Deel23

2.4K 116 6
                                    

Heel de huis lag onderste boven, tv en Ipad was weg mij laptop was ook weg omg neeeeee!!! Ik zakte in de grond en begon te huilen alles is kappot, door wie? Waarom? Wat willen die mensen? Ik nam me gsm en belde de Politie op en dan Yassine. Yas: hey schat! Ik: kom naar huis zei ik snikend. Yassine: ik ben nu bezig op werk, wat is er. Ik: Kom nu gewoon voor ik die tegen op u kop smijt!!!!! (Als je boos bent is het heel normaal om gewoon dingen te zeggen die je niet meent😅) yassine: wow vertel gewoon!!! Ik: weet je blijf anders maar gerust op werk de politie komt toch, jou heb ik niet meer nodig dan. En ik hangde op. Wat een klootzak. Ik huilde en huilde hij veroorzaakt mij hoofdpijn, waarom Yarabi waarom? Maar zo zie je maar, alles is el Mektab. De politie kwam aan en ik zei dat ik niks wist, helemaal niks. Ze hadden wat handafdrukken gevonden van de dader dus dat was goed. Ik zag yassine aankomen. Hij rende zowat op mij af. Ik: toch komen opdagen?!?!? Yassine: ik weet dat je u maandelijkse shit hebt dus ik ga zwijgen. Ik keek hem gefronst aan, hoe weet hij dat nu weer? Yassine: OMG ONS HUIS! Ik: neee?? Serieus? Ik keek hem droog aan. Pff soms vind ik hem echt dom. Yassine: we moeten weg hiervan, ik wil je beschermen! Je gaat hier niet blijven! Noway!! Ik: eh eh eh rustig, ik ga jou niet alleen laten hoor? Yassine: kom kom, kuis die shit op man! Ik: Jah met jou hulp!! Yassine: ik moet terug naar werk, tot strakjes! Ik: je gaat nergens heen tot je met mij alles hebt opgeruimt. We ruimden samen alles op. Ik:yassine? Yassine: jaa? Ik: hoelang gaat dit duren? Yassine: ik weet het niet, ik moet aan geld geraken maar hoe? Ik bedacht me dat ik daarjuist de sieraden had verkocht van me moeder. Ik: YASSINE JUIST IK HEB GELD! Ik gaf hem de envelope met de geld erin. Zijn ogen stonden wijder. Yassine: nee? Hoe kom je hieraan?? Ik: mijn moeder... Yassine: Ik kan dit niet aannemen. Ik: maak me niet boos en lul niet zoveel onzin, neem het gewoon, ik wil verlost zijn van onze problemen. Yassine: onze problemen? Ik: Ja! Onze problemen, je bent mijn man ik zou alles voor jou kunnen opgeven. Yassine: maar dit is te dierbaar om het aan mij te geven. Ik verdien dit niet. Ik: Hoevaak moet ik het nog zeggen? JIJ BENT MIJN MAN dus jou problemen zijn mijn problemen mijn geld is ook jou geld! En ohja heb 5500euro in me bank, zal straks 5000euro geven en van die andere 500 gaan we ervan eten halen ensow. Yassine: nee nee kan niet, jij bent niet honderd? Ik: hou je bek ja, ga je mee naar de bank. Yassine: doe normaal hiervoor heb je elk weekend gewerkt, ik zal die geld niet aannemen. Ik: pfff wat is er mis in u hoofd man wil je lekker dood gaan? Geld boeit me niks meer. Yassine: zal kijken of ik genoeg kom met dit geld. Heb nog in me bank 3000 maar ik moest dit houden voor jou, voor ons.. Maar ik ga gewoon het wegdoen. Ik: nee dan heb je niks meer van geld in je bank over. Yassine: kom nu eventjes gewoon, maak u klaar we gaan weg van hier. Ik: naar waar? Yassine: we gaan weg van hier, het is niet veilig voor jou. Ik ga je met Ahmed sturen en een vriend van me Rayane, die ga altijd jou brengen naar waar je wilt en terug afhalen. Dina je moet gaan! Ik: nee man ik ga nergens zonder jou. Yassine: Dina hou op man, snel kleren inpakken!! Ik keek hem aan, wat doet hij met me? Yassine:YALLAH! Ik ging naar boven en nam me kleren mee, ik stopte gewoon alles I don't care wat ik mee heb en wat niet. Maar ik weet nu wel dit is pas het begin...

Dina & YassineWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu