dankwoord

54 8 4
                                    

ik wil graag een paar mensen bedanken:


allereerst, iedereen die mijn boek heeft gelezen. zonder jullie kwam ik nooit aan de 2000 en had ik geen 10,- van mijn moeder gekregen ;p.


Sherelin, ook al heb je hem niet helemaal gelezen. bedankt dat je me af en toe op spelfouten controleerden.


Jorrit, bedankt voor je steun als vriendje. als jij me niet wat meer zelfvertrouwen had gegeven had ik dit boek nie eens afgeschreven.


nikki, ik weet dat ik je nie meer spreek maar toch zet ik jou er ook in. bedankt dat je me geholpen hebt in dat half jaar. het was een van de leukste periodes in me leven, ook al had ik vaak veel downs. bedankt daarvoor. zal je nooit vergeten. nu maar stoppen anders ga ik janken.


Esly, ik denk dat wij ook nie meer echt praten. mis je wel enz. je kent me eeuwige gezeik dus ik hou het kort: bedankt voor het lezen van me boek hou van je.


Yvonne, moppie waarschijnlijk lees je dit nooit maar goed. bedankt voor alle tekeningen voor dit boek, helaas ben ik ze vergeten te gebruiken. in het volgende boek dan maar.


Mirre, bedankt voor het lezen van jet klad ik print deze voor je uit zodat je hem helemaal kan lezen.


verder wil ik nog zeggen dat ik bezig ben met een ander boek: selfharm. de titel zegt het al: het gaat over eeen meisje die gaat selfharmen. verder ga ik nog aan een andere boek maken. wil je die lezen hou me profiel dan in de gaten


xx demy

welcome in the arenaWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu