Sa 19 godina sam upisala pravni fakultet u drugom gradu i odselila se.
Jednog dana sam napunila svoj beli Pežo torbama i odvezla se u nepoznato.
Ni jednom se nisam osvrnula, trebala mi je promena. Nikada nisam volela školu niti da učim, ali sam obećala sebi da ću se potruditi da na fakultetu dam sve od sebe da bude najbolja kako bih sutra bila uspešna u svom poslu.Tokom studija sam se bavila profesionalnim šminkanjem kao bih zaradila dodatni novac pored onog koji mi roditelji šalju. Volela sam to i bila srećna što znam da ću uvek imati drugu opciju sa zaradim. Fakultet sam završila u roku i krenula sam da radim u jednoj maloj advokatskoj kancelariji. Bila sam mlada, imala sam samo 23 godine, pa sam prvo radila kao asistent, a zatim samo dobijala manje slučajeve poput razvoda i komšijskih svađa.
Kasnije sam se zaposlila u jednoj od najvećih advokatskih kancelarija u zemlji. Imala sam veću platu i dobijala sam ozbiljnije i složenije slučajeve i mogla sam da napredujem i stičem više iskustva. Kroz 2 godine sam došla do ranga ozbiljnih advokata sa višegodišnjim iskustvo.
Jednog dana sam sedela u kancelariji i pisala tužbu za koju sam kasnije izvukla milionsku odštetu. Vrata su se otvorila i moja sekretarica je ušla u kancelariju.
,,Došao je jedan mladić i insistira da ga odmah primite. Kaže da je hitno". Rekla je.
,,Uvedi ga".
Tada je u moju kancelariju ušao mladić star između 25 i 30 godina. Bio je visok, jake građe tela, u elegantnom odelu, imao je smeđu kosu i tamne oči.
,,Dobar dan, hvala vam što ste me primili. Ja sam Vukašin Belimarković."
Kada sama čula ro prezime odmah sam shvatila. Veče pre je priveden Dragan Belimarković Beli, kontroverzni biznismen.
,,Adrijana Milosavljević" predstavila sam mu se. ,,Kako mogu da vam pomognem?"
,,Moj otac Dragan Belimarković je juče priveden pod optužbom za organizovani kriminal. Moji saradnici i ja smo čuli za vas i u uspešnost slučajeva koje vi vodite pa bismo voleli da zastupa te mog oca."
I pre sam radila sa ljudima kao što je Beli. Biznismeni, mafijaši, političari, ubice, lopovi...imala sam puno iskustva sa takvim slučajevima i do sada su uglavnom prolazili uspešno, pa sam pristala da budem njegov branilac.
YOU ARE READING
Ljubavni klan
RomanceKažu da postoji posebna veza između advokata i njegovog klijenta. Te veze su zasnovane na novcu. Advokati najviše vole bogate klijent koji su mafijaši, političari, biznismeni...i ljudi sa druge strane zakona su veoma vezani za svoje pravne zastupnik...