-three🐈-

1K 159 112
                                    

Meow~~~~

Jeongin'in dersin ortasında okula dalmasıyla tamamlanmıştı milli kadro. Üstünden biraz zaman geçmişti. Minho sınıfında oturup bir şeylerle uğraşırken arkadaşı Jeongin çat kapı içeriye dalmıştı. Son derse girmelerine sadece 2 dakika kalmıştı sonuçta.

"dedikodu duydum."

"ne dedikodusu?"

"dedikodu çıkarma dedikodusu duydum yani. Ne bok olduğunu anlamadım ama duydum işte, kulağım sağlamdır."

"Beni ne ilgilendiriyor?" Jeongin bu cevapla kulaklarını aşağıya çekti ve dudaklarını büzdü.

"bir şeyler anlatmayı seviyorum. Seninle sohbet etmek istediğim için bahane ısıtıp önüne koyuyorum yine de sorguya çekiyorsun beni. Daha yeni hastaneden çıktım zaten, kuyruğum acıyor." sargıyla sarılmış tilki kuyruğunu sallayarak kendini acındırmaya çalıştığında aldığı tek şey Minho'dan gelen bir göz devirme olmuştu.

"Bana bak velet tilki. Şuan çok önemli bir şey ile uğraşıyorum." katladığı origami kağıdını gösterdi parmağıyla."simetrisi bozulursa sana pençe atarım." Jeongin kuyruğunu salladı, kağıt parçası ilgisini çekmişti.

"renkli kağıt var mı? Bende yapmak istiyorum!" Minho parmağıyla arkasında oturan, birileriyle konuşan kızı gösterdi.

"Nayeondan iste. Her türlü rengi bulursun." dedi ve siyah origamisini katlamaya devam etti. O sırada Jeongin zıplaya zıplaya kızdan kağıt istemeye gitti. Zil çalsa da oradan ayrılmadı ve hoca geldiğinde origamisiyle birlikte kıçına cetvel yedi. Koşa koşa sınıftan ayrıldı.

"Tahtaya bakın gençler! Kuyruğuyla ve saçma sapan işlerle uğraşanı görürsem onu zorlu bir sözlüye kaldırırım!" herkes kuyruklarını eğerek hocaya teslim oldu. Ardından buram buram sinir kokan hocanın sıkıcı dersi başlamıştı.

Minho
Pişt
Bebeler

Hyunjinie
Derste telefona bakıyorsun?? Hemde Jungil hocanın dersinde??

Minho
Birlikte az mı dayak yedik dur bi
Yakalanacaz
Felix Felix

Felix
Ne

Minho
Çıkışta bizimle gelme

Felix
Ne
Neden?

Minho
Kaplumbağa deden 🐢

Jeongin
BOHOHOHOHOHOHOHOYTT ŞAK YİNE YAPIŞTIR FKSLSLDKFKSLLSF

Changbin
Komik değil yalnız

Felix
Ya şunu ne zaman yapsan kanıyorum
Orsp
Kanmicam bidaha
Hep kritik noktadan vuruyorsun
Kuyruğum kabardı

Hyunjin
Minho kanka kuyruğunu az salla
Anlayacak eğlenceli biboklar yediğini
Malum kendi dersi çok sıkıcı

Minho
Pardon

Hyunjin
Bana baktı la daha demin
Sanirim yakalanacam ben

Minho
Hco bakiy
Ananiskm

Changbin
Mallar
Bi Seung ders dinliyor şuan
Amk Seungu gruba bak ya
Arkandaki çocuk seni dikizliyor 2 saattir sinir krizine giricem

Hyunjin
Ben bu gerginlikte daha fazla yasayamam
Görüs

Jeongin
Ne oldu ya ses gitti
Seskes kontrol aloo
Görüldü de atmıyo
Mal kıçında mayın patladi demi
Enayi

Thin Thin, Meow! ~minsung~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin