Heheh gelecek bölüm final. Sonunda bitiriyoruz 💃💃💃
Ay çok duygulandım 🤧
Neyse hadi iyi okumalar <33
Sınır: 40 yorum.
___________
Gece Beyza'nın koltuğunda rahat bir şekilde uyurken telefonum çalmıştı. Gözlerimi açarken karanlık oda, ardından da tavanla karşılaştım. Yan taraftaki sehpanın üzerinde duran telefonumu alırken yerimden kalkmadım.
Arayan kişinin kim olduğuna bakmadan, "Alo." dedim.
"Alo, Esir, uyudun mu?"
Sesim böyle geldiğine göre çok uyanıktım aşkım.
"Evet uyuyordum tatlım, bir şey mi oldu?"
Koltukta doğrulurken büzüşmüş kıyafetimi düzelttim. Birkaç saniye sessizlik oldu. "Ya uyuduğunu bilmiyordum tatlım. Erken olduğu için uyanıksın sandım."
Doğru, bu gece çok erken uyumuştum. Saat 11 daha yeni oluyordu.
"Çok yorgundum, o yüzden uyumuştum ama anlat güzelim ne oldu?"
Sehpanın üzerindeki surahiyi alarak boş bardağa su doldurdum. Yeni uyanırken su içmek berbat oluyordu ama boğazım çok kurumuştu.
"Bize çağıracaktım seni. Konuşmamız gereken bir konu var."
Kaşlarım kalkarken suyu içip konuşmaya başladım. "Tamam, gelirim şimdi."
"Eğer uyuyorsan gerek yok, yarın konuşuruz."
Onu görmezden gelerek ayaklandım. "Bir 30 dakika sonra orada olurum." diyip öpücük yolladım ve telefonu kapattım.
Hareketlenmeden önce telefonu alnıma yaslayarak gözlerimi kapattım. Acaba ne diyecekti? Kabul mu etmeye karar vermişti teklifimi? Yoksa beni redd mi edecekti?
Yok yok, etmezdi neden etsin ki? Ya ederse? Edebilir sonuçta, kendi kararı.
Derin bir nefes alırken kafamı iki yana salladım. Kendi kendime kuruntu yapmama gerek yoktu. Gidip öğrenecektim.
Yukarı katta eşyalarım olan odaya girdim. Üzerime beyaz kısa kollu bir tişört, siyah sweat ve siyah bol pantolon aldım. Hızlı bir şekilde giydikten sonra odadan çıkıp Beyza'nın odasına ilerledim.
Kapıyı çalmadan direkt içeri girdiğimde irkilerek yarı uykulu şekilde bana baktı.
"Ne oluyor ya? Vallahi fuhuş yeri değiliz. Gidip başka bir yeri basın." Bunu dedikten sonra tekrar kafasını yastığa koyarak uyumaya devam etti.
Gülerek yanına yaklaştım. "Kalk lan, işimiz var."
"Ya git, uykum var benim." Altında olan yastığı çıkarıp bana doğru fırlattı. Yana doğru geçerek kurtuldum.
"Kalk, acil." Bacağından tutarak onu çektim. Sonunda gözlerini açarak bana baktı.
"Ya sal beni ya sal." diye sitem ederek gözlerini üzerimde gezdirdi.
"Gitmemiz gerek kalk." Bacağını bırakıp dolabına yöneldim. Siyah bir sweat ve siyah bir pantolon fırlattım ona. Yüzüne yapışan kıyafeti çekerken bayık gözlerle bana baktı.
"Senden nefret ediyorum." Kapıya doğru giderken ona güldüm.
"Ben de seni seviyorum kuzen." Kapıyı kapatırken ona söyledim. Merdivenleri hızlı hızlı inerek alt kata geldim. Mutfağa doğru giderek dolabı açtım ve kolayı alarak kapattım.