𝐒 𝐎 𝐅 𝐈 𝐀
A hajnal sugarak megvakítják a szememet,felemelkedem az asztalomtól és hátra dőlve a széken kinyujtózom.Egész éjszaka dolgoztam,fogalmam sincs mikor nyomott el végül az álom.
Az hogy egy olyan ember után nyomozok,akit nem ismerek,nem tudom hogy néz ki,nem tudom a nevét,a címét...fárasztó és idegesítő.Jason a segítségét ajánlotta,hogy megtaláljam apám gyilkosát,de most úgy tűnik fikarcnyit sem érdekli,és ráadásul Jonathan holnap reggel tér vissza az utazásról.
Felkelek a székről és ásítozva megyek a konyháig,lefőzök egy adag kávét és szememet csukva kavargatom el benne a cukrot és a tejet.
-Hosszú este?-érkezik a hang mögülem,mire összerezzenek.
-Hát te?-kérdezem a hátamnál ácsorgó Jasontől.
-Érdekelt mire jutottál,a keresgélésben!-vette kezébe a mappákat amit magammal hoztam a konyhába.
A kávémat a pultra tettem és Jason mellé könyökölve kezdtem olvasni a leírtakat.
-E szerint.-mutatok a kék mappára.-Apám már három napja halott volt,tehát még mielőtt eltűnt volna,de mindketten tudjuk hogy ez nem igaz...
-És még?-nézett rám érdeklődő tekintettel,amiben egy percre elvesztem de hamar visszatértem a valóságba.
-Ennyi,csak ennyire jutottam.-sóhajtottam fel és felnéztem.
-Ma,elmegyek a kaszinóba,dolgom van ott,addig keresgélj tovább!-mondta lassú,és nyugodt hangon.
-Ma?-kérdeztem vissza.-Azt ígérted ma elmegyünk a régi házunkhoz,hátha nyomot találunk!-rivallok rá.
-Csak nyugodtan,van időnk,holnap is felkel a nap!-tette hozzá ironikusan,én pedig rettentően mérges lettem amiért félvállról vette azt hogy meg akarom találni az apám gyilkosát.
-Van időnk?-fordultam felé karba tett kézzel.-Napok óta,csak rád várok,azt ígérted segítesz,de igazából csak hátráltatsz Jason!-Istenem,már ordibálok.
-Nyugodj meg!Segíteni fogok,csak nem most!-a hangja lágy és kemény egyszerre,mintha követelné hogy adjak neki igazat mindenben.
-Áh,szóval nem most!-mondtam lecsillapítva a hangomat.
-Sofia!-sóhajtja fel nevemet.
-Menj csak!Dolgod van!-mondtam,és ismét a mappákat olvastam.
Be kellett vallanom,hogy igaza volt,nem rohanhatok össze vissza a városban,hátha valaki elém áll hogy "Szia én öltem meg az apád bocsi " .Úgyhogy maradtak a mappák,gyilkosságokról és eltűnt személyekről.
A délutánt olyan nyomozással töltöttem ami nem vezet sehova,folyton ugyanott lyukadok ki,a semminél.Folyton arra gondolok,mi van ha Jason többet tud mint amennyit elárul?
Elmélkedésemből a telefonom csörgése ébresztett fel,az egyik beépített ember Jonathan köréből hívott.
-Igen?-vettem fel a telefont.
-Asszonyom,azt kérte szóljunk ha bármit észlelünk a felhelyezett kamerák kapcsán.-duruzsolja köteles hangon.
Miután Jonathan emberévé váltam,hozzáfértem mindenhez,így a maffia tudta nélkül a már meglévő kamerákhoz hozzá szereltem még párat,mint a szobámhoz és folyosóhoz,a házat figyelő fához,Bruno és Anasztázia szobájának bejáratához és Jason szobájába is raktam egyet.
-Igen.Mi a helyzet?-kérdezem az őrt.
-A fa,amin a házra néző kamera van,Jonathan kérésére ki akarják vágni.
YOU ARE READING
A maffiavezér fia
RomanceFIGYELEM! 🔞Ez egy dark romance történet!🔞 -Szerettél valaha? - kérdezem, és közben nagy levegőt veszek, hogy ne sírjam el magam. -Szerettem, hogy melletted jó ember voltam, mert az akarok lenni...jó! - néz rám bocsánatkérő pillantásokkal. -Azt sze...