk zijn horloge liet vallen. Ik: oh hey schat, is je horloge stuk? Yassine: goedemorgen schatje, jaa pff maar maakt niet uit. Hij smeet die op de bed. Ik: ga je nu al weg? Yassine: ik moet hé, maar ik kom morgenavond pas weer het spijt me schat. Tot morgen vanavond!" ik kuste hem overal op zijn gezicht en hij ging weg. Daar zat ik dan alleen in mijn kamer. Ik besloot om gewoon weer verder te slapen.

Dina & YassineWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu