Bölüm 14.

3K 228 60
                                    

Size iyi okumalar gençler. Çokça öpüyorum <33
Bir de size aşk olsun, geçen bölüm sınırı geçememişsiniz ncncncnc

Küsüm size hıh 😒

Sınır: 35 yorum.

×××××

Alisa ile birlikte kahvaltı yapmış, sinemaya gitmiş ve film izlemiştik. Şimdi de yemek yemek için AVM'ye gelmiştik. Alisa banyoya gideceğini söyleyerek ayrılmıştı. Ben de bize yemek almak için sırada bekliyordum.

"Esir?" Arkamda duyduğum sesle olduğum yerde donup kaldım. Gerginlikle gözlerimi kapatıp derin bir nefes aldım.

Arkamı yavaşça dönüp Eren, Elif ve Kayla'ya gülümsedim. "Merhaba." Elimi sallarken zar zor dedim. Elif ve Kayla bana tekrardan merhaba derken Eren tek kaşını kaldırmış bana bakıyordu.

"Sen bugün kuzeninle olmayacak mıydın?" Sorusuyla sertçe yutkundum. Evet, Eren'e de bu yalanı söylemiştim ve şu anda çok fena bir şekilde götümde patlıyordu.

"Evet, kendisi de burada hatta." Önümde duran saçları kısa erkeği bana çevirerek kolumu omzuna attım. Boyu benden birkaç santim daha uzundu.

"Eren'im, bu kuzenim Ahmet." Yüzüme sahte olduğu 40 kilometre'den anlaşılan bir gülümseme yerleştirdim. Bir şeyi anlamayan Elif ve Kayla ona gülümseyerek selam verdi.

Çocuk ağzını açıp bir şey diyecekken ayağımla bacağına vurdum. "Merhaba, ben de Eren." Eren ona elini uzatarak söyledi. Çocuk elini uzatıp Eren'in elini sıktı.

"Memnun oldum." Beni ele vermeyip oyunu devam ettirdiğinde az da olsa rahatladım.

"O zaman bugün dolu musun?" Eren bakışlarını ondan çekip bana çevirdi. Bu aralar eskisi kadar yan yana olamıyorduk, bu ikimizin de canını sıkıyordu haliyle.

"Akşam size gelmeye çalışırım." Dediğimde asık suratına hemen bir gülümseme yerleşti. Dudağını büzüp, kafasını yana yatırdı.

"Tamam, gel ama ha." Gülerek yanağına hafifçe vurdum.

"Gelirim, merak etme." Kafa salladığında eğilip bana sarıldı. Bir şey anlamadığı için tanrıya dua ederken ben de ona sarıldım. Gözlerimi kapatıp derin bir nefes aldım.

Elif ve Kayla da bana el sallayarak Eren'le birlikte AVM'den çıktılar. Teşekkür etmek için yanımda duran çocuğa baktım.

"Sağ ol ya, seni de buna kattım." Gülümseyerek kafasını iki yana salladı ve ellerini cebine yerleştirdi.

"Sorun yok, ama ben bir kızım." Gözlerim genişlerken ağzım şaşkınlıkla açıldı.

"Ben özür dilerim ya, affedersin." Çocuğun yüzüne hiç bakmamıştım. Eren ve diğerleri de bir şey demediğinde göre anlamamışlardı.

"Sorun değil, yardımım dokunduysa iyi." Omzuna hafifçe vurarak gülümsedim.

"Tekrar sağ olasın." Dedim. Kafa salladığında sonunda sıra bana gelmişti. Bir tane tavuk, bir tane de et burger aldım. Yanında da iki tane kola. Patates ve soslar olmadan olmazdı zaten.

Masalardan birine oturduğumda tuvaletten gelen Alisa'yı gördüm. Gelip yanıma otururken bakışları yüzümde gezdi.

"İki dakika tuvalete gittim yüzün sirke satmış hemen." Alayla söylediği şeye sadece biraz gülmüştüm. Durumu ciddi algılayan Alisa bana baktı.

"Ne oldu?" Diye sordu. Tepside olan tavuk burgeri ve kolayı onun önüne koydum. Derin bir nefes alarak konuşmaya başladım.

"Az önce Eren, Elif ve Kayla'yı gördüm. Yine yalan söyleyerek geçiştirdim Eren'i." Diğerlerine söylemek umrumda değildi. Ama en yakın arkadaşıma yalan söylemek kendimi suçlu hissettiriyordu.

My best friend's sister | [G×G]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin