25. Čas před výbuchem

274 8 0
                                    

Adam byl neskonale šťastný, už dva dny si udržovali s Annou svoje malé tajemství. Musel uznat, že se nikdy necítil šťastnější. Štefan měl v tomhle pravdu, bylo to vážně úžasné mít po svém boku někoho jako Anna. Ona ho chápala a díky jejímu přátelství a teď lásce už se přestal bát budoucnosti. Taky bylo zvláštní, že je ještě nikdo v pavilonu nenačapal, opravdu bylo těžké se od sebe držet během dne dál. Zároveň si uvědomovali, že jim tohle skrývání vyhovuje. Eduard už zařídil skoro všechno co bylo potřeba na dobu, až to jeho matka zjistí. Dalších pár dní, které mu můžou poskytnout budou jen ku prospěchu věci. Zároveň se bavil představou až to zjistí děda, předpokládal, že ho možná i něčím praští. To on mu pořád říkal jak má začít žít a ne se zavírat doma nebo v práci. Jediné čeho teď Adam litoval bylo, že nemohl jít s Annou ven. Rád by jí vzal do restaurace nebo do baru, ale zatím to nebylo možné. Tak alespoň včera objednal věci na piknik a večer si vyjeli mimo město. Prožili nádherný večer a rozhodně se vším všudy. Teď si šel do kantýny pro oběd a musel se hodně držet, aby se nezačal smát. Holky tam s Annou zase řešily ať si dává na Alberta pozor.

Sid seděla v kantýně a málem se jí už dvakrát podařilo udusit jídlem. Anežka se Stáňou a Adélkou jí mluvily do duše. Adélka teď s Albertem doslova válčila, dovoloval si na ní a jí to strašně vadilo. Taky už všichni v zoo věděli, že je Brázdova neteř, ale jak všichni uznali nemá s ním nic společného. "Ančo fakt si na něj dávej pozor, vždyť si to slyšela zkoušel to i na Adélku. Vážně nechápu, proč jsi ho ještě neposlala do háje." "Stáňo no tak, ale já s ním nic mít nechci a vážně jsem úplně v pohodě." "Stáňa má pravdu, prostě se teď chováš divně, skoro za námi už ani nechodíš, se ti u plazů nějak zalíbilo. Navíc jsi teď pořád sama doma co se Viky odstěhovala." Sid měla co dělat, aby se nezačala smát, Adam si totiž akorát přišel pro oběd. Jen pozdravil a hned zmizel, jí vážně stálo dost sil se na něj nedívat. Kdyby jen Anežka tušila, že je včera odpoledne málem nachytala, při hodně vášnivém líbání. "Neboj, já se pak zase vrátím k sobě a náhodou dneska jdu večer ven. Slíbila jsem Markovi, že mu pomůžu za barem." Anežka si o ní už vážně dělala starosti, stával se z ní poustevník. "No dobře, ale ty se máš chodit bavit ne zase pracovat. Chtělo by to jít někam ven." "Já mám tolik zábavy kolik potřebuju." Adélka se na ní dívala, jak se při poslední větě tajuplně usmála. Fakt mají holky pravdu, chová se trochu záhadně, Anežka si s ní bude muset asi opravdu promluvit.

Sid si užívala klidný večer v baru, Viky dneska zpívala a tak měly před tím možnost si promluvit. Byla teď opravdu šťastná a ona za to byla hrozně ráda. Bohužel jí taky řekla, že se s Petrem budou už za pár dní stěhovat. Ten totiž dostal fantastickou nabídku k evropskému soudu a nástup měl mít původně za dva měsíce. Jenže teď se situace změnila a oni se museli přesunout za týden. Sid jí to strašně přála, ale bylo jí líto, že odjíždí. Taky byl v baru Adam se Štefanem, bylo to takové nové i pro Štefana, jak sám říkal. Za ty roky si zvykl spíš chodit k Adamovi domů, protože vytáhnout ho ven byl nadlidský výkon. Jenže to se teď všechno změnilo a ona si užívala vidět Adama spokojeného a uvolněného s kamarádem na pivu. Viky teď měla pauzu. "Teda Sid já fakt žasnu, kdybych to nevěděla nic nepoznám." "Taky nám to dává trochu zabrat, ale stojí to za to. Hlavně to našim dá další čas na přípravy." "Hele a nemrzí tě, že tu takhke nejste spolu?" "Vůbec ne, včera jsme si udělali večer piknik a já jsem šťastná." "Je to vidět, vždycky když o něm mluvíš úplně se rozzáříš." "Nejvtipnější jsou holky v práci, tam to pak bude velká legrace, až to zjistí. Víš až to babička odhalí nastane peklo na zemi a my si chceme s Adamem tenhle čas před výbuchem užít, hezky společně jen my dva." Když šla Viky zpívat přišla Adélka a vypadal fakt špatně.

Adélka se rozhodla, že potřebuje panáka. Albert si na ní před odchodem zase dovoloval a strejda se tvářil, že to nevidí. Fakt už toho měla dost, zároveň měla pocit, že spoustu věcí nechápe. Třeba to proč Anča ještě Alberta neposlala do háje. Dneska tu byla a pomáhala za barem. Taky si všimla Adama s nějakým dalším mužem, byl to fešák. Sedla si nakonec na bar a objednala si panáka. "Teda ty fakt vypadáš, že ho potřebuješ co se stalo?" "Albert si zase dovoloval a strejda ho klidně nechal, já to fakt nechápu. Jsem ráda za tuhle práci, ale jak dlouho ty dva vydržím snášet fakt nevím. Opravdu Anno proč jsi ještě neposlala Alberta do háje?" "Protože si zaslouží lekci a tím je řečeno asi tak všechno. Prostě si ho nevšímej, on se jednou potopí sám." Adam sledoval Annu s Adélkou u baru, seděli kousek od něj a Štefana, takže je i slyšeli. Tohle bude asi ještě zajímavý večer, protože Adélka vypadala, že hodlá zapít pracovní problémy opravdu hodně.

Cesta ke štěstí Kde žijí příběhy. Začni objevovat