Sid byla opravdu unavená, raní úklid v baru, její klasická práce a večer úklid kanceláří jí dávaly zabrat. Jenže byla to její volba, musí tátovi dokázat, že se o sebe umí postarat. Když odstřihl od peněz Eda bylo to hrozné, ona sama by vyžila, ale uspokojit jeho finanční nároky nemohla. Navíc zjistila, že se v něm hodně spletla, byl to rozmalenej spratek. Když mu neměla co dát a sama už pomalu neměla na jídlo, bylo mu to fuk a ještě na ni byl hnusný. Nakonec se uchýlila k tomu, že tátovi pohrozila, že babičce řekne celou pravdu i o Raulovi. Nebylo to asi fér, ale rozhodně to pomohlo a Ed už si zase žil svůj život z rodinných peněz. Ona byla odhodlaná to zvládnout sama, už kvůli svému svědomí. Taky teď naštěstí už dostala v práci přidáno a to jí hodně pomohlo. Jenže taky teď musela snášet tátovi neustálé útoky na to, aby odjela na školu. V tom se, ale fakt mýlí, ona nikam nepojede. Má tuhle práci ráda a rozhodně se jí nevzdá, ne kvůli škole o kterou nikdy nestála. Za tu dobu co tu pracovala si všechny oblíbila, jen Adam jí pořád odmítal vzít na vědomí. Střídavě ji buď přehlížet, nebo na ni byl hnusný. Upřímně ho moc nechápala, ale měla pocit, že ve skutečnosti je jiný, než dává znát na venek. Přemýšlela občas jaký byl před smrtí rodičů a armádou, podle vyprávění holek ho to asi muselo strašně změnit. Sama si to neuměla ani představit, ale byla si jistá, že kdyby chtěl vycházel by se všemi skvěle. Jenže on miloval svůj klid v pavilonu a nehodlal se s nikým přátelit.
Teď už měla hotový úklid kanceláří a mohla jít konečně domů, zahlédla Adama jak taky odchází, bylo zvláštní, že tu byl tak dlouho. Taky nevěděla co dělat s Albertem, byli už spolu i párkrát na večeři, jenže on se až moc snažil. Holky jí varovaly, že jí chce jen do postele, znaly ho dlouho a tak jí bylo jasné, že mají asi pravdu. Ovšem byla tu i ta věc, že možná ví kdo je. Před pár dny ho viděla s Kamilem a když to řekla Viky ta měla hned jasno. No tak ten určitě ví kdo jsi a jde po tvých penězích. Sama nevěděla kde je pravda, ale je fakt, že se snažil až moc. Pozvání na večeře, kytky, dárky a byl až přehnaně milý. No asi si musí dávat větší pozor, ale nevěděla jestli tomu vztahu má dát šanci, nebo to radši hned utnout. Jenže pokud to opravdu ví, je tu riziko, že by jí mohl prozradit a to ona nechtěla. Byla teď vlastně v pasti a nevěděla jak z ní ven. Když došla domů dala si sprchu a zalezla do postele. Byla ráda, že se s Markem domluvila a v baru teď bude uklízet Kája. Ona už díky vyššímu platu tuhle pomoc nepotřebovala, ale byla mu opravdu moc vděčná. Kája jim bude pomáhat ráno, když odveze Matýska do školky. S Vojtou si teď dávali takovou novou šanci. Ona konečně přestala s nákupy a hromaděním věci a on s ní na oplátku trávil víc času. Taky Markovi slíbila, že kdyby potřeboval pomoct večer a ona nebude uklízet, že ráda za Vojtu zaskočí. Neměla dneska ani sílu čekat na Viky, aby si s ní promluvila. Ta se taky teď asi zamilovala do soudce, ale zatím nebyla ochotná si to přiznat.
Ráno jim oběma připravila snídani, opravdu s ní potřebovala mluvit. Když si k ní sedla tak jí řekla, že ji Albert pořád nahání. "Já už fakt nevím, jako je mi s ním fajn, ale to je tak všechno. Hlavně mě opravdu děsí představa, že to všechno dělá jen aby se dostal k penězům mé rodiny. Což je ironie, teď žádné nemám a až to babička zjistí tak mě asi vydědí." "Sid prostě se hlavně nenech do ničeho nutit, to že se zná s Kamilem je, ale varovný signál. Jinak s penězi teď vycházíš, zvládneš to a i tvůj táta to bude muset pochopit. Nechtěla jsem to před tím říkat, ale tvůj brácha je fakt rozmazlenec." Viky už s Edem měla tu čest, chudák Sid měla sotva na nájem a jídlo, ale on po ní chtěl na svoji útratu několik tisíc týdně. Když neměla tak na ni byl hnusný, teď díky vyššímu platu v práci je na tom líp a to bylo důležité. "Já vím, nikdy mi to vlastně nedošlo, já to nějak zvládnu, je to moje rozhodnutí, ale on mě fakt zklamal. S Albertem máš pravdu já tomu dám víc času a uvidíme." "Kdyby cokoliv jsem tu pro tebe a hlavně se nenech tátou vydírat. Může zkusit i zase tu písničku jak sebere peníze zoo." "Já vím snad tohle už neudělá, to jak se bojí babičky nevyužívám ráda, ale jestli se má pak stát katastrofa, tak ať je se vším všudy." Sid s Viky nakonec probrala i její problémy s Markétou. Viky byla ráda, že se měla komu svěřit a zároveň byla na Sid pyšná. To jak se teď postavila za svoje sny a přání na ní udělalo dojem, rozhodně to nebyla už žádná bohatá holka, která by si nevážila peněz. Teď stála pevně nohama na zemi a bojovala za svoje sny. Snad se její otec nakonec smíři s její volbou a pochopí to.
ČTEŠ
Cesta ke štěstí
Short StoryDěj se odehrává po 12 dílu seriálu, potom se však vyvíjí úplně jinak. Sid je odstřižena od rodinných peněz a krom úklidu v baru si bere i úklid kanceláří v zoo. Naštěstí se jí alespoň podařilo donutit tátu, aby přístup k penězům vrátil Edovi. Sama b...