Deel 11

2.9K 143 13
                                    

Ik zag dat ze tranen kreeg, ik keek achterom en riep iedereen, iedereen zei: yallah zeg jaa!! Dina keek naar Ahmed en ik zag dat hij knikte. Dina: tuurlijk wil ik met je trouwen! Ik deed de ring rond haar vinger, en gaf haar een kus op haar voorhoofd. Mijn ouders begroeten haar en Yasmina besprong mij. Yasmina: omgggg je word mijn schoonbroer!!! Ik glimlachte en Ahmed gaf me een knuffel. Ahmed: bedankt dat je me zus gelukkig maakt en gaf me een shouderklopje ik zag Dina het goed hebben met mijn ouders, ze kenden elkaar al lang door Ahmed maar nu wordt ze ook haar schoondochter. We gingen uit naar mijn huis. Dina ging met mij en ahmed met Rania en Yasmine en mijn ouders in een auto. Dina veegde nog haar tranen weg.
Aangekomen bij ons thuis hadden we het over Rania& Ahmed's bruiloft die zal binnen een maandje plaats vinden inshAllah. En wij zullen geen verlovingsfeest houden vanwege Mohamed. Maar we besproken alles en gaan binnen 3maanden trouwen op de islamitische manier en gemeentehuis. En daarna zullen de een datum pikken voor de trouwfeest die ook klein zal worden vanwege de gebeurtenissen maar ik stond erop neer dat Dina verwend zal worden net als alle andere meisjes, dus henna feest, huwelijksreis, feest in zaal maar dan beveiligd. Ik nam Dina mee naar de tuin en ze huilde alles uit. Dina: ik wil geen trouwfeest, ik wil jou niet kwijt door die gek! Aub Yassine, nee! Zelfs verlovingsfeest hoef ik niet! Aub Yassine! Ik: nee je moet deze dag meemaken we zullen het niet verpesten door die sukkel. Geloof me Dina er zal niks gebeuren!
1MAAND LATER (D. Perspectief) vandaag was de trouwfeest van Rania en Ahmed, ik miste mijn ouders zo erg, vandaag moesten we samen zijn, vandaag moesten we samen naar de zaal gaan, maar nu... Ik ga met Yassine en Yasmina, zonder ouders... Ahmed zal blijven bij ons wonen alhoewel ik er erg mee in zit, ik wil dat hij een eigen huis heeft zoals iedereen maar hij is daar zo op tegen. Ik ben blij, hij laat ons niet maar toch voelt het niet goed aan. Aangekomen op de trouwfeest groeten we iedereen en gingen Yasmina en ik zitten, in de verte zag ik Yassine en die knipoogte ik glimlachte naar hem en draaide me om naar Yasmine die wou dansen. Samen gingen we op de dansvloer dansen ik zag dat er een jongen heel de tijd naar Yasmina keek en zij elke keer beschamed wegkeek, Yassine kwam achter mij staan en samen waren we aan het dansen, ik zag dat die jongen nu met Yasmina aan het dansen was en lachte naar hun. Ahmed en Rania kwamen ze zaggen er prachtig uit! We gingen samen foto's maken met hun en ik ging weer terug dansen met Yassine. Ik draaide me om en schrok me dood wie ik aan de deur zag! Mohamed!

Dina & YassineWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu