Arabadan inip hemen oraya yürüdüm. Ama giderek yavaşlattım adımlarımı ne konuşuyorlar merak ediyordum.
"Elimden geleni yaparım seni üzmek değil benim amacım hiçbir zaman da olmadı."
"Biliyorum Miran. Teşekkür ederim."
Adımlarımı hızlandırıp Miran' ın yanına geldim. Koluna girerken Zerrin'e baktım.
Kızı görür görmez sinirlerim tepeme çıktı ama. Nasıl... Bu kadar güzel olabilir ki... Açık kahve , çekik gözleri vardı. Kedi gibi bakıyordu resmen. Bir tablodan fırlamış gibi duruyordu."Aşkım. Hanfendi kim?" dedim hala Zerrin'e bakarken.
"Zerrin ben." dedi elini uzatarak. "Melis olmalısın sende."
Sıktım elini ona dik dik bakarken.
"Ta kendisi."
"Gerilmene gerek yok. Benim tek yapabileceğim şey sizi tebrik etmek olur."
"En azından yerini biliyorsun buda bir şey."
"Melis." dedi Miran sert bir sesle.
"Sorun değil." dedi Zerrin. "Sizi rahat bırakıyım ben. Görüşürüz Miran."
"Ailen yakında olmasa davet ederdim aramıza ama hoş karşılamazlar." dedi Miran' da.
"Yanlarına dönmem daha iyi olur."
"Pekala."
Murat geldi o sırada yanımıza.
"Abin mi gönderdi kız hayırdır?"
Oraya baktı Zerrin gülümsedi direkt. Murat gelince sarıldılar birbirlerine.
"Naber?" dedi Zerrin geri çekilirken.
"Ne olsun bizimkilerin ormana inesi tutmuş işte. Geldik bizde el mecbur."
"Bizim de aynı."
"Ne zaman saldırıyorlar bize?" dedi Murat.
Zerrin' le birbirlerine bakarak güldüler.
"Artık öyle bir şeye cesaret edeceklerini sanmıyorum sen geldiğinden beri evde Aslan' lardan kimsenin adı bile geçmiyor."
"Gören de beni canavar falan sanar. Kırılıyorum."
"Yaani adamın ağzına silah soktun. Hiç canavar değilsin evet ."
"Ve sen abine bunu yapmasını bu şekilde mi karşılıyorsun?" dedim kaşlarım havada.
Bana baktı Zerrin.
"Senin de abin seni istemediğin bir adamla zorla nişanlasa sende hakettiğini buldu diye sevinirsin."
"Sen Miran' la olmak istemiyor muydun?"
"İstemiştim bir zamanlar. Ama başkasını sevdiğini söyledi. Ne sanıyorsun gurursuzun teki olduğumu falan mı?"
"Abin Miran' ın üstüne yürüyünce sen istediğinden yapıyordur sanmıştım açıkçası."
"O beni ne zaman dinledi ki."
"Üzüldüm adına. Umarım artık mutlu olursun."
"Sağol. Sizde çok mutlu olun. Ayrıca tebrik ederim hamileymişsin." diyip gülümsedi.
Tebessüm ederek başımı salladım bende.
"Teşekkür ederiz."
"Gelsene bir şeyler ye." dedi Murat.
"Bizimkilerin yanına dönsem daha iyi olur."
"İyi madem."
Zerrin gidince Miran Murat'a çevirdi gözlerini.