Part 16- "W ciąży...?"

256 14 9
                                    

Jechaliśmy i jechaliśmy nagle wszystko stało się czarne i jedyne co pamiętam to dźwięk karetki....

Poczułam jak ktoś dotknął mojego ramienia, otworzyłam oczy, przede mną stała pielęgniarka która zmieniała mi kroplówkę.

~Mk: Przepraszam mogę się dowiedzieć co ja tu robię?

~P (Pielęgniarka) : O widzę że pani już wstała. Miała pani wypadek samochodowy.

~Mk: Wypadek?! Gdzie Chris?

~P: Przepraszam kto?

~Mk: Oh mój narzeczony jechaliśmy razem autem.

~P: A tak jest na razie na zakładaniu szwów.

~Mk: Ok a wie może pani za jaki czas go spotkam?

~P: Nie mam pojęcia. Za chwilkę przyprowadzę doktora, porozmawia pani o wynikach itd.

Odeszła. Po 2 minutach do pokoju wchodzi nie wiele starszy mężczyzna.

~D (Doktor) : Witam nazywam się Kang Tae-moo (kto wie ten wie skąd te imię).

~Mk: Dzień dobry doktorze.

~D: Patrząc na pani wyniki badań wszystko jest pod kontrolą ale musi pani zostać tydzień na obserwacji.

~Mk: Ojejku, ja mam za miesiąc ślub.

~D: Zapewniam Panią że zrobimy wszystko co w naszej mocy by wyszła pani ze szpitala i miała jeszcze czas żeby wszystko przygotować :)

~Mk: A czy mój narzeczony również będzie musiał zostać na obserwacji?

~D: Patrząc na jego stan też zostanie ma tydzień na obserwacji. Jeżeli Pani chce możemy was przenieść do 2 osobowej sali abyście mogli pobyć sami i porozmawiać na temat szczegółów ślubu lub wspólnego życia. Ale to zależy tylko od państwa.

~Mk: Jeżeli jest taka mozliwośc to z chęcią.

~D: Dobrze to ja zawołam pielęgniarkę która panią zawiezie do sali.

~Mk: Dobrze.

{...} *Tydzień później*

~Bc: Jak się czujesz z tym że za 3 tygodnie zostaniesz moją żoną?

~Mk: Stresuje się bardzo ale jeszcze bardziej się stresuje tym że wymiotowałam wczoraj.

~D: Mam nadzieję że nie przeszkadzam?

Pan Kang wszedł do pokoju z clipboardem w ręce.

~D: Mam państwa wyniki. Pan Christopher jest pełen zdrowia.

Chan złapał mnie za rękę i się uśmiechnął.

~D: A pani Mika... A pani Mika... aż sam się zdziwiłem jak to zobaczyłem. Z wyników wychodzi że jest Pani w ciąży.

~Mk: Ja w ciąży?????

~Bc: Ale jak to?

~D: No z wyników tak wyszło.

~Mk: Ja mam za 3 tygodnie ślub a tu takie wieści...

~Bc: Damy radę skarbie

~Mk: Ale ja się boje że ja się w suknie nie zmieszczę...

Zaczęliśmy się wszyscy śmiać.

~D: Dobrze koniec śmiechu za tydzień proszę iśc do ginekologa na badania i takie tam.

~Mk: Mhm oczywiście załatwie wszystko co tylko będzie potrzebne.

{...}

~Bc: Chłopaki zwołałem was tutaj bo mamy coś do ogłoszenia z Miką.

Mafia Of Stray Angels || Stray KidsOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz