26 fejezet

7.2K 361 23
                                    

S O F I A

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

S O F I A

Visszafelé az úton, folyton csak gyűlt és gyűlt bennem a harag, az anyám miatt. Teljesen kikészültem a tényektől, melyek kiderültek pár hét leforgása alatt. Mint kiderült, az anyám meggyilkolta az apámat, és szívszorítóan világossá vált, hogy végtére is Jason-nek semmi köze sem volt az egészhez, de akkor mégis miért engedte, hogy azért gyűlöljem amit igazából el sem követett?!

Leparkoltam a ház előtt, és örömmel láttam hogy Jason is megérkezett, hiszen az autója már a ház előtt állt. Magamra kaptam hanyagul a kabátomat és kiszálltam a kocsiból.

Miután beléptem házba, egyből felszaladtam az emeletre, Jason szobája felé tartva, hogy szembesítsem mindennel amit megtudtam. Kopogás nélkül rántottam meg a kilincset, ezzel kinyitva az ajtót, de a látvány ami fogadott teljesen váratlan és hányinger keltő volt.

Egy gyönyörű, hidrogén szőke lány hevert Jason ágyában szinte teljesen meztelenül álomba merülve. Jason pedig, a szekrénye mellett állt, éppen egy italt töltött magának, de jöttömre azonnal az ajtó felé kapta a tekintetét amely, mintha egy kicsit kétségbeeséstől fénylett volna. Köpni nyelni nem tudtam, a torkomban megakadt gombóc még jobban megfeszült, és egy szót nem tudtam kipréselni összeszorított fogaim közül. Néhány másodpercig álltam az ajtóban, hol a lányt hol pedig Jasont nézve aki szó nélkül bámult rám. Végül vihar gyorsan behúztam az ajtót majd rohanva elmenekültem a saját szobámba.

Nem szerettem volna a látottakon gondolkodni, ezért előkaptam egy törölközőt a szekrényemből, és lendületesen a fürdőszobába menve megengedtem a csapot, majd beálltam a víz alá.

Az érzés, ahogy a jéghideg víz hozzám ér, egyszerre frissítő és megnyugtató. Ahogy elönti bőrömet, úgy tisztul ki a fejem is. Elárult kötődéseim és fuldokló féltékenységem egyszerre pukkan fel benne, majd szép sorban rendeződnek, mint a gondosan megkomponált puzzle darabjai. Szinte hisztérikusan ismétlem magamban, hogy "nem vagyok féltékeny". De ugyan miért is lehetnék az? Mindketten világosan és határozottan kinyilvánítottuk, hogy nem akarunk már semmit a másiktól. De most mégis, mintha szikrákkal gyújtana tüzet gondolataimban, hogy Jason egy másik lánnyal töltötte az éjszakát. Ezek a gondolatok nem lepnek meg, de mégis összeroppantanak. Engedem, hogy a víz, amelynek hatására testem libabőrössé válik, végigfolyjon rajtam, hogy lecsendesítse testi vágyaimat, amelyek most égnek Jason érintése után.

Néhány perc elteltével hirtelen kattanásra figyeltem fel a hátam mögül, mintha valaki becsapta volna az ajtót, amely már amúgy is csukva volt. Megpróbáltam kinyitni a szemem, de a habos sampon fájdalmasan csípte a szemeimet. Sietve fordultam vissza a zuhany felé, hogy leöblítsem az arcomat, majd ismét az ajtó felé fordultam. Azonban mielőtt sikerült megtörölnöm a szemeimet, valaki megjelent a víz alatt. Amikor kinyitottam a szemem, ott állt előttem Jason.

-Mit a fenét csinálsz? - kérdeztem felháborodva, mindent elkövetve, hogy elnyomjam fantáziám lángolását, miközben csodáltam a csupasz felsőtestét.

A maffiavezér fia Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin