37. Záškodníci

234 8 0
                                    

Albert šel ráno do práce a přemýšlel co se vlastně asi stalo. Rozhodně došlo ke konfrontaci mezi Annou a její babičkou. Taky pak na záznamech kamer viděl jak naštvaná Novotná odcházela ze zoo sama. Nebylo mu tedy jasné co se stalo, ale asi to bylo zlé, protože včera nebyla Anna v práci. V infocentru slyšel, že jí není dobře a tak zůstala den doma. No musí si počkat, dneska tu asi bude a on si jí vychutná, s ním si totiž nikdo zahrávat nebude. Prošel infocentrem a viděl tam Adélu s nějakým mužem, asi to byl ten její nový objev. Vypadal jak Haďák černé hadry a kožená bunda. Nechápal co na takových typech vidí. Teď přišel do kanceláře a v následující chvíli skončil na zemi. Rozpadla se pod ním židle a on si ošklivě narazil bok. Rána a klení přilákali Luborovu pozornost a ten zvedl hlavu od dokumentů. "Teda Bertíku asi si nějak přibral ne, když se pod tebou rozpadla židle?" "Jdi do háje." Albert se namáhavě zvedl a opřel se o stůl. Zavolal na údržbu, aby mu přinesli novou.

V infocentru se zatím Adélka loučila se Štefanem, který jí přivezl do práce. "Víš co, vy dvě jste fakt neskutečné, už chápu co Adam myslel tím, že má štěstí. Protože by si prý za chování k Anně ze začátku co tu pracovala taky odplatu zasloužil." "Jenže teď se milují a to ho ochrání, prostě taková malá odplata na Albertovi. Jsem si jistá, že ty a Adam taky něco plánujete." "Lásko to nepopírám, my si zatím hrajeme na hackery, ale hlavně si dejte s Annou pozor." Štefan jí dal pusu a sledoval jak po schodech odešla nahoru. V kapse nahmatal dva šrouby, holky si hodlaly užít a on moc rád pomohl. Takže se Albertovi od dnešního dne budou dít divné věci a jeho židle byl začátek. Usmál se pro sebe a vydal se za Adamem, jen aby ty dva zkontroloval. Když přicházel do zázemí slyšel smích a ve dveřích potkal rozesmátou Annu. "Mám se ptát nebo ne?" "Rozhodně ne, já vás tu nechám a půjdu si něco zařídit." S tím odešla a on si došel sednout k Adamovi. "Co přesně mají záškodníci v plánu?" "Krom té židle nevím, ale včera si Sid nechala od Raula přivést od rybníka bahno." Tomu se začali oba strašně smát. "Tak je necháme ať si to užijí. Mě se zatím naše pomsta taky moc líbí. Jak to Anna zvládá?" "Už je to lepší, otázkou zůstává co teď bude dělat její babička." Ještě si chvíli povídali a Štefan pak odjel s příslibem, že kdyby bylo cokoliv potřeba rád pomůže.

Eliška s Anežkou a Robertem si byli v infocentru pro kávu. Zrovna prošel Tauchen a nesl novou židli pro Alberta, prý se ta jeho rozpadla. Teď ho sledovali jak jde namáhavě dolů ze schodů. "Zdá se, že si Albert trochu ublížil, když se mu složila ta židle." "Nojo mami, ale fakt mu to přeju." Teď sledovali jak si přebral balíček od paní Hrabalové. Během pár chvil už byl pokrytý smradlavým bahnem které z balíčku při pokusu o otevření vyteklo. Všichni v infocentru se začali smát a Anežka si všimla Adélky s telefonem nahoře u zábradlí, která pak zase zmizela. Albert zuřil co se to sakra stalo, měl to být marketingový dárek od jedné redakce. To bahno strašně smrdělo. Nakonec musel jít do zaměstnaneckých sprch a to za smíchu všech kdo ho viděli. V tu samou chvíli se Sid s Adamem smáli v zázemí nad videem co jim Adélka poslala. Incident s bahnem se v zoo rozbesl rychlosti blesku, bavil se tím úplně každý.

Odpoledne si byla Sid pro kávu a odchytla jí tam Anežka. "Proč mám neodbytný pocit, že tvoje dobrá nálada souvisí s tím co se děje Albertovi? " "Tak to absolutně netuším, asi má dneska smolný den." Anežka jí sledovala, jak se smíchem odešla s kávou pro sebe i Adama. Měla z nich radost, hlavně kvůli jemu. Včera si dopřáli den volna a rozhodně to Anně prospělo. Ráno byla u nich v zázemí a teď, když už si nemuseli před ní dávat pozor byli úžasní. Ty pohledy a to jak si i drobnými doteky dávali najevo náklonnost ji činilo šťastnou. Anna ho opravdu změnila a on jí poskytl pocit opory a bezpečí. Byli teď nerozluční a hluboce zamilovaní. Pro hodně kolegů to pak bude šok, až to nebudou skrývat. Taky si teď všimla rozesmáté Adélky, která mířila do kantýny. Rozhodně i ona měla prsty v té věci s Albertem. Časem jí snad holky řeknou co mají v plánu.

Albert seděl v kanceláři a zuřil. Marně přemýšlel co se dneska děje, to bahno ze sebe cítil pořád a oblek bude na vyhození. Taky si začínal myslet, že je za tím někdo od tud, ale neměl to jak dokázat. Včera mu z počítače zmizela prezentace na které dělal tři dny a neměl nikde zálohu. Teď ráno židle a to bahno. Jenže na kamerách nic nebylo, nebylo na nich totiž dneska vůbec nic. Měli trvalý výpadek, bohužel starosta prosadil tohle zabezpečeni ještě za Vávry a byla to chyba. Stále to vypadávalo a zrovna dneska mu to fakt vadilo, nevěděl na koho to svést a navíc se mu všichni smáli. Taky během dne zjišťoval jak se to má s Annou, ale jen zaslechl, že už jí je určitě dobře. Zářila prý jako sluníčko, sakra musí zjistit víc. Teď si chtěl vzít věci a podklady domů a zjistil, že je má přilepené ke stolu. Do háje, kdo to sakra dělá? Až to někomu dokážu tak ho zničím. Adélka se ve vedlejší kanceláři pokoušela neudusit potlačovanym smíchem.

Cesta ke štěstí Kde žijí příběhy. Začni objevovat