Bölüm 34-Final.

2.6K 204 60
                                    

Final şerefiyle herkesten yorum bekliyorum 🥺

_____________

"Esir, bunu da al." Beyza'nın talimatıyla gözlerimi devirdim. Alisa'nın eşyalarını topluyorduk hep birlikte. Ama kız kendisi değil, sanki ev göçüyordu. Ne varsa evde resmen kolilere tıkmıştı.

"Kanka, sen evi mi götürüyorsun, Alisa'yı mı anlamadım valla." Gülerek dalga geçtiğinde yerdeki yastığı alıp ona fırlattım.

"Kapat lan çeneni. Al şunu hem de." Yerdeki koliyi kucağıma alırken ona talimat verdim. Elini sallayarak, "Amman be." diyip diğer koliyi aldı.

Önde ben, arkada o merdivenleri iniyorduk. "Heh, hayatım onu arabanın bagajına koyun."

Alisa bizim için kapıyı açarak söyledi. Kafa sallayarak arabaya doğru gittik. Zaten eşyaları topladığımız için arabaların bagajı açıktı.

"Hayatım, bu kutularda ne var böyle?" Kutuları koyup, elimi de kutuya yasladım. Alnımdan akan boncuk boncuk terleri elimin tersiyle sildim.

"Canım, o kolilerde benim kitaplarım var. Onları burada bırakamazdım."

Gözlerim genişlerken iki büyük koliye baktım. "Kaç kitap var be?" diye sitem ettim.

"Kitaplar benden ağır, yemin ederim."

"E, tıp okuyor kuzen ne bekliyorsun?"

Biraz arabaya yaslanıp, dinlenirken söyledim Beyza'ya. Alisa yanıma gelerek mendille alnımdaki terleri sildi. Ardından parmak uçlarına çıkarak alnıma bir öpücük kondurdu.

"Öğk."

Duyduğum sesle Beyza'ya baktım. Gözlerimi kısarak baştan aşağı onu süzdüm.

"Yemin ederim seni buradan Fransaya kadar kovalarım."

Alisa gülerken Beyza bana dil çıkardı. Kafamı iki yana sallayarak Alisa'ya döndüm.

"Eren nerede? Hâlâ odasında mı?" diye sordum. O da gülümsemesini silerken kafasını salladı.

"Evet, ne yaptıysam çıkmadı odasından."

Derin bir nefes alarak odasının penceresine baktım. Perdeleri de kapatmıştı. İki gündür böyleydi. Ne yaptıysam benimle veya Alisa'yla konuşmuyordu.

"Merhabalar." Biz sessizce durarken Elif ve Kayla yanımıza gelmişti. Onlar da gittiğimizi biliyorlardı. Gerçi herkes biliyordu artık.

"Merhaba kızlar, nasılsınız?" diye sordu Alisa onlara gülümseyerek. İkisi de ona aynı şekilde karşılık vererek gülümsedi.

"İyiyiz abla, sen nasılsın? Bir yardıma ihtiyacınız var mı?" diye sordu Elif.

"Yok kızlar, teşekkür ederiz." Elif ve Kayla kafa sallayarak bize baktılar. Beyza gülümseyerek abaza dayılar gibi dik dik Kayla'ya bakıyordu.

"Kuzen, salyanı sil köpek oldun." Koluna vurarak söylediğimde bakışlarını bana çevirdi.

"Ha, çok komiksin sen." Ağzını yüzünü eğerek söylediğinde gülüp Elif'e çevirdim kafamı.

"Elif, bizimkiyle konuştun mu sen?" diye sordum. O da kafasını salladı.

"Konuştum, ama seninle ilgili hiçbir şey demedi. Benim de dememe izin vermedi. Morali fazla bozulmuş."

Derin bir nefes alırken dudaklarımı büzdüm. Benim onunla konuşmam gerekiyordu. Birkaç saat sonra yola çıkacaktık ve aramız hâlâ kötüydü.

"Bence sen git onunla konuş, bizde bunları halledelim. Esra ve Ozan da içeride benim kıyafetlerimi topluyorlar zaten."

Elimi yüzümde gezdirirken kafamı salladım. Onun yanağına bir öpücük kondurduktan sonra içeri geçtim. Merdivenleri ikişer, üçer zıplayarak çıktım. Alisa'nın odasının yanından geçerek Eren'in odasının önünde durdum.

My best friend's sister | [G×G]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin