Četvrto poglavlje - Italija

820 27 0
                                    

Vukašin me ljubio po usnama i vratu. Osećala sam njegov vreli dah po vratu i grudima. Gledao me sa vatrom u očima dok mi je provlačio prste kroz kosu.

Odjednom, začuo se alarm, shvatila sam da je moja romantična scena sa Vukašinom bila samo san. Osetila sam toliku dozu razočarenja da sam bila na ivici suza. Danas je subota, ne idem na posao, a nemam ni jedno suđenje danas. Odlučila sam da ipak ostanem u krevetu i još malo odspavam, potreban mi je odmor. Brzo sam ponovo utonula u san, a isti je prekinuo zvuk obaveštenja na mom telefonu.
Vukašin:
Dobro jutro lepotice❤️
Osmeh na mom licu je odmah osvanuo.
Vukašin:
Idem prekosutra na put u Italiju, želeo bih da pođeš sa mnom.
Bila sam zatečena. Kako tako odjednom, a u isto vreme i jako srećna.
Adrijana:
Naravno.❤️

Sedam dana u Italiji sa Vukašinom, trebalo mi je malo vremena se uverim da ne sanjam. Odmah sam ustala iz kreveta i krenula da se spremam za Vukašinov poslovni put koji se može pretvoriti u nešto više od toga...Uzela sam svoj mali kofer i krenula da pakujem stvari. Posebno sam birala haljine, komplete, kupaće kostime i spavaćicu. Odmah sam pozvala šefa i rekla da ću uzeti par dana slobodno.
Napunila sam budžet njegove firme sa mnogo uspešnih slučajeva, morao je da me pusti.
Taj dan je brzo prošao, ali sledeći kao da je trajao celu večnost. Vreme mi je prolazilo neverovatno sporo i pored svih obaveza koje sam imala toga dana. Kada je veče nekako došlo, legla sam ranije u krevet. Ali sna nikako nije bilo. Na kraju sam popila tabletu i polako utonula u san.
Ujutru me je probudi alarm. U sobi je bilo hladno od svežeg jutarnjeg vazduha, zaboravila sam da zatvorim prozor prošle noći. Otišla sam do kupatila i istuširala sam se vrelom vodom. Obukla sam farmerke i elegantnu majicu sa crnim cipelama uklopljenih sa torbicom. Kosu sam pokupila šnalom. Bila sam skoro potpuno spremna kada mi je telefon zazvonio. Vukašin me je zvao.
,,Dobro jutro!"
,,Dobro jutro, vidim veselimo se oko puta."
,,Da, da."
,,Krenuo sam po tebe, biću tu za pola sata."
,,Vidimo se."
Imala sam pola sata da završim spremanje. U kofer sam stavila četkicu za zube i punjač za telefon, a zatim ga zakopčala. Uzela sam sivi sako ako bude bilo hladno na aerodromu i izašla iz stana. Zaključala sam vrata i spustila se liftom, taman pošto sam se uhvatila za kvaku ulaznih vrata zgrade, Vukašin je stigao. Izašla sam iz grade, a on iz auta. On je bio obučen u farmerice i beli duks. Nikada ranije ga nisam videla tako odevenog, ali lepo mu je stajalo...njemu je sve lepo stajalo.
,,Lepo izgldaš."rekao je sa osmehom.
,,I ti lepo izgledaš kad ne nosiš odelo."
,,Šta to fali odelu?"
,,Ništa. I u njemu lepo izgledaš."
Široko se nasmejao kao da sam ispričala najsemšniji vic, a zatim i stavio moj kofer u gepek auta. Zatvorivši gepek blago ubrzanim korakom krenuo ka vratima suvozača i kao pravi kavaljer otvorio ih da uđem u auto. Zatim smo se uz muziku i lagani razgovor odvezli na aerodrom.

***

Sleteli smo u Milano i otišli u hotel.
,,Zeliš li odvojenu sobu ili ono što sam ja planirao?"
,,A šta si ti planirao?"
,,Pa veliki apartman, francuski krevet, velika terasa..."
,,Sviđaju mi se tvoji planovi"
Vukašin se slatko nasmejao -,,Znači ono što sam ja planirao."
,,Da."

Stigli smo u hotel i preuzeli ključ na recepciji. Soba je bila ogromna. Zidovi su bili u sivo-krem nijansama, nameštaj je bio bež, a zavese su, ako i posteljina na krevetu bile bele.
Dok sam ja razgledala sobu, Vukašin je otvori svoj kofer kako bi izvadio odelo, a zatim pogledao u mene i rekao:
,,Ja danas imam sastanke celi dan, doći ću tek uveče. Ti se raskomoti i nađi naku zanimaciju da ti prođe vreme."
,,Važi."
Zatim je ušao u kupatilo, a ja sam otorila svoj kofer i krenula da vadim stvari. Iz kupatila je izašao potpuno drugačije nego što je ušao, sada je bio potpuno sređen za sastanak.
,,Vidimo se večeras."
,,Vidimo se."
Kada je izašao iz sobe, ja sam otišla da se istuširam, a zatim sam odlučila da ću se prošetati po bašti hotela. Obukla sam svoju belu lepršavu haljinu i bele elegantne papuče, pa sam sišla u baštu. Bila je jako prostrana i bilo je puno ljudi. Obišla sam krug, a zatim se vratila u sobu da uzmem laptop kako bih odradila nešto da mi brže prođe vreme. Sišla sam u restoran i naručila kafu. Tako sam provela par sati dok nije došlo vreme ručka. Ručala sam sama. Neko bi rekao da sedim kao jadnica, ali navikla sam i vrlo često mi prija da ručam sama u restoranu, dok posmatram druge ljude. Uvek me je zanimalo da li ti ljudi koji sede u restoranu sa prijateljima, partnerima, rođacima...da li imaju probleme u životu i kako ih rešavaju. Sama sebe sam smatrala čudnom što to radim, ali iz nekog razloga sam volela, volim i dalje.

Posle ručka sam se vratila u sobu i nastavila posao koji sam započela. Negde oko 17h sam odustala od sastavljanja tužbe. Legla sam u krevet i čitala knjigu. Samo što sam počela, začulo se kucanje na vratima, Vukašin je stigao. Otvorila sam vrata, a on je stajao naslonjen na štok vrata sa ružom u ruci.
,,Izvoli lepotice."
,,Hvala, nije trebalo."
,,Kako nije, pa ovako lepa žena zaslužuje da stalno dobija bar jednu ružu."
Ušao je u sobu polako i zanosno dok me gledao pravo u oči. Krenuli samo da se ljubimo, on je obavio moj struk rukama dok sam ga ja uhvatila za ramena. Zatim me je podigao i odneo do kreveta. Spustio me je polako, kao tek uspavanu bebu u krevetac. Moj san od pre par noći se ostvario, a nakon evidentno obostranog uživanja, oboje smo ćutali i gledali u plafon. Vukašin je prekinuo tišinu sa pitanjem koje je i mene mučilo:
,,I, je l smo mi sad u vezi?"
,,Pa izgleda." Rekla sam blago se osmehujući. Pribio se uz mene i zagrlio me.
,,Treba da odemo na večeru, a posle možemo da nastavimo."
,,Hajde."
Obukli smo se i otišli u restoran. Ja sam jela cezar salatu, a on bečku šniclu. Pili smo neko italijankso belo vino, to je bilo jedno od najboljih koje sam do sada probala. Tokom večere smo pričali o njegovim sastancima tog dana i o sutrašnjem danu. Tada sam saznala da sutra uveče idemo na na Siciliju i tamo ostajemo 5 dana.

Ljubavni klanWhere stories live. Discover now