Dnes byl čas vše jednou pro vždy skončit. Sid se na to připravila, zavolala rodičům, aby jim řekla, že dnes pošle Alberta do háje. Adam jí byl oporou a Adélka se Štefanem taky, ten si dokonce udělal čas, aby mohl být nablízku kdyby bylo potřeba. Sid hlavně poprosila Adélku ať se radši drží stranou, nechtěla jí do toho zatahovat víc než bylo třeba. Bylo stejně neuvěřitelné jak dlouho se jim to podařilo tajit. Vlastně si musela přiznat, že to byly úžasné týdny. S Adamem se hluboce milovali a nic je nemohlo rozdělit. Teď stála Sid u Lady a čekala na kávu. Ráno zašla za Eliškou na babinec, holky byly rády, že přišla a přinesla snídani. Anežka se i ptala jestli je v pořádku, že moc nemluví. Jen jí řekla, že určitě bude a pak šla zpátky do bezpečí k plazům. Teď si všimla Alberta, který scházel ze schodů. Rychle napsala Adamovi zprávu, že je to tady a výbuch sopky se blíží, bylo to dokonalé přirovnání k tomu jak bude babička zuřit.
Albert závětřil svoji příležitost, Anna se v poslední době všech stranila. Takže jí zkusí někam pozvat a uvidí se jak to celé dopadne. "Ahoj Ančo, dneska ti to sluší. Napadlo mě jestli si můžeme promluvit." Potěšilo ho když s ním poodešla ke stolkům, ale pak už ho čekala jen ledová sprcha. "Alberte my dva spolu nemáme o čem mluvit. Jsi vážně totální idiot pokud ti to ještě pořád nedošlo. Já o tebe absolutně nemám zájem a jsi mi úplně ukradený." Albert nevěřil vlastním uším, co se sakra stalo. "Jen pro tvou informaci, zlatá ryba ti právě definitivně spadla z háčku. Tak jste to před pár měsíci s tvým otcem plánovali, že mě ulovíte jako rybu. Jenže já celou dobu vím jaký jsi zmetek a tímhle jsme my dva definitivně skončili." Albert neměl šanci reagovat, protože Anna ihned naštvaně odešela. Sakra ona to věděla? Celou dobu si s ním jenom hrála a tahala ho za nos? Tak tohle si holčička odskáče, já se jí pomstím, že bude všeho ještě litovat. Vyběhl nahoru do kanceláře a ihned zavolal Sidonii Novotné. Takhle pomsta bude jeho a on si jí moc užije.
Sidonie Novotná mířila do zoo, tak tohle snad Sid nemyslí vážně. Albert Polák jí právě volal, že celé měsíce pracuje tady v zoo. Předpokládala, že k tomu měl nějaký osobní důvod, ale to jí teď nezajímalo. Sid okamžitě skončí a odletí do státu na školu. Snažila se marně dovolat Eduardovi, ale ani on ani Alice jí to nebrali. Sice měli mít jednání, ale i tak byla naštvaná i na ně. Společně musí zařídit, aby se Sid vrátila na správnou cestu. Marie stála s Josefem na cestě směrem k žirafám, před chvilkou tudy prošla Anna. Jen jí na chvilku poprosila aby šla stranou a pak jí řekla, že babička asi za chvíli zjistí, že je tady. Tohle bude ošklivé hodně ošklivé. Měla o Annu strach, protože její rodiče sice stali za ní, ale postavit se Sidonii Novotné, to byl možná až moc těžký úkol. Josef byl zmatený a taky to dal najevo. "Marie co se děje? Vypadáte jako by se mělo něco strašného stát." "Máte pravdu Josefe a už je to tady." Josef se podíval směrem kam se zadívala a viděl naprosto rozzuřenou Sidonii Novotnou jak jde k nim. Zrovna se od ní také odpojil Albert, nevěděl co to znamená, ale dobré to asi nebylo.
Sidonie došla k ředitelce Roklové a doktoru Hruškovi. Neměla náladu na nějaké rozmluvy, bylo jí jasné i podle toho co jí Polák řekl, že ona o tom musela vědět a pravděpodobně pomahala Sid celou dobu krýt. "Můžete mi laskavě říct jak jste si mohla vůbec něco takového dovolit. Po všech penězích co jsme do téhle zoo investovali?" Marie věděla, že nemá cenu nic zatajovat. Paní Novotná zuřila a teď se jen bála jak to celé dopadne, hlavně si dělala starosti o Annu. "Ano věděla jsem to, ale to je všechno. Každý má právo žít svůj život jak uzná za vhodné." Sidonie do ní strčila a vydala se do zázemí pavilonu kde teď měla být její vnučka. Mladý Polák jí tam na kamerových záznamech viděl jít. Marie se rychle obrátila na Josefa. "Josefe musíme za ní, jinak se stane něco strašného." Ten jí poslechl a následovali rychlým krokem paní Novotnou. Sice vůbec nechápal co se děje, ale začalo mu docházet, že se to týká Anny.
Sid byla v zázemí u žiraf, tady se rozhodli s Adamem, že bude nejlepší to řešit. Zázemí bylo uzavřené a krom pár lidí je nikdo neuslyší. Viděla jak Elišku i Anežku překvapilo, když do zázemí přišla. Teď jí ještě přišla zpráva od Adama, že její babička je na cestě a on taky. Chtěla si to s ní vyřídit sama, ale oporu Adama bude možná potřebovat. Teď už sem vtrhla babička následovaná paní ředitelkou a Adamovým dědou. No alespoň se to všichni dozví opravdu najednou, což bylo vlastně moc dobře. "Co si o sobě vůbec myslíš, jak jsi si něco takového mohla dovolit. Tohle ti jen tak neprojde, okamžitě půjdeš se mnou domů a nehodlám o tom diskutovat." Sid stála před pultem hned u vchodu a babička stála proti ní. Všichni ostatní byli v absolutním šoku a na opačné straně stolu. Babička doslova zuřila, ale jí už to bylo jedno, nadešel čas zúčtování. Na tenhle den a tuhle hodinu se připravovala celé týdny a měsíce.
ČTEŠ
Cesta ke štěstí
Short StoryDěj se odehrává po 12 dílu seriálu, potom se však vyvíjí úplně jinak. Sid je odstřižena od rodinných peněz a krom úklidu v baru si bere i úklid kanceláří v zoo. Naštěstí se jí alespoň podařilo donutit tátu, aby přístup k penězům vrátil Edovi. Sama b...