"Vala az az angyal eme csúnya kegyetlen földön, ki egy gyilkos ember szívét egyszer meghódítja, és vala az a mennyek országa hova őtet szerelmével eljuttatja."
Olvasta fel Jason a könyv sorait.
Amikor azt kértem tőle hogy mutassa meg a kedvenc könyvét, komolyan azt hittem majd ki nevet és azt mondja sosem olvas, teljesen elkábultam mikor egy romantikus könyvet mutatott fel, mondván az lenne az ő kedvenc könyve.
Kezeimet nyaka köré fontam, ő pedig állával, fejem búbján pihent. Teljesen úgy éreztem magam mintha egy filmben lennék, a Mi Lett Volna Ha címmel.
Nem is tudom hány órakor adhatta fel a testem, az ébren maradást, csak végül beleolvadva az ágyamba aludtam el.
Amikor felébredtem, Jason már nem volt ott. Kikászálódtam az ágyból, és az ablakhoz sétáltam. A nap már fent ragyogott az égen, és eléggé meleg volt odakint, amin nem lepődtem meg, mivel dél is elmúlt. Lezuhanyoztam és felöltöztem, a sminkelést úgy döntöttem ma kihagyom, helyette lementem a konyhába és főztem magamnak egy adag kávét.
A telefonomat nézegettem, pontosabban egy online könyvesboltot, ahol megkerestem azt a könyvet, amiből Jason tegnap este felolvasott.
-Szívesen kölcsön adhatom az enyémet is! - szólalt meg a hátam mögül a hang, amire összerezzentem.
Hátrafordulva a széken, megláttam Jasont. A fekete ing és öltöny kombinációját, most felváltotta egy fekete farmer nadrág és a hozzá társuló lenge, ing anyagú felső, ami alól nem lehetett észrevenni, erősen kigyúrt has izmait. Beletúrt dús fekete hajába, az enyhén göndör fürtök igazán megnőttek a távollétében, amit eddig nem is vettem észre. Ahogy azt sem, hogy még vonzóbb lett.
-Nem kell! - utasítottam vissza az előbb feltett ajánlatát.
Válaszomra meghúzta a vállát, és elfordult a pult irányába. Meghallottam, hogy beindította a kávégépet, majd pár pillanattal később leült mellém az asztalhoz.
Igazából egymáshoz sem szólunk, én tovább nézegettem a könyvesbolt oldalát, közben elviseltem magamon a férfi tekintetét.
Percekkel később, odakintről beszűrődő, hangos szóváltásra lettünk figyelmesek, mire mindketten felkaptuk a fejünket.
-Maradj itt! - állt fel az asztaltól Jason és a konyha hátsó ajtaján kiment.
Mint szófogadó gyermek, azonnal utána eredtem.
A birtok két biztonsági őre veszekedett egy nővel, aki be akart jönni. Mikor Jason szavára, a két őr arrébb állt és megláttam kivel veszekszenek, egy pillanatra mindkét lábam a földbe gyökerezett és mozdulni sem bírtam. Az anyám volt, de mégis mit keres ő itt?
-Anya? - kerestem a szavakat, de hirtelen semmi nem jutott eszembe. Mikor meghallották a hangomat hirtelen mindenki elnémult, és a hatalmas udvart, súlyos csend itatta át azonnal.
ESTÁS LEYENDO
A maffiavezér fia
RomanceFIGYELEM! 🔞Ez egy dark romance történet!🔞 -Szerettél valaha? - kérdezem, és közben nagy levegőt veszek, hogy ne sírjam el magam. -Szerettem, hogy melletted jó ember voltam, mert az akarok lenni...jó! - néz rám bocsánatkérő pillantásokkal. -Azt sze...