Part 16
Uni...
"အား...နာနေပြီ...လွှတ်ပေးပါတော့ ဟံသာဦးရယ်.."
မမြင်အပ်သင့်သည့်မြင်ကွင်းထဲရှိ လူနှစ်ယောက်မှာ ဝစ်လစ်စလစ်....
"မင်းကိုမုန်းတယ်..နွေဦး...မဟုတ်ဘူး မင်းကိုရွံတာ.. ငါ့ရဲ့အထိအတွေ့တွေမှာ သာယာနေတဲ့မင်းက မင်းရဲ့ ယုတ်ည့ံရဲ့စိတ်အနေအထားဘဲ"
"အင်း..ဟင်း...ဟံသာဦး မင်းက ငါ့ကိုလည်း စော်ကားတယ် ငါ့ရဲ့နေထိုင်မှုကိုလည်း စော်ကားတယ်.. မင်းဟာ သိပ်အောက်တန်းကျတဲ့ကောင်ဘဲ..."
"အေး..ငါက အောက်တန်းကျပြီးသားလူမို့လို့ ဘာမှမဖြစ်တော့ဘူး.. ဒါပေမဲ့ မင်းရဲ့ porn video တွေကို မင်းအမေဆီပို့လိုက်ရင် မင်းမှာ ရွေးချယ်စရာ လမ်းမရှိတော့ဘူး.."
"ဘာ..."
"ကိုယ်က ငချဉ်မှမဟုတ်တာ ကလေးလေးရဲ့... မင်းကို ဖြုတ်ချဖို့က လွယ်လွယ်ကလေးဘဲဆိုတာ မင်းသိထား အေး ဒါပေမဲ့ ရရင်ရသလောက်အထိ မင်းကို နှိပ်စက်အုံးမယ် အတိုင်းအတာ တစ်ခုအထိ မရောက်ခင်..."
"မင်း....လွှတ်...."
"ဟိုးမှာမြင်လား..ကင်မရာတပ်ထားတယ်.. အဲ့တာက ငါတို့နှစ်ယောက်ရဲ့ ဖြစ်စဉ်ကို ရိုက်ယူပြီး မှတ်တမ်းတင်နေတာလေ...လှလှလေး နေစမ်းပါ.."
အခန်းထောင့်အား လက်ညှိုးညွှန်ပြတော့ နွေဦး လိုက်ကြည့်မိသည်...။ဟုတ်ပါရဲ့ မှိတ်တုပ်မှိတ်တုပ် မီးရဲရဲကလေးကို မြင်နေရသည်..။
ဟံသာဦး အတော်ဆိုးတဲ့ ကောင်...!"စိတ္တဇကောင် မင်းထင်သလို ဘယ်တော့မှဖြစ်မလာစေရဘူး.."
နွေဦး ပြုံးပြုံးကလေးဆိုတော့ ဟံသာဦးက မျက်ခုံးပင့်သည်။
"ဟုတ်တာပေါ့ မှတ်တမ်းတင်နေတာဘဲ.. ငါ လှလှလေး နေသင့်တာပေါ့.. ဒါမှ ပုံကောင်းကောင်းထွက်လာမှာလေ.."
ဟံသာဦးက မျက်ခုံးတွေ အလယ်သို့ စုကြုတ်သွားတော့ နွေဦးက ပြုံးသည်...။
"ဘာတွေလုပ်နေတာလဲ.. လုပ်စရာရှိတာ ဆက်လုပ်တော့လေ.. ဒီအတိုင်းကြီး စိမ်ထားတော့မှာလား.. ဖီးလ် အောက်တယ်...."
ဟံသာဦး ရင်ဘက်တွေကို ပွတ်သပ်လာတော့ ဟံသာဦး ရှောင်ဖယ်ခါ နွေဦး ကိုယ်ထဲမှ ထုတ်ပစ်လိုက်သည်..။