Adam byl v zázemí a po telefonu s Eduardem byl hned klidnější. Bylo nad slunce jasnější kdo je ve firmě teď oblíbený. Zjištění, že spousta zaměstnanců byla ochotná skončit pokud by Sidonie naplnila svoje hrozby, bylo velké povzbuzení pro něj i pro Alici. Anna si o rodiče dělala velké starosti, ale když jí tlumočil hovor s Eduardem uklidnila se. Pořád si vyčítá, že se to všechno děje kvůli ní, ale snad se to brzo srovná. Teď přišla z kantýny a přinesla jim oběma oběd. Zatím pořád nikdo nevěděl, že oni dva jsou spolu, ale dnes odpoledne už půjdou z práce spolu. Nebylo už potřeba se skrývat a on se na to moc těšil. Jejich láska pro něj pořád byla tak trochu zázrak a on děkoval osudu, že se tehdy rozhodl říct pravdu o tom co slyšel. Tehdy se všechno změnilo, pro ní i pro něj. Teď si spolu sedli ke stolu u terárií.
Sid přinesla pro sebe i Adama oběd a pustili se do jídla. "Jsem ráda, že táta volal. Sice se o ně pořád bojím, ale zdá se, že měl pravdu a ve sklárnách stojí za ním a za mámou všichni." "Je to tak a ty si opravdu nedělej starosti. Měl dostatek času se připravit a očividně to udělal opravdu důkladně." "Máš pravdu lásko, jen mě to všechno mrzí a jsem strašně šťastná, že jsme spolu a můžu se o tebe opřít." "Všichni tu jsme pro tebe, neboj určitě to bude dobré. Po té poradě se uvidí co bude dál, ale myslím, že Raul se chystá na svůj tah. Taky si chce se Sidonií všechno vyříkat." "No já jsem hlavně rád, že odpoledne už všichni uvidí, že jsme spolu. Opravdu se na to těším." Adam se díval jak se Anna krásně usmála a on neodolala a přitáhl si jí k polibku. "Já taky lásko, už je čas a já se moc těším, až všichni zjistí, že se milujeme." Adam si ji pak ještě přitáhl na klín a pořádně ji políbil. Řekl jí pravdu, opravdu se moc těšil, až to všichni kolegové zjistí. Hlavně se těšil, že teď bude moc jít s Annou do baru, nebo do restaurace. Jejich láska jim teď bude oporou v dalších dnech. Navíc on a Štefan se začali připravovat na svoji vlastní velkou pomstu na Albertovi.
Sid seděla v zázemí a měla tu Elišku, Anežku a Adélku. Před chvilkou volal táta a řekl jim co se stalo na poradě. Byla moc šťastná, že to tak dopadlo. Babička určitě neřekla poslední slovo, ale bylo to velké vítězství. "Teda Ančo, já nestačím zírat jak složité to všechno je. Víme, že jste nám to s Adélkou říkaly, ale tohle je vážně mazec." "Víš Anežko, já jsem taky úplně nečekala, že je donutí z domu odejít, ale Anna i její rodiče s tím počítali." "Adélka má pravdu, táta počítal se vším a snažil se připravit na všechny možnosti, kterou můžou nastat. Proto jsem ráda jak dlouho jsme to s Adamem dokázali tajit, ten čas co měl navíc byl opravdu ku prospěchu." "Mě spíš překvapuje všechno kolem bydlení, pořád si nemůžu zvyknout na to, že Adam kvůli tobě předělal to svoje doupě." Sid se Eliščině popisu Adamova bytu zasmála. "Víš Eli, já ho k tomu nenutila, on si to se Štefanem domluvil a pak to realizovali. Já měla ten byt ráda i před tím, hlavní je pro mě, že jsme spolu. Naše láska nám pomůže teď všechno překonat. " Anežka byla moc spokojená, Anna byla moc šťastná a ta změna u Adama byla obrovská. Teď když znaly s Eliškou pravdu si mnohem víc všimla jak je všechno jinak. Byla za oba moc šťastná.
Adélka seděla v kanceláři u paní ředitelky a potichu jí vyprávěla co se teď dělo ve sklárnách Novotných. Pořád to bylo hodně čerstvé, ale Anna i Adam chtěli, aby to věděla. "Děkuju Adélko za zprávy. Musím říct, že jsem to nečekala, ale jsem moc ráda, hlavně kvůli Anně." "Máte pravdu ona se teď opravdu mnohem víc uklidnila. Pořád si vyčítá, že se to všechno děje kvůli ní." "To je úplně zbytečně, není to její vína. Ona jen chtěla žít svůj vlastní život. Jsem ráda jak se to celé vyvíjí. Vlastně chtěla jsem se ještě zeptat, ještě to ohledně jejich vztahu chtějí tajit?" "Už ne, není k tomu důvod, takže odpoledne, až půjdou z práce bude asi dost lidí v šoku." Tomu se obě zasmály a Marie pak v kanceláři po odchodu Adélky osaměla. Záchrana skleněných figurek jí teď udělala opravdu radost, byl to trvalý a velmi příjemný přísun financí pro zoo. Navíc jí dělala radost Anna, protože teď opravdu mohla v klidu žít svůj vlastní svobodný život. Dělat práci co miluje a vztah s Adamem byl pro oba opravdu skvělý.
Albert seděl v kanceláři a zuřil. Pořád neměl štěstí na Annu, chtěl se jí vysmátá do očí. Taky mu bylo jasné, že Sidonie Novotná si v rodině udělá pořádek. Prý se nesly klepy, že její syn a snacha už nebydlí v rodinné vile. Taky by ho ještě mohla vykopnout z firmy a ona sama mu řekla, že skončí s těmi mizernými figurkami. To bude hezká potupa pro ředitelku. Teď se zarazil, protože zase nemohl najít dokumenty co měl na zítřejší schůzku. Sakra až někoho chytí. Nakonec hledání vzdal a vydal se domů. Když scházel ze schodů, málem z nich spadl. Teď se totiž naprosto nevěřícně díval na Annu jak se drží za ruku s Haďákem a jdou domů. Adam s naprostým pocitem zadostiučinění sledoval šokované pohledy kolegů, kteří je viděli s Annou odcházet. Hlavně mu neušel naprosto vyděšený výraz Alberta, tak tohle opravdu stálo za to.
ČTEŠ
Cesta ke štěstí
Short StoryDěj se odehrává po 12 dílu seriálu, potom se však vyvíjí úplně jinak. Sid je odstřižena od rodinných peněz a krom úklidu v baru si bere i úklid kanceláří v zoo. Naštěstí se jí alespoň podařilo donutit tátu, aby přístup k penězům vrátil Edovi. Sama b...