Arkadaşlar ayıptır ya. Geçen bölüm sınır koymayı unutmuşum hekeste durumdan yararlanmış ncncnnc.
Aşk olsun size, küsüm işte hıh.
O yüzden sadece iyi okumalar diyorum, öpcük yok.
Sınır: 30 yorum.
×××××
Maç bittiğinde kazanmıştım. Eren bağırarak tribünlerden indi ve koşarak bana doğru gelmeye başladı. Gülerek kollarımı açtığımda bana sarıldı.
"Aslan kardeşim." Bir eliyle bana sarılırken diğeriyle saçlarımı karıştırdı ve alnımdan öptü. Alnımda olan terler dudağına değdiğinde yüzünü buruşturarak geri çekildi.
"Salak." Karnına hafifçe vurup bana doğru yavaş adımlarla gelen Alisa'ya baktım. Ellerini arkada birleştirerek bana gülümsedi.
"Çok iyiydin." Dediğinde içimde ne fırtınalar kopsa da, sadece gülimsemekle yetindim. Şu an üzerine atlayıp ona sarılmak istiyordum. Ama biri beklemeden üzerime atıldığında bundan hemen vazgeçtim.
"Esir, çok iyi oynadın." Kayla beni sıkı bir şekilde kucaklarken söyledi. Zoraki bir şekilde kıkırdayarak ellerimi sırtına indirdim. Gözlerimi Alisa'ya çevirdiğimde kaşlarını çatmış bize bakıyordu.
"Teşekkür ederim." Dedim sadece. Gözlerimi Alisa'ya dikerek omuz silktim. Beklemediğim bir şeydi bu hareket. Alisa kaşları çatık bir şekilde kollarını göğsünde birleştirdi.
"Kutlamaya gidelim mi?" Eren Kayla ile ayrıldığımızda elini sırtıma koyarak sordu. Tam evet diyecekken babamın sesini duydum.
"Esir." Babam yanında annemle birlikte bize doğru geliyordu. Kaşlarım çatılırken Eren kolunu omzuma atarak onlara bakmaya başladı.
"Merhaba Eren." Babam ona gülümseyerek selam verdiğinde Eren'in şaşkınlığı yüzünün her yerine yazılmıştı, ama babama belli etmedi.
"Merhaba Aslan amca." Dedi sahte bir şekilde gülümseyerek.
"İyi oynadın evlat." Babam elini omzuma koyarak söylediğinde tek kaşımı kaldırarak eline baktım. Şu an yanımızda birileri olduğu için bir bunu yapamazdım.
Dişlerimi sıkarken birinin avcuma dokunduğunu hissettim. Dokunuşun yumşaklığından ve elin sıcaklığından Alisa olduğunu anlamıştım. Göz ucu ona baktığımda gülümseyerek kafa salladı hafifçe.
Vücuduma biraz rahatlık yayılırken babama baktım. "Teşekkür ederim." Soğuk bir ses tonuyla. Yanımda duran Eren de elini koluma yerleştirdi.
"Gerçekten harikaydın Esir." Annem de babam gibi gülümseyerek söyledi bunu. İçimdeki sinir ve öfke yükselirken zar zor derin bir nefes aldım.
"Teşekkür ederim." Dedim ona da zoraki bir gülümsemeyle.
Beni kurtarması için yanımda duran Eren'e baktım. Eren ne demek istediğimi anlamış gibi hemen annem ve babama döndü.
"Şey, biz kutlamaya gideceğiz de. Geç kalmasak olur mu?" Diye sordu Eren babama. Babam bana ve Alisa'ya baktı. Birleşik ellerimizi görmüyordu, ama yine de gözleri bizde gezindi.
"Ben bugün kızımızın bunu bizimle kutlamasını isterim." Annem arkadan öne çıkarken söyledi. Babam da onu onaylayarak kafa salladı. Ben öfkeyle elimi sıkacakken Alisa baş parmağıyla elimin üzerini okşadı.
"Ne dersin kızım?" Diye sordu babam bana bakarak ve tek kaşını kaldırarak. Öfkemi geçirmek için yutkundum.
"Tabii, olur." Dedim sadece. Eren gözlerini bana indirdiğinde sorun yok dercesine gözlerimi kapatıp, açtım. O da elini yüzünde gezdirerek kafa salladı. Son kez Alisa'nın elini sıkıp ellerimizi ayırdım. Babamın yanına geçtiğimde elimden çantamı aldı.