Deel 13

2.9K 135 5
                                    

Ik kleede me om en nam mijn gsm en zag 2gemiste oproepen. Hij belde weer. Ik:hallo? Yassine:vertel wat zei die? Ik: ik kan niet Yasmine slaapt naast me! Fluisterde ik. Yassine: ik kom je morgen halen, slaapwel. En hij hing uit. Wow niet verwacht maar ik zal me daar niet mee bezighouden en ging slapen. De volgende dag maakte me tante ons wakker het was inmiddels als 12u smiddags, ik nam me gsm en zag Yassine dat hij me gebeld had. Pff niet weer eh. Ik waste mijn gezicht en liep naar beneden en zag Yassine in de woonkamer zitten. Ik schrok ervan omdat ik er niet uitzag dus liep ik weer snel naar boven. Ik stuurde hem een sms dat ik binnen 5min beneden zal komen. Ik deed mijn haar in een dot en kleede me om in een zwarte jeansbroek met een witte hemdje en ging daarna naar beneden. Ik groette hem en zag mijn oom met hem praten. Ik liep de keuken in en hielp eventjes mijn tante met de afwas. En ging daarna ontbijten met Yasmina. Yassine kwam binnen lopen en zei: yallah gaan we? Ik:okee maar we nemen Yasmina mee je weet wel mijn tante moet ook rust hebben. Yasmina:ik kan wel bij mijn vriendin gaan. Ik: nee je gaat met ons mee! Yasmina:okee? Yassine: geen problemen, Yasmina ga je klaarmaken. Yasmina liep naar boven. Yassine: je denkt toch niet omdat je Yasmina mee neemt dat ik erover ga zwijgen! Ik: is ook niet de bedoeling, moest ik het niet willen vertellen ging ik het in de auto niet gedaan hebben. Yasmina kwam naar beneden en we gingen uit. Yassine: waar wil je naar toe Yasmina? Yasmina: ik weet niet, ik wil naar stad, alleen? Ik: hoezo? Yasmina werd knalrood ik denk dat ik weet hoe dat het komt, die jongen op het trouwfeest. Yassine: is geen probleem, maar weet je het zeker? Yasmina: jaa! Ze stapte af en ik stapte ook af en gaf haar 50euro. Ik: ik weet wel wat je van plan bent, maar je moest het me vertellen. Maar goed, ga maar en bel me van dat er iets gebeurt!! Yasmina: ja is goed en sorry schat. Ik: ga maar hbiba! Ik stapte weer in . Yassine: vertel maar. Ik vertelde het hele verhaal aan hem, hij kon het niet geloven dat mijn vader vast zit in Afrika bij hem. Ik liet paar tranen vallen. We gingen ergens drinken. Yassine: sorry voor mijn gedrag daarnet en gisteren. Ik:geeft niks. Yassine: ik wist niet dat het zo was. Maar we zullen hem vast terug vinden. Ik: ik hoop het! Yassine: weet Ahmed het? Ik:nee, ik zal zijn dagje niet verpesten, hij is net getrouwt. Yassine: gelukkig, we vertellen hem wel nadat hij terug komt van zijn huwelijksreis. We liepen samen weer weg naar zijn auto. Yassine: ik heb een verassing! Ik: haha wat nu weer? Yassine haalde sleutels. Ik: wat is dit? Yassine: onze toekomstige huis! Ik: nee?? Meen je dit?!? Zei ik vol ongeloof! Yassine: ja we gaan nu naar ons huisje, het is niet zo ver van stad. Na 5min waren we aangekomen het huis zag er normaal uit, eenmaal naar binnen zag ik hoe groot die wel was! Ik: wow Yassine, die huis is echt groot! Yassine: moet wel voor ons kindjes! Ik: haha 4slaapkamers? Dus je wilt zeker meer dan 3? Yassine: ik wil er minimum 5 ik: waaaaat? Jij kan goed kindjes maken maar ik moet ze wel toevallig 9maanden in mijn buik dragen! Hij keek me scheel aan. Yassine: als we een kind zullen hebben zal ik u zeer goed verwennen, dus sowieso ga je er meer willen! We bleven lachen en besloten om nu naar meubels te zoeken, we wilden binnen 2maanden de trouwfeest doen dus gingen we nu beginnen aan die huis. Yasmine belde me op en Yassine ging haar brengen naar hier. Ondertussen poetste ik alles, en veegde nog de grond af. Yasmina kwam binnen en Yassine ging haar de huis verkennen. Daarna ging ik me Yasmina alles boven kuisen en Yassine ging weg omdat hij door zijn vriend werd opgebeld. Alles was schoon en we gingen op de grond zitten, en kletste met mijn zusje. Na een uur was Yassine er altijd niet, ik begon me zorgen te maken hij zou vast ons niet vergeten zijn. Ik belde hem op en hij nam maar niet op. Ik besloot zijn ouders te bellen en toen nam zijn moeder huilend de telefoon op...

Dina & YassineWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu