Sid byla v zázemí a přišla pro ní Adélka s tím, že si půjdou pro kávu. Naštěstí se jim podařilo vyhnout Albertovi, toho totiž odchytla paní ředitelka. Když dopily kávu ještě si po povídaly, Adélka se jí svěřila s tím jak jí teď strašně Albert otravuje. Sid byla ráda, že si s Adélkou rozumí. Viky byla pryč a Eliška na ní pořád jen neměla čas, nebo se rozhodla jí poučovat o životě. Když se vracela po cestě kolem lemurů, rozezněl se jí na telefonu alarm z pavilonu plazů. Sid se málem zhroutila jak se vyděsila. Ihned se rozběhla k pavilonu plazů a doufala že je Adam v pořádku. Nepřežila by, kdyby se mu něco stalo. Když dorazila, tak viděla jak Adam hlídá Boba, který byl zraněný. Byl tu už i doktor Hruška s Anežkou. Adamův děda jí taky řekl co se stalo, Bob byl neopatrný a uštkla ho mamba. Sanitka už byla na cestě a Anežka zajišťovala přivezení séra. Sid sledovala Adama, byl úplně klidný a díky tomu se i Bob uklidnil. Sanitka naštěstí dorazila opravdu rychle a zdravotníci se hned o Boba postarali. Pak už to bylo rychlé odvezli ho a Adam s dědou čekali na policii a inspektorát práce. Bohužel se to ještě pár hodin bude řešit a taky to samozřejmě řešil každý v zoo. Sid nakonec v doprovodu Anežky odešla.
Teď seděla v zázemí u sebe a s Eliškou, Petrou a Anežkou probíraly situaci. Anežka jim říkala jaký teď bude postup. "Měl dost štěstí, že nedostal plnou dávku jedu. Samice před pár dny žrala, vážně on je takový idiot. Jako by mu to Adam pořád neopakoval, že mamba nosí smrt. Adam je fakt naštvaný a teď tam ještě mají lidi z inspekce." "Máš pravdu, Adam fakt nebyl rád kolik je tam teď lidí." Petra byla hada zkontrolovat když Boba odvezli. Sid byla pořád dost tichá, ale zprávy od Adama ji uklidnili, slíbil jí, že až se to trochu uklidní sejdou se. Sice nevěděla kde, ale už jí to bylo jedno, musí mu říct co cítí . Teď o něj málem přišla a to byla poslední kapka. Anežka si naštěstí myslela, že je jen otřesená po tom co se stalo. "Ančo neboj to bude dobrý, Bob už dostal sérum. Holt pracují s prudce jedovatými hady a občas se to stane." "Já vím, jen ten pohled nebyl nic moc, no tak hlavně že bude v pořádku." Anežka to nakonec celé uzavřela. "Za nějakou dobu bude, teď si poleží v nemocnici a pak doma. Hlavně, že to dopadlo jen takhle." S tím souhlasily všechny. Jen Sid si pořád nebyla jistá, snad opravdu bude mít co nejdřív čas se vidět s Adamem. Další zpráva od něj už jí dodala potřebný klid. Taky radši napsala tátovi, přeci jen se to může dostat mimo zoo, tak ať je on i máma v klidu.
Adam si unaveně sedl ke stolu, to co se stalo ho opravdu vyčerpalo. Naštěstí Bob bude v pořádku a to bylo hlavní. Zároveň si uvědomil, že Anna která přiběhla mu dodala sílu. Vypadala strašně vyděšeně, takže jakmile to šlo, alespoň jí psal. Z jejích odpovědí vyplynulo jak moc se o něj bála, upřímně doufal, že je to dobré znamení. Když se to tu trochu uklidnilo jediné po čem toužil, bylo jí držet v náručí a líbat. Tohle všechno začalo jako přátelství, ale už dávno to bylo mnohem víc a on opravdu doufal, že to má Anna stejně. Děda si naštěstí jeho nesoustředěnost vyložil jako následek toho co se stalo. Taky tu bylo dost lidí od policie a z inspekce a tak si asi myslel, že je naštvaný a vykolejený i z toho. Anna mu taky psala, že radši dala vědět rodičům. To bylo dobré, brzo se to dostane i mimo brány zoo a možná by si dělali zbytečné starosti. Přemýšlel kde by se s Annou mohl sejít ještě teď v práci. Prostě jí opravdu potřeboval vidět.
Teď slyšel jak ho volá děda z chodby a za chvilku se objevil i s paní ředitelkou. Opravdu doufal, že mu přišli říct, že tu bude než se Bob vrátí vypomáhat Anna. To bylo něco v co opravdu doufal. Marie byla ráda, že bude Bob v pořádku věděla taky, že Adam dost zuřil a hlavně tu měli policii a inspektorát práce. Tak snad informaci o tom, že tu teď těch pár měsíců bude Anna, vezme rozumně. Naštěstí Anna se jí v poslední době zdála v pohodě, urovnání vztahu s otcem na tom mělo asi zásadní podíl. Taky jí řekla, že už zná pravdu i její maminka. Rozhodně si Anna dala vztahy s rodiči dopořádku. Teď zbývalo říct Adamovi jak to teď bude. "Adame inspektorát, už odjel tady bylo vše v naprostém pořádku. Ještě nám jen pošlou zprávu, ale teď musíme vyřešit zástup za Boba." "To je pravda, bude podle zkušeností z jiných zoo mimo tak minimálně tři měsíce. Možná i déle, ale to vždy bývá individuální." Josef vnuka pozoroval a vážně doufal, že přijme v pohodě přítomnost Anny. Minule to už bylo docela dobré, ale zase to byl jen týden. "S Marií jsme se dohodli, že tu na tu dobu bude Anna a Eliška dostane brigádníky." "Jo fan, vlastně jsem s tím i počítal." Josefa ta reakce mile překvapila tak snad i Anna bude s tímhle uspořádáním v pohodě. Kdyz odešli tak se Adam rozhodl jít ještě zkontrolovat expozici.
ČTEŠ
Cesta ke štěstí
Short StoryDěj se odehrává po 12 dílu seriálu, potom se však vyvíjí úplně jinak. Sid je odstřižena od rodinných peněz a krom úklidu v baru si bere i úklid kanceláří v zoo. Naštěstí se jí alespoň podařilo donutit tátu, aby přístup k penězům vrátil Edovi. Sama b...