7 fejezet

15.2K 484 32
                                    

𝐒 𝐎 𝐅 𝐈 𝐀

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

𝐒 𝐎 𝐅 𝐈 𝐀

Szememet lassan nyitom ki,és mikor sikerül magamhoz térnem egyből testemhez kapok mikor felülés közben szúró fájdalmat érzek a hasamban.

-Ki szedték a golyót,és nem lett súlyos a dolog!-kapom fejemet a halk hang fele,ami a mellettem üldögélő Jasontől származik.

-Mi a francért vagy itt?-nyöszörgőm fájdalmas hangon.

-Végig itt voltam,ugyanis majdnem 3 napig csak aludtál!-jelenti ki,és elteszi mobilját.

-De én nem akarom hogy itt légy,tűnj el!Különben bevégzem amit elkezdtem!-Utálom ahogy a hangom hallatszott,halk és megtört.Gyenge!

-Az orvos szerint még lábra sem tudsz állni,kétlem hogy veszélyt jelentenél rám!-A hangja visszhangzik a szűk térben.

A kórházi kortermet belepi a csend és a nyugalom.Sötét van,csak a mellettem lévő kis lámpa pislákol halványan,és a hold fénye szűrődik be az ablakon,megvilágítva Jason arcát.

-Hány napig kell még itt lennem?-kérdezem végül hideg hangon.

-Amennyit csak szeretnél!-mondja mosolyogva.

-Nem viccelek Jason!-rivalok rá.

-Ahogyan én sem!-áll fel a székről.-Az orvosok szerint bármikor elmehetsz,mivel a golyó nem jutott mélyre a testedben nem érte el semelyik szervedet,bár meglehet hogy pár napot kerekesszékben kell töltened,még felépülsz.-meséli és közben a sarokban lévő kerekesszék mellé sétál.

-Haza akarok menni!-jelentem ki,mit sem törődve kijelentésével,mi szerint nem tudok majd lábra állni.

Jason még aznap este elrendezte a papírokat hogy másnap kiengedjenek,így reggel haza mehettem,bár a lábamat nem sikerült egyből egyensúlyban tartani,de a tizedik próbálkozásra végre megálltam a lábamon.

Mivel jól tudtam,hogy Jason hiába tudja mi is történt az apámmal,egyetlen egy szót sem fog nekem elárulni,ismét ott vagyok ahonnan elindultam,és a semminél tartok.Amit biztosan tudtam hogy soha többet nem szabad megbiznom Jasonben,soha nem is kellett volna.

Sikerült úgy alakítania a dolgokat hogy mindvégig azt hidjem ő csak egy nehéz sorsú ember,de rájöttem hogy ugyanaz a kegyetlen ember,ugyanolyan akár az apja,én pedig voltam olyan ostoba aki az ágyába feküdt és hagyta magát,ostoba egy ember lehetek.

-Min gondolkozol?-kérdezi Bruno,aki mióta betettem a lábam a házba nem mozdul mellőlem,akár Ana.

-Semmin.-hunyom le szemeimet és sóhajtok,a hangom olyan hideg hogy fel sem ismerem,mintha nem hozzám tartozna.

-Lefeküdnék,esetleg....

-Persze,elmegyek.Pihenj csak!-fojtja belém a szót,és puszit nyom a homlokomra,azzal elmegy.

A maffiavezér fia Where stories live. Discover now